اتهامات جدید علیه مشاور پیشین ایران در سازمان ملل.

+10
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    مثل اینکه فقط در ایران الکی مردم را به زندان نمی اندازند . ببینید این اقا را به جرم مشاوره دادن به وزرای ایرانی در زندان مَی خواهند بیاندازند پس ج ا حق داشت امیر حکمت یار به جرم همکاری با ارتش متخاصم امریکا به زندان بیاندازد هیچ مَی دانید جرم رکسانا صابری نگه داشتن یکی از إسناد سری شورای امنیت ملی در خانه بوده است . چون دادگاه های ایران شفاف نیست بسیاری از امریکائیان ایرانی تباری که واقعا جرم انجام مَی دهند براحتی با یک شوی رسانه ای بین المللی قصر در مَی روند . تا وقتی قوه قضاییه به صورت مستقل از رهبر و سپاه عمل نکند . دادستان ، قاضی و وکیل هر کدام دارای استقلال باشد . دادگاه های شفاف و بی طرف نباشد قانون گریزهایی مانند امیر حکمت یار و رکسانا صابری مَی توانند در بروند . جالب اینجاست سی ان ان و فاکس به امریکایی های ایرانی تبار زندانی در ایران گروگان اما به امریکایی های ایرانی تبار زندانی در امریکا مجرم ، تروریست ، جاسوس مَی گویند . شرم به ایرانیانی که از ترس ملا زیر یوغ بندگی و حقارت امریکایی که به ایرانیان کله سیاه مَی گویند .
    19
    23
    یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    بدی کارمندان و نماینده های داخلی و بیرون نظام اخوندی ایران این میباشد بجز اینکه کارمند یا نماینده هستند باید برای رژیم اخوندی کارهای دیگری مثل جاسوسی و بعضی اوقات اعمال تروریستی و خرید و فروش تسلیحات جنگی و غیره برای نیروهای امنیتی و نظامی نجام دهند . کارمند یا نماینده ای که مستقدم میشود باید این تعهد را از مدیر یا ریسش دریافت کند که او بغیراز کار ادری محول شده اداریش هیچگونه کار دیگری را از طرف هیچ نهاد یا سازمان نظامی و امنیتی دولتی انجام نخواهد داد.
    10
    10
    یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. چرا باید ترس از ملا یا اخوند به حدی باشد که ایرانیها را وادار کند از ایران بگریزند و خودشان را در اغوش امریکایهای بیگانه اندازند؟
    4
    14
    یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::] دوست عزیز شما در هر جای دنیا بروید و هر چقدر فریاد بزنید از اخوندها و ملا ها متنفر هستید و با ج ا فرق دارید باز همه جای دنیا شما را به چشم یک ایرانی کله سیاه ، فرش فروش ، اخوند ، تروریست و غیره مَی بینند . هر چقدر بگویید ایرانی نیستم بلکه من کرد هستم باز شما را یک انسان عقب مانده جهان سوم خاورمیانه مَی بینند . چاره راه فرار نیست . چاره راه ماندن و مبارزه کردن با ضحاکان ماردوش است و به چالش کشیدن آنها است . اگر همه مخالفان ج ا از ایران فرار کنند یعنی اینکه ما کشورمون را به ملا و اخوند باختیم . چون ملا و اخوند یک ایدولوژی نیست که تاریخ مصرف ان تمام شود مانند مارکسیست بلکه یک تفکر است . که از زمان صفوی بوجود آمده است و امروز به ثمر رسیده است . این تفکر همان تفکر فدائیان اسلام و مجاهدین خلق است که بنام جمهوری اسلامی تبلور پیدا کرده است . با إتمام ج ا هم هرگز این تفکر نمی میرد مگر با قلم و روشنگری !!! همانطوری که تفکر داعش ، القاعده و طالبان بعد چند دهه مبارزه امریکا هنوز در خاورمیانه نمرده است بلکه فقط ردا عوض کرده است .
    10
    14
    یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.