افزایش اعتراض‌ها به "شلیک کور نیروی انتظامی به کولبران".

+54
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان
    این فارس‌های تروریست شیعه داعشی هر روز کردها را میکشند. کردها حق دارند به خاطر همین کثافت کاری شما داعشی‌های شیعه تروریست از شما جدا بشوند. کردها باید علیه شما تروریست‌های شیعه جنگ کنند و سرزمینها ی اشغالی قوم کرد را از شما شیعه‌های تروریست پس بگیرند
    58
    40
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    به مرگ گرفتنمون تا به تب راضی شویم ! به جای اینکه اعتراض کنند چرا در ثروتمندترین کشور خاورمیانه ملت ان کوله بری می کنند نمایندگان محترم مجلس می گویند چرا به کولبران شلیک می کنید ؟ یک عده ماهی گرفتن را به یادگیری ماهیگیری ترجیح می دهند . ملتی که سران مملکت آن در شغل شریف قاچاق و اختلاس اشتغال دارند باید هم تحصیل کرده گان ان کوله بر بشوند .
    3
    33
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
    [::universe123 - لندن، انگلستان::]. خیلی بتون فشار میاد سرزمین فارس نمونید برید تو کوه‌های کردستان تو عراق و ترکیه، از سره صدقه حکومت ایران هست تو اروپا پناهنده هستی‌ یه لقمه .. میندازن جلوتون واگر نه تو کوهستان‌ها باید خر چرونی میکردی.
    26
    28
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    amin832 - تهران، ایران
    [::universe123 - لندن، انگلستان::]. یادت باشه .. به اصطلاح محترم روی سخنم با شماست که هم میهنت رو تروریست مینامی. یادت رفته که در زمان جنگ با عراق چندین نفر از خاینین کرد هم میهن خودمون برای اینکه به اصطلاح خودشون یک سرزمین جدا داشته باشند شروع کردند به برادر کشی . ولی باز مردم ایران زمین همرو به یک چشم ندیدند و به هموطنان عزیز کردمون لقب تروریست ندادیم و در کنار همدیگه با دیگر کردهای سرزمینمان با شما خاینین به وطن جنگیدیم . و حالا تو اینجا یکی از قومهای ایران رو تروریست مینامی . مطمین باش که هیچ کس خاین تر از شما نیست . شما جزو همان پان کردها هستید که در فکر جدایی ایران عزیزمون هستید . یادتون باشه هر چه اقوام ایرانی با هم متحد تر باشند با ثبات تر و رو به پیشرفت قدم بر میداریم. ولی هیف که در این زمان بیگانگان ایران عزیزمون رو در دست دارند و به جای اینکه دست در دست هم بدیم و این لجن ها رو از ملک اجدادیمون بیرون کنیم به هم ناسزا میگویم. امیدوارم کمی عقل در سرت بیاد و تفکر کنی . با درود
    19
    33
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان

    ننگ بر جمهوری اسلامی و سپاه تروریستش که در استیصال و بی عرضه گی برای برقراری امنیت بجای اینکه دنبال تروریست های داعش بگردد و آنها رو نابود کنه اومده به %
    4
    29
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    اینها راست میگن براى مبارزه با وارد کردن قاچاق هست پس باید تیربار بزارن دم اسکه هاى ازاد سپاه
    7
    25
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    شاید به ظاهر کولبری باشه و جنس قاچاق وارد تا عزیزان فارس و هموطن دیگر که عارشون میاد از این کارها رو تامین کنتد و پولی هم بگیرند اما این ظاهر کار است با کولبری در خدمت داعش و تجزیه طلب های خائن هستند . این عادت این نردم کوچ نشین و کوهستانی است و جالب اینجاست که از کرد سخن میگن . کردواقعی در ترکیه و سوریه هست بروید پیش آنها البته فکر نکنم خائن رو اونها هم راه بدن !! . باید به عمر شب و روز لعنت کرد که اسلام ترور و خشت و خشونت رو وارد سرزمین پاک آریایی کرد و اسلام و عمر و سنی ارزونی خودتون !!
    23
    9
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::universe123 - لندن، انگلستان::]. درست صحبت کن؛ اومدین مهمونی؛ میخواین صاحبخونه هم بشین؟ حال نمیکنین بیرون. ولی اینکه بخواین خودمختاری و از این جور چیزا؛ فقط تو خواب. دیدی که موشکهای خوشگلمون رو از استان کردستان؛ سرزمین آریاییان پرت کردیم تو سر و کله عمریها. تمامی استانهای ایران متعلق به امپراطوری شیعه هستند و ما تصمیم میگیریم که استانها چجوری اداره بشن.
    29
    17
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    مقایسه بکنید اسکله‌های مجهز دبی را با کولبران قاچاقی ایران،مملکتی که حساب و کتاب ندارد، و سپاه و برادران قاچاقی و هر امام جمعه ای برای خودش امپراطور ی دارد.مرگ بر استبداد دزد اسلامی
    2
    17
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    [[universet223 . لندن ]]. و فراموش نکن ما در ایران به یک هموطن عزیز بهایی و زرتشتی و ارمنی با رغبت تمام برای رهبر و ریاست جمهوری رای میدیم و اعتماد میکنیم و امور رو به اونها می سپاریم !! . اما مدیریت کیوسک سر کوچه مون رو به یک کرد سنی که عمر پبشوای او و در خدمت اهداف عرب ها و داعش و جیره خور و کاسه لیس هستند نمی سپاریم و اعتمادی به اونها نداریم . کاری هم به نظام غیرمشروع و ظالم جمهوری اسلامی نداریم !! و ایرانی ها صرف نظر از اعتقادشون اصولا اعتمادی به سنی ها که تمایل به عرب ها و عربستان دشمن ایران دارند ،، نداشته و ندارند !! . به اونها فقط ترحم و حسن همجواری میدن !! . کردها میتونن برگردند به کوهستان های اجدادی خود !! .
    12
    6
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    ما ایرانیان با اکثریت یک دست شما کردهای سنی رو نیاز نداریم که جدا بشید یا بمونید واسه ما زائده ای هستید در کالبد ایران بزرگ و امپپراتوری عظیم ایران . شما سربازان ما رو کشتید و پیشوای شما عمراین پیر زن باره و فاسد ایران رو مسلمان کرد و لیاقت شما همون عمر و عثمان و ابوبکرالبغدادی است . خودتون رو به ما نچسبونید و این حرف دل همه ما اکثریت است !! ایران و ایرانی همیشه قدرتمند خواهد ماند و به رژیم آن مرتبط نیست .
    8
    5
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::SinaGoli - کلن، آلمان::]. من هم فارس هستم و بخاطر حرف این کامنت گذار بسیار ناراحت شدم اما باعث تاسف که بخاطر حرف یک کامنت گذار و یک اقلیت از کردهای ایران ستیز به کردهای ایران توهین می کنی !!! .
    0
    8
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    مرغ آمین )) . بخاطر این کامنت گذار ابله نیست ، در مطالعات موردی که شده و مشت نشونه خروار این کردها ایران ستیز بوده و هستند . من تعصب ندارم اونها هستند که ساز جدایی و ناسازگاری میزنند . اینها باید ممنون دار باشند که با وحود تقاوت هاشون !! به اونها پاس و شناسنامه ایرانی نیدن تا حس هویت کنند ولی اوتها باز دامن تحزیه طلب ها و عرب ها و داعش ها رو نیگیرن و افتخار هم می کنتد !!
    4
    3
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::SinaGoli - کلن، آلمان::]. من و شما در مسائلی اختلاف نظر داریم، ولی بخاطر حس آریایی بودن و شناخت ارزنده اتان در مورد جماعت عمری، یک گلخانه گل تقدیمتان.
    6
    2
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    تفکر اسلامی دانمارک )) *** . یه خرمن گل نیز تقدیم حضور صاف و خاص تون همچنین . اختلاف لازمه بقا و پیشرفت هرفرد و جامعه ای است و اگر به دروغ و ریا توسل پیدا کنیم راهی است به ترکستان !! . دوست خوب : من مطالب شمارو دقیق میخونم و دنبال میکنم و فکر کنم اختلاف عقیده بسیار ناچیز است در برابر عشق به وطن آریایی مون و این اصل موضوع ست !! . بله ، عمر مقصر اصلی تجاوز به ایرانیان است و این مردک زنباره و فاسد به طمع مال و ناموس ایرانیان به ایران حمله کرد و مشاوره سلمان خائن در همان ابتدا محمد رو به طمع دستبرد به ایران انداخت و لی نشد . و اکنون دشمن ایران همان شیفتگان عمر هستند که با تعلیمات ابن تیمییه ای سلف صالح میخوان به کشور ما و اکثریت یک دست ما ضربه بزنند ولی ایران همیشه کشو ر توحیدی بوده و خدا به همراه اوست گرچه در چنگال شیاطین آخوند گرفتار است 🌹
    6
    2
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    و این قماش کلمنت گذار
    4
    3
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    و بعضی مشخص از این افراد کامنت گذار فقط کامنت باز و فاقد هرگونه دیدگاه مشخص و احساسی و ۲۲ ساعت رو خواب اند از صدقه پول ملل اروپایی دو ساعتی هم حشیش بار زدند و مشروب خوردند و وبگردی می کنند مثل ولگردی که در ایران داشتند !!
    5
    3
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان
    چیه دور گرفتین یه مدت اینجا نبودم. مشغله کاریم نزاشت بیام این دورو برا. کردها از دست شما شیعه‌های تروریست عذاب میکشند. دولت را کسانی امسال شما‌ها تشکیل میدهد. نه‌ شاه فارس نوکر آمریکا و نه‌ خمینی شیعه سرکرده داعش اسلامی شیعه، هیچ کدام مثل یک انسان عاقل با کرد‌ها رفتار نکردند. دأعش شیعه تروریست تقریبا ۴۰ سال پیش در ایران تاسیس شد و عمری ها هم چند سال پیش دأعش را در برادر سوریه تاسیس کردند. ه‌‌‌ر کدام از آین تروریستهای اسلامی به نوعی کردها را قتل و اعم کرده اند. آین کردها بودند ایران را تاسیس کردند...بقیه باید بگویند از کجا آماده اند. کامنت‌های شما شیعه‌ها را خواندم ولی‌ معلومات شما درباره ایران و کردها به اندازه کافی‌ نیست ما بتونیم با‌هاتون بحث کنیم. شما از روا احساسات مینویسین. کردها را دیگه شما شیعه‌های تروریست نمیتونین گول بزنین و بگین شما ایرانی‌ و برادر ما هستین...کردها دیگه به این چرند‌های شیعه‌ها و سنیها باور ندارند...
    1
    5
    جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    universte 123. هموطن کرد عزیز ! از نوشته شما مشخص است که وجه مشتترک من و شما در انتقاد از اسلام و بلکه نادیده گرفتن اسلام ( شیعی و سنی ) است ؛ کرد با تمام وجود کرد و ایران هم با تمام قد منهای دین و قومیت و زبان !!. حق ربا شماست شاید من مطالعه و اطلاع کم راجع کرد هموطنم دارم اگه کتابی به زبان فارسی ، آلمانی ،انگلیسی ، کردی و فرانسه داری به من معرفی کن با اشتیاق تمام مطالعه میکنم !! . نکته مهم اینکه اگه کردها بخاطر برچسب سنی لفظ اقلیت را گرفتید لااقل مسلمان بودند ولی من به عنوان یک زن و اقلیت غیر مسلمان و بلکه کافر و فاقد هر نوع حقوق وضعیت سخت تری در ایران داشتم ! . من معتقد به ایران منهای برچسب اقلیت هستم البته یک فدراتیو هم کارساز است ! از طرفی در ایران قوم فارس وجود ندارد بلکه بخاطر تسلط پارس های آریایی کل ایران را فارس نامیدند همچنان که مناطق غربی ایران و کردها و آذری ها مادی و مناطق شرقی پارتی نامیده می شدند ولی همگی آریایی و از یک نژاد هستند که تشخیص خالص بودن غیرعملی !! .
    2
    1
    جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    universte123 . ما میدونیم شما هیچ سند و مدرکی که دال بر کرد بودن و ایرانی بودن تون داشته باشید ندارید و بهتره همون دو ساعت هم بخوابید وچرت و نشئه باشید و زیاد هم زبون درازی و توهین نکنید و احساسی شدن و ادعا و آسمون رو به زمین وصل کردن خصوصیت همه تون هست !! یه کتاب نتونستید به یکی از اون زبان ها معرفی کنید فقط توهین و گنده گویی بلدید . دیدید که با همت همون ایرانی ها داعش محبوب و معشوق شماها رو از موصل بیرون کردیم !! بروید باز عنر عمر کنید 😅
    1
    0
    شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.