شکوه و انتقاد از سپاه به خاطر "کوتاهی" در حفاظت از مجلس.

+42
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    باور عمیق . همشهری گل من ،کلمه یهودی به ه دو چشمه و من توی کامنتهایی که قبلا گذاشتم می‌تونی ببینی یک بار برو چک کن دوست گلم .البته من همیشه این کلمه را با ح حوله می‌نویسم و بعد دوباره تصحیح می‌کنم .حالا شما به بزرگواری خودت ببخش .من صمیمانه به خاطر این اشتباه نابخشودنی معذرت می‌خوام . همشهری چرا با ما قهری ؟ ولی اینجا خودمونیم کم میاری در بیجوابی اصل مطلب، ناچار میشی اراجیف بگی و به حاشیه بری.
    2
    22
    جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    ترقه بازی بود کشش ندید
    1
    31
    جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    شیرزن ایرانی .هموطن عزیز ،در مورد فایزه هاشمی که گفتید ،همانطور که گفته بودم بین بد و بدتر بود و به هر حال همه ما میدانیم بعد از انقلاب خمینی تمام کسانی که به مقامی رسیدند مسلمان شیعه و معتقد بوده اند از مهندس بازرگان و بنی‌صدر تا محمود احمدی نژاد .به هر حال ناچاریم بین بد و بدتر انتخاب کنیم .تمام این آدمهایی که از نظر من بد هستند و بدتر نیستند،هم اینکه خیلی متفاوتند با جناح بی منطق چماق به دست محافظه کار و هم نسبت به اوایل انقلاب تا حدی عوض شده اند مثلاً مرحوم منتظری خانواده هاشمی و هم هزینه داده اند و سختی هم کشیده اند .در صورتی که می‌توانستند به رهبر چه خمینی و چه خامنه ای بچسبند و هیچ مشکلی را هم تحمل نکنند .و مورد بعد من هیچ وقت طرفدار هیچ کشور اجنبی نیستم بلکه عاشق کشور عزیزم ایران هستم با حکومتی سکولار و رابطه خوب با تمام دنیا حتی اسراییل و خصوصا کشورهای پیشرفته .
    2
    24
    جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    شیرزن ایرانی: اینکه گفته بودید از آخوندهای قم بپرسم سوالهاما ,اتفاقا قبلا پرسیده بودم ولی جوابها غیر منطقی تحویل میدن .مثلا میگن اسلام دین برتره و کفار باید یا مسلمان بشن و یا این چیزها را قبول کنند ..من می‌خواستم ببینم شماها روشنفکران که به نظر نمی آید آدمهای بی منطقی باشید آیا جواب منطقی دارید یا نه.به هر حال برایتان بهترین ها را آرزو می‌کنم و به این نتیجه رسیدم هر کس با هر اعتقاد و ...که مخالف نظام اخوندیه باید با هم متحد باشیم و باعث خوشحالی باورها و لولیتا ها نشویم .موفق باشید هموطن .
    1
    24
    جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    برادران مافیایی سپاه وقت نداشتند یا سرگرم معاملات قاچاق و ورود کالا و نحوه دزدیدن اسکله را داشتند یا در سوریه و عراق و لبنان در پی امنیت برادران عرب خود بودند و وقت نداشتند !!
    1
    17
    جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    در مورد ورود تروریست ها به مجلس سپاه کوتاهی نکرد بلکه همکاری کرد .
    1
    7
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    برادران خدمت گذار نماینده که هم و غم اونها مردم و از بله قربان گویی از آقاااا دور و دنبال رانت و رایزنی واسه خود و آقا زاده و دوست و رفیق دوران انتخاباتی خود نیستند و سفرشدن هم از خارج بیشتر نمیشه همش به خدمت به مردم کمر همت جسته و زمان کم میارن و نمیتونن برن چهارشنبه سوری !! یه ترقه بازی در خود مجلس براشون ترتیب دادن و. آقا هم که خوشش اومده بود از این ترقه بازی تو مجلس حالا برادران نماینده چرا دارند وقت برادان مافیایی سپاه رو که از حساب های نجومی مشغول و در سوریه و عراق و لبنان هم زیاد کار دارند !! میگرن !! مراعات برادران مافیایی سپاه رو بکنند !! .
    1
    4
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.