داعش خواهان حمله به ایران و چند کشور دیگر در ماه رمضان شد.

+35
رأی دهید
-53

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان

    متاسفانه آنچه و آنکس که داعش آدمکش را به ایران کشاند شخص خامنه ای و سیاست های منطقه ای آن بوده و هست ، دخالت در عراق و سوریه و ووو مقدمه این ورود شوم بود و هست ، و کردها و اهل تسنن که نفرتی بی بدیل از ایران و ایرانی داشته و دارند را جهت انتقامگیری از شیعه و فارس ترغیب نموده است . لعن و نفرین بر خامنه ای و داعش که منتظر اوضاع تلخ سرزمین مقدس آریایی ما هستند و دود و ضرر در نهایت به چشم مردم بی گناه و مظلوم در بند جهل و جور اسلام شیعی ولایت فقیه خواهد رفت . خدا خودش به خیر گذراند
    19
    41
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بستگی به دستور دارد که به کجا و چگونه حمله شود. خر خودتان هستید و هزار جد و آباتان، گوریلهایِ باز پروری شده و مترسک‌هایِ هالو وحشی.
    6
    20
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    sahandd11 - کلن، آلمان
    داعش تولیدی ایران است.پس بدون دستور به ایران حمله نمیکنه
    32
    17
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    انگوری انگوری - لندن، انگلستان
    داعش غلط کرد!
    2
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    داعش تولیدی بابا جاجان ملک سلمان و انا جان اردوغان است . که برای نابودی سوریه ، عراق و ایران برای ایجاد سرزمین اسلامی از پان ترک و پان عرب تشکیل شده است و البته امریکا و غرب هم حامی انها است . [::sahandd11 - کلن، آلمان::].
    4
    9
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان
    حمله آ‌‌‌ی که به مجلس ایران و مرقد خمینی انجام شد ، نمایش کثیف سپه پاسداران بود و اصلا داعش در کار نبود ، داعش به ایران حمله نکرد. این کار کثیف یک قتل عام بود که جمهوری اسلامی به چندین هدف رسید ، ۱- انتقام از قوم بسیار کهن و غیور کرد که قبل از انتخابات جمهوری اسلامی همه با هم اعلام همبستگی‌ کردند و تصمیم گرفتند که در انتخابات شرکت نکنند. ۲- جلوگیری از تحریم‌های مجلس سنای آمریکا به دلیل اینکه ایران مورد حمله تروریستی قرار گرفته است. ۳- ایجاد رعب و وحشت در دل‌ مردم (در ارتباط با اعتراض به مطالباتشان در مورد ۲۳ هزار میلیارد تومانی که اخیرا بانک‌های جمهوری اسلامی اختلاس کرده ‌اند) و جلوگیری از تجمعات در برابر مجلس ایران.
    2
    5
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان
    ۴- کشتن بعضی‌ از مخالفین در داخل مجلس ایران از جمله مهدیه هراتی، ۳۲ ساله، مدرس دانشگاه علمی کاربردی و از فعالان‌مدنی انجمن پایان کارتن خوابی لرستان بود و برای دیدار و رایزنی با یکی از نمایندگان به مجلس رفته بود. هانیه اکبریانی، ۳۷ ساله، از کارکنان حق‌التدریسی نهضت سوادآموزی لرستان بود که برای شرکت در تجمعی در مقابل مجلس و دیدار با نماینده خرم آباد به تهران سفر کرده بود. حسین بنی‌اردلان، رییس هیات تنیس خراسان شمالی و دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای این استان بود. در بعضی از گزارش‌ها گفته شده که او در سال ۸۸ رییس ستاد میرحسین موسوی در خراسان و از فعالان اصلاح طلب خراسان شمالی بوده است.
    0
    5
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان
    مهمتر ازهمه اینکه خامنه ای به احتمال زیاد فوت کرده و شخصی که به جای او در مراسم حظور پیدا میکند ٬ بدل اوست و سپاه پاسداران در حال بررسی طرح ترور حسن روحانی رییس جمهوری است که بعد از انجام آن ترور را به گردن داعش می اندازند و رییسی ریاست جمهوری را بدست میگیرد ، و همین امر بهانه ای برای سرکوب کردن مخالفین ، اقوام کرد ، اصلاح طلبان و مردم میشود۰
    1
    5
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ab shangooli - لندن، انگلستان- تفسیر کامل و درستی بود به جز سقط شدن خامنه ایی، که به امیدِ خدا به همین زودی با نظامِ ولی‌ وقیح با هم سقط شوند. هوچی گری در موردِ سقط شدن او قبل از انتصابات جنگ روانی‌ بود تا انرژی ملت رها شده به این امید که روحانی پس از او امور را در دست بگیرد . اما بلافاصله پس از انتصابات، مانند گراز دوباره چنگ و دندان نشان داد و گودال کند. باز ملت ناامید شده و این بختک را بر سر خود دید‌ند. این نظام تحتِ تعلیم مخوف‌ترین سازمانهایِ جاسوسی دنیا از شرق و غرب است که تمامِ ترفندها خصوصاً جنگ روانی‌ را اعمال میکنند. به برنامه " شورشِ مالباختگان + حمله داعش" از مهدی فلاحتی توجه کنید در تایید نظر شما در مورد خطر اعتراض مال باختگان است. باور دارم حال که این نظام ورشکسته تر از همیشه شده، به سرمایه شخصی‌ ملت هم شبیخون زده آنهم به آن‌ عده که این سرمایه تمام پس‌اندازِ زندگی شان بوده ، نظام که نمی‌تواند از آغا زاده‌ها پس بگیرد و یا به حسابهاِ شخصی‌ خود دست بزنند این است که باز هم ملت مفلوک را غارت می کنند.
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.