الکس نوری: ساختار تیم‌ملی فوق‌العاده بود/ عاشق غذاهای ایرانی هستم

سرمربی وردربرمن مهمان برنامه 90 بود.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الکساندر نوری مهمان ویژه عادل فردوسی پور بود. سرمربی وردربرمن گفت: ممنون از دعوت شما و به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم. تا حالا دو بار ایران آمدم و آخرین بار 2005 ایران بودم. من تغییرات مثبتی در ایران دیدم و استقبال خوبی از من شد و از این خوشحالم که مردم متوجه هستند در آلمان چه کار ورزشی انجام می دهیم.»
 
نوری درباره بازی تیم ملی گفت:« به نظر من ایران بازی را خوب کنترل کرد و ازبک ها دروازه ایران را تهدید نکردند و ساختار تیم خیلی خوب بود. کلید برد ما این بود که همه در دفاع کمک کردند و بازیکنان بازی بدون توپ شان خوب بود. این هشتمین بازی پیاپی بود که گلی دریافت نکردیم و این نشان از حمایت همگانی دارد. در عین حال ما با بازیکنانی مثل طارمی و آزمون کیفیت خوبی نشان می دهیم.»
 
او درباره حسش اینکه در شب صعود تیم ملی در ایران است گفت: « من در کشور پدرم و اجدادم هستم و این باعث خوشحالی برای من است وقتی مردمان کشورم را میبینم.»
 
او درباره علاقه اش به غذاهای ایرانی به فارسی گفت: من عاشق غذاهای ایرانی هستم و قرمه سبزی، فسنجان و چلوکباب غذاهای مورد علاقه من است.»
 
او درباره زندگی ورزشی اش گفت:«من این آرزو را داشتم که یک روند شغلی خوبی در زمینه فوتبال داشته باشم اما باید یک سری مسائل را قبول کرد که همه چیز آن طوری که ما می خواهیم رخ نخواهد داد. بعد هدف هایم را در زمینه مربیگری مشخص کردم و به اهدافم رسیدم.»
 
سرمربی وردربرمن ادامه داد:«پسرم عاشق ایران و تیم ملی است و با لباس تیم ملی ایران به مدرسه می رود.»
 
او درباره اینکه کی روش گفت بازیکن ایرانی را به تیمش ببرد گفت:« استعدادهای خوبی در ایران هستند و امروز برای من خیلی مهم بود وضعیت بازیکنان را ببینم و خدا را چه دیدید و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.»
+43
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
    عشق به ایران در خون هر با ریشه و با اصالتیه.فرق نمی کنه مادرت کجائی باشه.ایران جذابه وگیرا.حتی همسر من ومادرش که ایرانی نیستن عاشق ومجذوب ایرانن.نوری وزندی که جای خودشون رو دارن.اصیل وبا ریشه.اون بی وطنهای منافق ماب که یا فارسی زود یادشون میره یا زودی خارجکی میشن یا چشم دیدن موفقیت ایران رو ندارن باید رو ی شناسنامه پدر وپدرانشون تحقیق بیشتری کنن.
    2
    11
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.