نگرانی از گسترش فضای امنیتی در پی حملات تهران.

+35
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    arash#eindhoven - آیندهوون، هلند

    همه حرف‌ها گفته شده اما این سوال هست که چرا همه وابستگان داعش پرچم دارند اما اون ۵ نفر مادر مرده پرچم نداشتند.
    5
    25
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    بنظر من اینها همه تبلیغات رژیم است .کشتن رفسنجانی .قبل ازانتخابات . حادثه ساختمان پلاسکو وشکست اصولگرایان ..رئیسی که خامنه ای حامیش بود وبیماری خامنه ای و استعفای ناطق نوری ونپذیرفتن حتی در تشخیص مصلحت نظام . وحادثه مجلس و .. بخاطر نشان دادن سپاه ازامنیت مردم حتی درمقابل داعش حفاظت میکند . بعد از تحریمهای جدید بارای اکثریت کنگره وقراردادن نام سپاه درلیست تروریست ...سپاه پرقدرتمندترین ارکان حکومتی است. امادگی مردم برای یک کودتای نرم توسط سپاه است .
    5
    20
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    آخوند اینقدر بزدل و ترسوست که از سایه خودس هم می ترسه و هر چه این شغالان شب را شیرجلوه داده سلاح و چماقداران بی رحم خود فقط در برابر مردم بی پناه ایران . این اقدام تروریستی اسلامی داعش که کردها آن را انجام دادند معادله آخوندهای حاکم را بر هم زده !!! . آنها به این واقف هستند که تروریستی که کمربند انتحاری به خود دارد در بند و قید جان خود نیست و این است که نگرانی امنیتی مقامات و آخوندهای رژیم را در بر گرفته و گرچه خامنه ای از این اقدام به ترقه بازی نام برد اما ریشه ترس بسیار مستتر است و این است که هیچکدام از ائمه جمعه و تریلون داران که واسه هر موضوعی یقه درانی می کردند در این موضوع سکوت توام با ترس ذلیلانه در پیش گرفته اند .
    6
    15
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
    رژیم تروریستی داعشی شیعه حاکم بر ایران با ایجاد بحرانهای ساختگی در پی فرار از بن بستهایی است که در ان گرفتار شده این رژیم جنایتکار و تروریست از ابتدای حیاتش عامل ایجاد تفرقه، وحشت، ترور، کشتار صدها هزار انسان بی گناه در ایران و سایر نقاط جهان، ایجاد گروههای تروریستی در لبنان، عراق، کشورهای عربی، افریقایی، همکاری تنگاگ با گروهای مافیایی در سرتاسر جهان، پولشویی، تامین منابع مالی برای گروههای تروریستی و مافیایی، ترور افراد بی گناه در سرتاسر جهان و اعمال تروریستی بسیار دیگر، و دراین برهه زمانی با فاجعه ای که توسط خود رژیم طراحی و اجرا شده است مردم بی گناه زیادی دارند قربانی می شوند.دوباره کشتارهای دهه های ۶۰ دارد تکرار می شود.
    7
    20
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    یکی‌ از دلایل انفجار اخیرِ نظام تأثیر گذاری بر اجتناب کردن از تحریم‌های جدید بود و خاموش کردن صدایِ اعتراض ملت مال باخته که بانک‌ها غارتشان کردند. مافیا دنیا با استفاده از امکاناتِ مالی ایران و نوچه‌هایش در ایران ، از هر سو‌ به استثمار و استعمار ملت مشغولند.
    0
    5
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.