حماس از سفر قریب الوقوع اسماعیل هنیه به ایران خبر داد

تهران- ایرنا- مسئول روابط بین المللی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سفر قریب الوقوع 'اسماعیل هنیه' رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران خبر داد.
 
به گزارش امروز (شنبه) پایگاه خبری فلسطین الان، 'اسامه حمدان' اعلام کرد که قرار است یک هیات از جنبش حماس به ریاست 'اسماعیل هنیه' رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در آینده نزدیک به ایران سفر کند و این سفر شامل دیدار از کشورهای دیگر نیز است.
وی افزود: هیاتی که به ریاست یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه به قاهره سفر کرده بوده به زودی به نوار غزه باز می گردد و دیدار این هیات از مصر مثبت بوده و دو طرف در خصوص مسائل مشترک به تفاهماتی دست یافته اند.
حمدان همچنین درباره اظهارات عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان که جنبش مقاومت حماس را تروریستی خوانده بود، گفت: این سیاست سعودی‌ها است و بیان این مطلب برای ملت فلسطین غافلگیرکننده نبود، بلکه آنچه غافلگیرکننده بود، بیان علنی آن بود.
این مقام حماس در ادامه تاکید کرد که اراده مقاومت با وجود همه فشارهایی که در داخل و خارج از فلسطین با آن مواجه است، هرگز نخواهد شکست.
'علی برکه' نماینده حماس در لبنان نیز پیشتر اعلام کرده بود که به محض بازشدن گذرگاه رفح اسماعیل هنیه سفر خارجی خود را به چند کشور عربی و اسلامی آغاز خواهد کرد و برای سفر اسماعیل هنیه به ایران مانعی نیست.
'اسماعیل هنیه' اردیبهشت ماه امسال به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی این جنبش شد.
+26
رأی دهید
-70

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    کفگیر به ته دیگ خورده! این عوضیها هم دندونهاى آغا رو دقیق شمردن!
    7
    90
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    باز این مفتخور به همراه یه عده مفتخور دیگه دارن میان که تا جائی که میتونن چمدونهاشون رو با دلارهای بیزبان ملت بیچاره ایران پر کنن !! :o
    7
    91
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ

    میرود به گدایی ولی با این تفاوت که با تریلی و یا هواپیمای پر از پول نقد برمیگردد! خود جمهوری اسلامی حامی تروریست است
    13
    54
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    باز دلار تمام شد و ریش مقدس آقا دوباره مهم. ترامپ رفت عربستان و از عربستان یک گاو شیرده کرد. داعش که به ایران حمله کرد. قطر هم که اینجوری شد. فرصت از این بهتر .که ما هم گاو شیرده حمس شویم. هر خطری که طرف آخوند می‌‌آید. صفر چک حماس بیشتر می‌‌شود. امروز درک کردم که یک شباهت کامل نزدیک ما مسلمانان با هندی‌ها داریم. هندی‌ها گویند. گاو این حیوان چارپا مقدس است و به گاو احترام می‌‌گذراند و گوشت گاو نمی‌‌خورند. خوب یا بد .ولی‌ به کسی‌ آزاری نمی‌‌رسانند و همه را مجبور نمی‌‌کنند. که به این حیوان چارپا احترام گذراند. ما هم یک حیوان را پرستش می‌‌کنم .به نام الاغ .ولی‌ اسمش رهبر است و دو پا دارد.
    7
    59
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اسماعیل هنیه حتما" در این سفر از مفامات ایران میخواهد مثل او دست ازحماقت دشمنی با اسرائیل بردارد و از تروریستها حمایت نکند و نیروهای ایرانی را از سوریه و لبنان و عراق و یمن بیرون کشند.
    11
    23
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    بیا بابا خر تا از آخوند تو هیچ کشور دیگری پیدا نمیکنی‌ که بهت راه بده
    7
    37
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

    خامنه ای داره ثروت مملکت رو میفرسته فلسطین به امید اینکه اگر از ایران فرار کرد اونجا مامنی داشته باشه ،عامل از اینکه هیچ جایی راهش نمیدن و باید مثل همکاراش تو سوراخ موش قایم بشه.
    7
    43
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    باز خامنه ای غارتگر قرن و ضحاک زمانه ما ، سر کیسه خزانه ملت به یغما رفته و یتیم را باز کرده تا دریوزگان تروریست غنیمت خود را بگیرند. این نظام اجنبی، کشور و خزانه ایران را غنیمتی می‌داند که به آن‌ دست یافته و هر جا لازم باشد برای اهداف پلید و مخرب خود در کمال اختیار داری بهره میبرد به گونه ایی که آن را بین شرق و غرب عالم و خود و خودی‌هایشان پخش میکنند، این نظام خبیث با سایر همپیمانانِ از خود خبیث‌ترش جیره خوار ایران و ایرانیان هستند. دلیل بزرگ مخالفتشان با صلح و اصرار به نگهداری این نظام هم به خاطرِ قطع نشدن جیره‌شان می‌باشد.
    3
    3
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    مرتیکه پفیوز تروریست داره میاد ایران دوباره کیسه گدای را پر کنه و بره. علی‌ گدای چلاقدست هم ثروت ملی ما را خرج این زباله‌ها می‌‌کند. آنوقت یک مشت احمق نفهم به این مردک الدنگ می‌‌گویند حاضرت آیت الله ، مقام معظم و چند تا عنوان کشکی و من در آورده دیگر. بهترین صفت برای رهبر الدنگ شما مرتیکه زباله صفت آشغال است.
    2
    5
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    آقا اینو راه ندین تو ایران به خدا هر چی‌ فلسطینی دشمن ایرانیه ، مخصوصاً با همین رژیم کینه داره، از ما گفتن.
    2
    6
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.