اعلام تلفات حملات تروریستی امروز در تهران: ۱۲کشته، ۴۲ زخمی

سرپرست اورژانس کشور گفت: حملات تروریستی امروز در تهران 12 کشته و 42 مصدوم داشت.
 
به گزارش «انتخاب»؛ پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه افزود: در دو حمله تروریستی امروز که در مجلس و مرقد امام  رخ داد در مجموع 12 نفر کشته و 42 نفر مصدوم شدند.
 
صبح امروز(چهارشنبه) در دو حمله تروریستی یکی در مجلس شورای اسلامی و دیگری در مرقد امام، تعدادی افراد مسلح به سمت مردم شلیک کردند و در مرقد امام یکی از تروریست ها خود را با کمربند انفجاری، منفجر کرد. 
 
سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مصدومان این حوادث در بیمارستان های سینا، طرفه و هفتم تیر عیادت کرد. 
 
با توجه به احتمال افزایش مصدومان وزیر بهداشت، به همه بیمارستان های تهران دستور آ‌ماده باش داده است.
+18
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند

    در اینکه داعش جنایتکاره شکی نیست ولی اگر واقعا کار داعش هستش چرا به مجلس حمله کرد؟ داعش معمولا کوچه و خیابان و کلا مردم عادی را هدف قرار میده، انجام اینکار برای این متوحشین بخصوص در ایران راحت تر بصرفه تر و کم هزینه تره.
    1
    32
    ‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    amonbede - تهران، ایران

    یه چیز خیلی عجیبه اینکه اکثر شبکه های خارجی این حوادث رو زنده گزارش کردن اما شبکه خبر از داخل مجلس پخش زنده گزارش نشون میداد که نماینده ها بیخیال دارن کار خودشون رو میکنند انگار که نه انگار تو محوطه جنگ به راهه . حتی بعضی نماینده ها با خنده سلفی گرفتن . و اینکه چطور این همه تجهیزات توسط داعش وارد ساختمان شده این شائبه رو ایجاد میکنه که نکنه با همکاری هم این معرکه رو راه انداختند برای هدف خاص
    2
    37
    ‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    pull.over123 - تهران، ایران
    کشورمون کمبود زیاد داره، جرم‌هست ، فساد هست، مشکلات هست اما جان من کدوم یکی از شما هست که راضی بشه ایران بلایی سرش بیاد که سر عراق و‌سوریه اومده!؟ عاملان این حادثه داعش بودند و‌این تقریبا اولین باری بود‌که داعش به ایران‌حمله کرده،، و‌بدون شک اگر ایران اقدامی جدی نکنه این‌حملات افزایش پیدا میکنه و‌ از کجا معلوم که عزیز دل من یا عزیز دل شما قربانی این وحشی های بی همه چیز شوند!؟ ای کاش ایران با تمام قوا علیه داعش اعلام‌جنگ میکرد و به عراق و‌سوریه لشکر کشی «واقعی» میکرد! آئتلاف های کنونی علیه داعش بیشتر خاله زنک بازیه و‌بدون شک‌هیچ اراده ای برای نابودی کلی داعش وجود نداره!
    15
    12
    ‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    vikingoslo - اسلو ، نروژ
    الان سپاه با این بازی مسخره ریاست جمهوری مردم رو به اسم تروریست و جنگ و شهادت قبضه میکنه . از خیلی وقت پیش بوده که برادران سپاه قصد بزرگ نمایی و حضور داعش در ایران رو دارند . این کثافت بازی های امروز در ایران کار خود تند روها و برادران سپاه است .
    2
    12
    ‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.