درخواست اعدام برای مرد مشروب‌خوار

نماینده دادستان برای مردی که برای چهارمین مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت شده بود درخواست صدور حکم اعدام کرد.
 
رسیدگی به این پرونده از روز نهم بهمن‌ماه سال95 آغاز شد. در این روز به کلانتری128 تهران‌نو خبر رسید که مردی با عربده‌کشی نظم خیابان را به‌هم ریخته است. دقایقی بعد گروهی از مأموران راهی محل حادثه شدند و وی را بازداشت کردند. شواهد نشان می‌داد که او مشروبات الکلی مصرف کرده و حالت طبیعی ندارد.
 
از سویی مأموران در بررسی سوابق این مرد پی‌بردند که او پیش از این نیز 3مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت و محکوم شده است. این در حالی است که طبق قانون مجازات فردی که برای چهارمین مرتبه اقدام به شرب خمر کند، اعدام است. به این ترتیب مدعی‌العموم برای این متهم درخواست صدور حکم اعدام کرد و پرونده‌اش به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 
در جلسه محاکمه که صبح دیروز به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی کیخا برگزار شد متهم در دفاع از خودش گفت: من بعد از سومین محکومیتم به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی توبه کردم و دیگر سراغ آن نرفتم. آن روز هم به‌خاطر بیماری لثه از الکل استفاده کرده بودم. وی ادامه داد: مدتی قبل پسرم را از دست دادم و به‌خاطر این حادثه دچار مشکل عصبی شدم. با این حال مصرف مشروبات الکلی را کنار گذاشته‌ام. در پایان این جلسه، قضات دادگاه با اخذ آخرین دفاع از متهم وارد شور شدند و وی را از اتهام شرب خمر تبرئه کردند.
+14
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    ایرانی‌ دبش - تهران، ایران

    خوب بنده خدا الکلی هست ترکش بدین نکشینش
    0
    23
    ‌پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    شوخی شوخی داشت میرم بالای چوب دار. عزیزان عرقخور بدونن که تو این دین رعفت و مهربانی که بر کشور ما حاکمه اگر سه بار مشروب بخوری باید اعدام بشی . مراقب باشید و حتی اگر ازتون آزمایش هم گرفتن و ثابت شد مشروب خوردین بگید لب به مشروب هم نزدید و مثل این طرف ، لثه درد داشتین و کمی الکل زدین به لثه . اینجوری یه پنجاه تایی شلاق میخورید و ابراز مهربانی خدا هم تموم میشه و میرید دنبال زندگی نکبتی و سرخوردتون
    3
    20
    ‌پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    amonbede - تهران، ایران
    قابل توجه دوستان مشروب خوار در ایران .. طبق قانون مجازات اسلامی هر کسی که 3 بار بابت مشروب خواری دستگیر بشه حکمش اعدامه . که خیلی ها این موضوع رو نمیدونن و احتمالش هست که سرشون رو به باد بدن . اینم نمونش که تو این خبر اومده
    0
    10
    ‌پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.