احمد منتظری: روحانی پورمحمدی را برای کابینه معرفی نکند.

+128
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    Slimshady - طهران، ایران
    این شیخ حسن ، آدم کش کم نداره تو دولتش . نمونش اون علی یونسی که دستیاره ویژه در امور اقلیت ها ست . 4 سال دیگه اونایی که به این شیخ امنیتی رای دادند ، خودشونو لعنت می کنند.
    7
    26
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران
    اگر شیخ حسن حرفی را که پیش از انتخابات زد و گفت: "برخی در این 38 سال کاری جز زندان و اعدام بلد نبودند" از ته دل بوده باید این جنایتکار را از کابینه بیرون کند. هر چند پست و مقام بهتری بهش میدهند ولی این یک اعتراض دولتی میشود به "اعدام سیاسیون"!
    4
    14
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    ببینم ملت از خودشون سوال نکردن زمانی که میرغضبآن حکومت عدل علی ،رییسی و پور محمدی ملت را تو مملکت امام زمان پای چوبه دار میبردند،رو حانی چکاره بود،شاید یکی از نقابدارانی بود که طناب گردن زندانیها می انداخت یا چوبه دار را براشون درست میکرد،چرا که روحانی جججججون انزمان پادوی اول رفسنجانی طراح و معمار اعدامها بود.حالا شما مگید همکار گرامی و ولایت مدار سلاخ الله پورمحمدی را به تویلش را نده؟!،توقع خیلی زیادی از یک اخوند دارید،این اگر ادم بود عمامه سر نمی کرد!.
    5
    16
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    اگر اینکاره بود از ابتدا نمی‌‌آورد. هر چه قدر این نظام را وصله پینه کنید نمی‌شود. الیافش پوسیده است و چهل سال در لجن غلتیدن ، تار و پودش را به گنداب کشانده .
    6
    11
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::Slimshady - طهران، ایران::]. آفرین بر شما . نمونش وزیر رفاه . نمونش بالای ٧٠ درصد استانداران و فرمانداران که دقیقا روسا یا مسئولان اطلاعات کادر فلاحیان میباشند . یعنی هیچ دولتی نتونست مثل روحانی از مردم سواری بگیره
    7
    9
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اقای احمد منتظری فقط مصطفی پورمحمدی نیست که جنایت کرده باشد خیلی ها جنایتکردن و اینک در رژیم اسلامی هم همکاره هستند و خود شاهدی که یکی از این جنایتکاران انقدر نمانده بود که ریس جمهور مملکت شود. در هر حال همه ما می دانیم جنایتکار اصلی و ریس تمام جنایتکاران خمینی دجال بوده که حالا خیلی از مردمان ایران گور این جنایتکار را به زیارتگاه تبدیل کرده اند . اقای محمد منتظری شما اگر شهامتش را دارید از ملت ایران بخواه که به زیارت گور خمینی دجال ابر جنایتکار تاریخ ایران نروند.
    3
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.