استقلال پس از ۴۴ سال ۶ تایی شد!

استقلال در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۱۵ دوشنبه شب در ورزشگاه بن زاید به مصاف العین امارات رفت و با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و در مجموع رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۲ حذف شد. گل‌های این دیدار را کایو لوکاس (۲۷ و ۳۷)، عمر عبدالرحمن (۴۹، ۶۰)، لی مینگ (۵۶) و ناصر الشمرانی (۷۵) برای العین و کاوه رضایی (۸۳) برای استقلال به ثمر رساندند.
 
به گزارش تسنیم، استقلال در روزی که امید ابراهیمی را هم در اختیار نداشت، بازی پراشتباه و ضعیفی به نمایش گذاشت و سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را پس از ۴۴ سال متحمل شد. شاگردان منصوریان که بهترین آمار را در بازی‌های بیرون از خانه داشتند، شکست عجیبی خوردند. استقلال در شرایطی که فرشید باقری هم به علت مصدومیت در اواسط نیمه اول از دست داد، بدون اینکه برنامه داشته باشد، تنها با هدف دفاع به زمین رفت، اما بازیکنان العین به خصوص عمر عبدالرحمن، لوکاس کایو و لو مینگ به خوبی هر کاری که دلشان خواست در زمین انجام دادند تا شکست سنگینی به نماینده ایران تحمیل کنند. استقلال که سال ۵۲ مقابل پرسپولیس ۶ گل دریافت کرد، پس از ۴۴ سال دوباره این تعداد گل را دریافت کرد.
 
حضور مگویان پشت سر کاوه رضایی برای مهار عمر عبدالرحمن هم از نکات عجیب بود که نتیجه عکس داشت.
+54
رأی دهید
-22

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    این منصوریان بدرد نمیخوره
    8
    39
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا

    شکست این تیم بی در و پیکر قابل پیش بینی بود اما نه با این نتیجه ! این تیم تو لیگ ایران هم اگر مشکلات مالی و حواشی تیمهای تراکتور..پیکان..ذوب آهن و نفت نبود هم در نهایت پنجم ششم میشد ! واقعا منصوریان مربی نیست و فقط در حال فیلم بازی کردنه ! بعد از اینکه استقلال گل پنجم رو خورد کنار زمین ناراحت بود اما تا دوربین اومد روش شروع کرد به دست زدن و فیلم بازی کردن !! بابا آخه مگه مجبوری ؟ والا دوره این مربی های آبگوشتی و درپیت گذشته !
    6
    53
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    وقتیکه افراد رژیم اخوندی مثل حسن عباسی به ملی پوشان تیم فوتبال ایران توهین میکند و خواستار به حاشیه کشاندن تیم ملی فوتبال کشور است , نباید انتظاربرد از تیم فوتبال ایران را داشت !
    17
    37
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    از همون اوله فصل بازی‌های تاج رو نگاه کنید، مصاحبه‌های منصوریان رو هم ببینید. توی کله بازی نه ترکیب درست بوده نه دفاع مطمئن بوده نه هیچ برنامه درستی‌ برایه حمله کردن داشته. اگر هم امثال ابراهیمی، رحمتی و کاوه رضائی نبودن الان راحت دهمه جدول می‌بود. ولی‌ از اوله فصل بهانه آوردن که به فرشینگ نرسیدیم، زمین کج بود اونجا راست بود. همین بازیه لنگه همام رو که تاج ۳ - ۲ برد، بجز ۳ تا حمله که هر سه‌تاش گل شد تو کله بازی علی خصوص نیمه دوم دفاع کردیم. منتهی چون بازی رو برد گفتیم از منصوریان بهتر پیدا نمیشه. از اوله فصل ۹۰% تیم‌ رو عوض کرد ولی‌ حتا ۱% رویه هماهنگی بازیکن کار نکرد. الان هم دیر نشده، عذرشو بخوان یکی‌ در حده برانکو بیارن. والا همین‌اش و همین کاسه. من نمی‌فهمم کدوم تیم‌ تو تاریخ فوتبال با ۷تا دفاع رفته تو زمین، اونم هفتا دفاعی‌ که وقتی‌ ۳ تا بودن باهم هماهنگ نبودن حالا وای به حاله وقتی‌ که ۷ تا شدن. العین هم میدونست که این میاد که دفاع کنه راحت فیتیله پیچ کرد رفت
    4
    13
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    دوستان استقلالی یه کم کلاهتون رو بالا تر بگیرید، اون موقع که از تیمای عربی بالا میرفتین و ٥ تا خوردن سرورتونو پتک میکردین، فکر اینجارو هم میکردین. ابرو واسمون نموند با این باخت مفتضحانه، در ضمن ما مثل شما نیستیم که با باخت تیم مملکتمون اونم جلو عربا خوشحال شیم. اینجا دیگه بحث رنگ نیست (که شما همیشه رنگیش کردید و میکنید)
    3
    11
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.