شکاف ها در رژیم ایران نمایان می شود: انتخابات جعلی اختلافات را آشکار کرد

استراون استیونسون در "یونایتد پرس اینترنشنال " می نویسد:
نشانه های سقوط قریب الوقوع رژیم مذهبی ایران روشن است و انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایران آن را آشکار کرد.
 
استراون استیونسون در «یونایتد پرس اینترنشنال» نوشته است: رهبر جمهوری اسلامی از غرب، سنی ها، عربستان سعودی و هر گونه اقلیت مذهبی نفرت دارد و به عنوان تصمیم گیرنده نهایی قدرت در ایران خواهان پیروزی دوست تندروی خود ابراهیم رییسی بود؛ کسی که اغلب از او به عنوان جانشین احتمالی خامنه ای نام برده می شد. این که در غرب پیروزی حسن روحانی در انتخابات را چیرگی نیروهای میانه رو و اصلاح طلب عنوان کردند امری کاملا دور از حقیقت است.
 
افشاگری های حسن روحانی و ابراهیم رییسی در انتخابات علیه یکدیگر نشانگر فساد هولناک اقتصادی رژیم و سپاه پاسداران و خشونت جمهوری اسلامی نسبت به مردم ایران بود. رهبر جمهوری اسلامی نگران از واکنش مردم انتخابات را به سود رییسی رقم نزد.
 
نشانه های فزاینده ای دیده می شود که دولت ترامپ در نظر دارد سپاه پاسداران را رسما یک سازمان تروریستی معرفی کند. این خنجری بر قلب رژیم خواهد بود و از تسلط ملاها بر قدرت بیش از پیش خواهد کاست. روزهای رژیم به پایان می رسد.
+222
رأی دهید
-31

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    همه خواهان نابودی رژیم اخوندی هستیم که دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد، اما الان تو این اوضاع نابسامان خاورمیانه وقتش نیست، اگر الان این رژیم سرنگون بشه، شک نکنید حداقل بلایی که سر ایران میاد تجزیه کشور میباشد، کسانی هستند که ارزوی عراق و سوریه را برای ایران میکنند، لپ کلام این که هر چند حکومت اخوندی پیر همه رو دراورده اما الان وقت رفتنش نیست. حالا یا خوشتون بیاد یا نه...
    106
    139
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    انشا الله.
    29
    108
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    خدا از زبونت بشنوه ننم!
    23
    87
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    چه غلطا
    132
    15
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    تجزیه ایران درست نمونه عثمانی در زمان آخرین شاه عبدالحمید که آخرین اتحاد مسلمانان غیر ترک را داشت در ایران فقط از نوع عثمانی ریزش هست! می گویی چرا؟ اتحاد ایران تا حالا همیشه روی دین بوده نه زبان فارسی و نه نژاد بحساب آریایی! اکثریت حالا نسل جدید از دین فاصله گرفته و به ناسیونالیستی تبدیل شده و هر قومی در ایران دنبال اتحاد با همزبان خود هست نه مثل گذشته هم دینی دیگر رنگ ندارد ،چاره نجات از استعمار غیر فارس ، بلوچ راه بلوچستان ،آذربایجان راه آذربایجان و ترکمن ها راه ترکمنستان و عرب ها به دنیای عرب، درست جریان قطع رابطه آتاتورک با دنیای اتحاد مسلمانان باعث شد که غیر ترکها راه خورد را طی کنند ماننده جدایی یونان، بلغارستان، رومانی ، عراق ، سوریه و غیره از عثمانی و حالا ناسیونالیسم ها، شونیسم ها ، فاشیست ها می گویند فقط فارس و فقط نژاد آریایی و عملا زیر تجزیه را امضا کرده اند که ترکها و عرب ها یا باید فارس شوند یا کشته یا بیرون روند که این امکان ناپذیر هست ولی استقلال آنها آسان هست چون تمام بهانه های منطقی برای جدایی روی میز هست یا اسیر طالبان های آریایی یا همسایگی با طالبان!
    117
    25
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک::]. باعث و بانى اوضاع نا بسامان خاورمیانه، که شما ما را از آن میترسانى، همین حکومت آخوندى خود ماست. نگران نباشید، با سقوط آخوند نه فقط اوضاع منطقه آرامتر خواهد شد، بلکه چپاول و غارت ثروت کشور هم قطع خواهد شد.
    27
    105
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    فارسان - مرکزی، ایران

    .....! پان ترک بی ریشه بی مغدار بی وطن خاعن مزدور بیگانه ! اینجا جای بی ریشگانی مانند تو نیست برو گمشو!!!!
    18
    43
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    عرب و ترک پدر و مادر خوانده داعش !!! ملت ایران شما داعشیان را نه بعنوان همسایه قبول دارد نه بعنوان هموطن ! شما داعشیان همانگونه که آمده اید به ایران باید گورتان را هم گم کنید . در اوضاع قاراش میش جنگ جهانی دوم و اول شما داعشیان نتوانستید ایران را تکه پاره کنید چه برسد الان ! البته من میدانم سوزش تو از کجا است ؟ سوزش تو بخاطر پخش سرود ای ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز است ! شما پان ترک های گوناز تی وی نسبت به سرود ای ایران الرژی دارید . ان زمان که پیشه وری بدبخت مَی خواست استقلال پیدا کند از اهنگ سازان اذربایجان درخواست سرود ملی برای حکومت دموکرات اذربایجان را کرد که ان اهنگ سازان با زدن اهنگ ای ایران حسابی ابروی این حکومت را بردند . مَی بینم مثل ان زمان که اویزان روس ها هستید امروز اویزان عرب ها هستید ! شما ترک ها جز اویزان ملل دیگر بودن هنر دیگر ندارید . 😂 کسی جلو تو نگرفته است اگر اردوغان شما بدبخت ها را ادم حساب مَی کنید برو نوکری عثمانی ها رو بکن ! شاید ناسیونالیسم قومی در ایران بوجود آمده باشد اما خاورمیانه بسیار در گیر مذهب است [::باباجان - لندن، انگلستان::]
    20
    52
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    فعلا کشورهای سنی مذهب و عرب نتوانستند بر ضد ایران به یک اجماع برسند چه برسد ارزوی شما پان ترک ها و پان عرب ها در خاورمیانه به حقیقت بپیوندد ! شاید مردم اذربایجان دیگر براشون شیعه بودن مهم نباشد اما عثمانی ها تازه بعد از اتاتورک دارند به دوران درخشان نئو عثمانی بر مَی گردند ! در همین دوران نسل کشی مردم شیعه و علوی در اناتولی انجام گردید . به امید خدا تو و امثال شما نوکران عثمانی هم به سرنوشت پیشه وری دچار میشوید . همانطور که مَی دانی پیشه وری خود ترک های کمونیست باکو و استالین سر به نیست کردند . لازم نیست ما فارس ها زحمت بکشیم شما ها رو خود عثمانی ها سر به نیست مَی کنند . تنها گروه پان که در منطقه احتمال موفقیت دارد کردها هستند چون بدلیل زندگی زیر سلطه دیکتاتورها ترک و عرب سنی و شیعه کاملا اختلافات مذهبی میان انها از بین رفته است .
    16
    40
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. خواب دیدید خیر باشه! دلیل اتحاد و قدرتمندی اقوام مختلف ایرانی‌ در طی‌ قرون نه دین بوده و نه فشار قومی بر قوم دیگر. فقط و فقط افتخار به ایرانی‌ بودن و گذشته مشترک و پر افتخار این مرز و بوم، مردم مرا متحد و بر علیه تجزیه طلبان ضعیف النفسی مثل شما استوار و جاودان حفظ کرده. بخاطر دو قران مواجب تجزیه طلبی، وجدان خود را به بیگانه نفروشید. بجای پشتیبانی‌ از خائنی مثل پیشه وری که نوکر روسیه بود، چرا از ستار خان و باقر خان که ایران فدا بودند پشتیبانی‌ نمی‌کنید؟
    21
    51
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    من نظر شخصی خودم را از درک عمومی غیر فارس می گویم و شما از طرفند کهنه بی سوادها ی بی جواب منطقی ، بخاطر کم کسری قصد تخریب ، توهین ، فحاشی و شعار الکی می دهید و بحث کنند را به سطح پایین درک خود آورده و به خیال خود او را محکوم می کنید ، بگذریم می گویید ابلهانه زبان دراز دارند ! . 1- امپراتوری عثمانی بزرگ اول با تمام همسایه ها دشمن شد، ایران کوچولو نسبت به عثمانی هم حالا در همان شرایط هست ، رشد ناسیونالیستی اکثریت ترکهای سکولاریسم ضد مسلمانی از طرف خلق حاکم عثمانی که ترکها بودند و حالا همان جریان با کوروش بازی فارسها ی ایران و جدایی خود از غیر فارسها و تعریف الکی خود بجای گل سر سبد دیگران و توسعه امپریالیسم فارس اریایی بعد از تخریب امپریالیسم فارس شیعه با ماسک ایرانی شیعه و درضمن جغرافیایی ایران و اسم ایران که 90 سال پیش در آمده هیچ ربطی به اتحاد قومهای فعلی ایران نداشته و حتی گرجستان و ارمنستان هم که در گذشته توسط پادشاهان ترک ضمیمه ایران شده بود بعنوان اشغال گر می دانند و جدایی خود را هر سال جشن می گیرند مثل جدایی بعد از 400 سال یونان از عثمانی.
    53
    9
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    حالا چرا مستعمرات عثمانی چرا زیاد دوام آورد ولی مستعمره فارس به غیر فارس همچن شانسی ندارد بقول استاد حسین بر سخنرانی تلویزیون توحید " عثمانی به کشورهای زیر دست اش آزادی زیادی می داد و مخالفان کمتری داشت " حالا رژیم حاکم قوم فارس در قالب شیعه، آخوند و غیره حتی به برادران فارس سنی در مشهد اجازه انتخاب رئیس‌جمهور را نمی دهد و حالا بماند حقوق ابتدایی خواندن به زبان مادری ، فرهنگ ، جغرافیا و دیگر خصوصیات مختص همان خلق دیگر خلق ها که نه فارس هستند نه شیعه که هموطن شماره 2 ، 3 و 4 هستند یا صاحبان بعضی دین ها اصلا هموطن حسآب نمی شوند ! عثمانی تجزیه شد و ترکیه امروزی باقی مانده امپراتوری بزرگ ترک ماند با اقلیت کرد که زمانی جای همان کرد ها درست ارمنی ها بودند و بلاخره حالا درگیری اقلیت کرد با اکثریت ترک در ترکیه نوین هست که در تجزیه ایران هم همان روش پیش می رود جدایی دیگران و ماندن اقلیت کرد با اکثریت فارس تا در آینده دوباره درگیری کرد با فارس برای استقلال دیر شده و از غافله عقب مانده و گول خورده کردها شروع می شود .
    54
    8
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    متاسفانه!!انتسابات نشون داد با بیش از ۴۲ میلیون که ملت ایران تا چه حد ناراضی هستند!
    8
    17
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. .........و نه نژاد بحساب آریایی!......شاید تو امثال تو تازه از درخت پایین اومدین ،ولی نژاد اریایی مثل امپراتوری عثمانی تو یک دروغ شاخدار تر از تو نیست،این نژاد بوده ،هست و خواهد بود و هم در اینده هم نه خلیج فارس که آقیانوس هند و مدیترانه مرزهای آبی ان خواهد بود چه امثال تو دست به انکار ان بزنند یانه.
    13
    23
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    اسم ایران ٩٠ سال است بوجود امده است ! 😂😂😂 اره درخشیدن نام ایران در فرش مشروطه خواهان اذربایجان در موزه مشروطه تبریز مربوط به ١٠٠ سال قبل و چاپ اسکناس به نام بانک شاهنشاهی ایران در دوران ناصرالدین شاه همه اینها مربوط به ادم فضایی ها است . بله مردم گرجستان و ارمنستان استقلال خودشون از حکومت ترک قاجار که خون اقلیت های مذهبی غیر شیعه و غیر ترک را در شیشه میکرده است جشن مَی گیریند . همین ها از اینکه روزگاری جز حکومت های ایران قبل اسلام بودند مانند هخامنشیان ، ساسانیان و اشکانیان با افتخار یاد مَی کنند . یادمان نرود که اقامحمد خان قاجار گرجیان و ارامنه را نسل کشی کردند من هم بودم جدایی از چنین حکومتی را جشن مَی گرفتم .
    18
    23
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سخت کوش - کردستان، ایران

    لعنت بر کسای که دم از تجزیه ایران میزنن .ایران وقتی ایران هست که بلوچ کرد ترک گیلک عرب .......همه و همه در کنار هم باشن.مادر همه ما ایران بانو هست .این آروزی دشمنان ایرانه که ایران خدا ناکرده زبان دشمنان لال تجزیه بشه
    12
    43
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    در انتها ترک های عثمانی با انتخاب بین خواجه ، برده ، کنیز و مسلمان بودن به ملت های زیر سلطه خود ازادی مَی دادند . بخاطر همین ازادی میلیون های انسان بی گناه فارغ از زن و مرد بودن و پیر ، کودک و جوان بودن را علوی ، شیعه ، مسیحی ، ارمنی ، یونانی ، اشوری ، گرجی و کرد را نسل کشی کردند . اینها همه از ازادی خواهی ترک های عثمانی نشأت مَی گیرد . ترک های ایران هم خیلی ازادی خواه بودن انها زنان ، کودکان و مردان گرجی و ارمنی را خواجه ، برده و کنیز مَی کردند با شمشیر شیعه مَی کردند و شاه عباس و اقا محمد خان قاجار هزاران گرجی را در رود کوروش غرق کرد . البته اقا محمد خان قاجار مردم فارس کرمان را هم برای تنبیه طرفداران از کریم خان زند کور و نسل کشی کرد ! یعنی این ترک های عثمانی و ترک های قجر با جنایت و نسل کشی در اناتولی و ایران خوب نشان داده اند فرزندان جنایتکارانی همچون هلاکوخان ، تیمور لنگ و چنگیز هستند . دو سه قسمت از سریال های حریم سلطان جم را ببینید تا بفهمید اینها از چه قماشی هستند . هنوز هم ادم نشده اند و به جنایت اجداد خود افتخار مَی کنند .
    12
    28
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. وقتی‌ آن‌ روز فرارسید ما هستیم و چند متر طناب و یک درخت و گردن کلفت تو و هم پالگی‌هایت باور مسموم.
    8
    18
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. آنوقت تو اسم خودت را ‌ایرانی می‌‌گذاری وطن فروش!!!.
    10
    15
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. شما بحث منطقى میکنید و سواد خود را به رخ ما میکشید؟!؟!؟!؟! اسم ایران ٩٠ سال پیش در آمد؟!؟!؟!؟ لابد وقتى فردوسى ششصد سال پیش نوشت "چو ایران نباشد، تن من مباد " آینده را پیش بینى میکرده!
    11
    24
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. من هم یک آذربایجانى هستم، اما افتخار من و اجدادم به ایرانى بودنمان و وفادارى به این آب و خاک هست و کسانى نیستیم که عقده هاى حقارت شخصى در وجودشان وادارشان میکند که اصل و نسب خود را انکار کرده، بدنبال نوکرى اجنبى خود را به این در و آن در میزنند.
    10
    25
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. دم از جنایت دیگران می زنی جنایت خود را عبادت می دانید، بگذریم از کشورهای خارجی حال و صحبت را باز کنیم از کشورهای خارجی آینده که امروز بحساب ایرانی هستند و بحساب بودند ! در حمله ارتش پهلوی فارس آریایی از زبان روزنامه نگار آمریکایی حاضر در صحنه و مدارک موجود، می گوید ارتش فارس همچن به کل آذربایجان دست خالی و بی دفاع وحشیانه حمله کرده بود که انگاری ارتش کشور اشغال گر دیگر حمله کرده بود ،صد رحمت به مغول! ارتش شاه از کنترل شاه هم خارج بوده در روستا ها به زنان و دختران تجاوز کرده و مر دان در وسط روستا اعدام می کردند با بهانه هواداری از پیشاور که حقوق ابتدایی مردم ترک را می خواست در زمستان آن سال خیابان های تبریز، ارومیه، سراب، اردبیل، زنجان و غیر پر از جنازه های یخ بسته روی آسفالت بوده و 25 هزار نفر را اعدام، عده ای را در سراب داخل روغن داغ انداخته و خانواده های آنها را به کویر فارسستان کوچ داده و هوادان دیگر را به زندان حبس و ابد محکوم کرده که و به افتخار وحشی گری آریایی تمام کتابهای ترکی و غیر فارسی را در مرکز شهرها آتش زده اند .
    28
    6
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. مالیخولیا و توهم بیماریهاى بسیار بدى هستند. همین مزخرفات و چرندیات را در یکسال آخر سلطنت پهلوى دوم شایع کردند به هدف شوم خود که همان شورش ٥٧ بود رسیدند. یکى دیگر از شایعات چَرت را که شما از قلم انداختى این بود که آمریکا زباله هاى اتمى خود را در کویر ایران دفن کرده و با نصب کردن دگمه اى در دفتر پادشاه این امکان را به او داده که با فشار آن دگمه زلزله اى به طبس بفرستد و عده زیادى را به کشتن بدهد. فقط احمق هاى ساده لوح اینگونه شایعات را باور میکنند.
    8
    17
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    بابا جان می بینیم دروغ گویی ، تزویر و رَیا و بر عکس جلوه دادن همه چیز جز خون شما پان ترک های عثمانی است . عثمانی یادت رفته بود که به کمک ارتش سرخ شوری هر کسی که مخالف شما بود از اذربایجان فراری دادید. و ایل شاهسون را در اردبیل قتل عام کردید و باعث شدید یک گروه بسیار از مردم اذربایجان به تهران و شهر های غیر ترک نشین از دست شما نوکران استالین پناهنده شوند . تویی که الان انقدر از ارمنی بد مَی گویی چون شما در ان زمان بین مردم شیعه اذربایجان پایگاه نداشتید برای سرکوب مردم اذربایجان از ارامنه و اشوری های کمونیست استفاده کردید . اوایل پیشه وری با شعار های وطن پرستی و ایران دوستی به سر کار امد اما در انتها دم خروس از عبأ بیرون امد و نوکری خودش به استالین را نشان داد . وقتی هم که ارتش سرخ با التیماتوم امریکا و زیرکی قوام از شمال ایران عقب نشینی کرد ان حکومت پوشالی شما هم ریخت و همه تون مانند ترسو ها به باکو فرار کردید و خود ترک های کمونیست باکو سرتون زیر اب کردند . ان روزنامه نگار امریکایی هیچ حرفی هم از این دروغ های تو نزد بلکه با گفتن اینکه مردم [::باباجان - لندن، انگلستان::]
    8
    19
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    حتی برای خودمختاری اماده نبودند چه برسد استقلال حسابی شما پان ترک ها را ضایع کرد ! بعد بدبخت بی سواد تو که سواد تاریخی و جغرافیایی نداری چرا نظر مَی دهی تا انقدر ضایع شوی ! کویر ایران قابل سکوت نیست که فارس ها در ان زندگی کنند . مَی بینم وقتی به نفعت نباشد و درباره اجداد بربر و کارهاشون حرف مَی زنیم حرف عوض مَی کنی و به جاده خاکی مَی زنی و از واقعه دروغین حکومت پوشالی پیشه وری مَی گویی 😂 حکومتی که انقدر بزدل و وابسته بود که تا استالین حمایتشو ازشون گرفت رهبرش فلنگ بست حداقل رهبر کردها قاضی محمد باقی ماند و از ایده و حق مردم کرد دفاع کرد و بخاطر انها شهید شد نه مانند پیشه وری بزدل ترسو که در کاباره های باکو به درک رفت ! اره به حکومت اریایی که اولین اعلامیه حقوق بشر داد افتخار مَی کنم تو هم به جنایت های اجدادت سلطان سلیمان و مراد که به تبریز حمله مَی کردند و به زنان و دختران اذربایجان تجاوز مَی کردند دفاع کن در اخر هم پاشاهای عثمانی تو را در اذربایجان پس انداختند .
    11
    14
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    جواب تجاوز به حقوق کرد و ترک توسط رژیم حاکم فارس در زمان پهلوی را ندادی سریع به حاشیه می پری به کشورهای همسایه، در جریان جنگ 20 ساله ترک عثمانی با دولت ترک صفوی ربطی به شما ندارد، از بس بخاطر نفاق بین ملت ترک جنگ 20 سال را آنقدر کش می دهید که انگار 200 سال بوده تازه هر دو ترک مردانه جنگ کردند و تجاوزی در کار نبوده حتی بعد از شکست صفوی آنها آمدند تبریز و اتحاد مسلمانان را تشکیل دادند زمانی که ارامنه با اردوی ده ها هزار نفری فراری از دست عثمانی به ارومیه حمله کرده و 250 هزار نفر را کشتند اذ ربایجان غربی را گرفتند و اماده حمله به تبریز بودند که ارتش عثمانی رسید و همه را بیرون ریخت و اسلحه به آذربایجانی ها دادند که از خود دفاع کنند شما آن موقع در کدام لانه موش بودید ؟ که حالا می گویید ایران مباد تن من مباد، ایران شما فارسستان هست نه آذربایجان، آذربایجان ایران نیست آن را در بازی تراختور به کل ایران نشان دادند! اداعای برادری با کرد دارید در حالی که رژیم های فارس ایران بیشتر از کشورهای همسایه کرد کشته! حقوق بشر شما همین هست ؟ چنگیز خان هدیه ای از طرف خدا برای شما بود بخاطر 500 تاجر
    20
    6
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    .. عثمانی برو شماره عینکت عوض کن تا بتوانی بخوانی چه نوشتم !در کامنت قبلی دروغ هایت درباره ارتش پهلوی را افشا کردم . و در اخر بگو چرا تا ارتش سرخ از شمال ایران عقب نشینی کرد شما ترسو ها با انها فرار نکردید مانند کردها نماندید و از حکومت خود دفاع نکردید ! اگر واقعا پایگاه مردمی داشتید ؟اره شاید برای تو که نوکر عثمانی ها هستی حمله عثمانی ها به ایران و سوزاندن شهرهای ایران و تجاوز به زنان و دختران ایران و به بردگی گرفتن ان مهم نباشد ! هر چه نباشد دختران ایران برای عشرت همایونی به حرمسرای ترکان مغول زاده عثمانی می رفتند ! برای تویی که با هلاکوخان مغول وارد اذربایجان شده ای حمله مغول از همه بهتر بوده است نه ما فارس ها !وقتی شاه عباس دوباره تبریز پس گرفت خود مردم تبریز شما نوکران عثمانی ها را سر بریدند و سرتان را بر سر نیزه کردند ! که اینها همش از علایق مردم اذربایجان به عثمانی حکایت دارد . حکومت ترک صفوی !!! 😍 این حکومت ترک صفوی اگر امروز بود شما نوکران عثمانی را با تیپا بیرون می انداخت . البته جنابالی شاید خبر نداری اما بسیاری از ایران شناسان غربی معتقد هستند که شیخ صفی اردبیلی ترک نبود
    6
    11
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    و نوادگان او بعدا ترک زبان میشوند .شاه اسماعیل اول اسم پسرش از شاهنامه فردوسی انتخاب کرد و بخاطر ایران از همسرش حیات زنی که عاشقش بود و در جنگ چالدران اسیر شد گذشت و ناسیونالیست ایرانی را زنده کرد . پس کسی که حق ندارد درباره صفویان اظهار نظر کند تو پان ترک نوکر عثمانی ها هستی نه من !در انتها کردها در ایران توسط پان ترک های کثیف مانند خلخالی ، موسوی اردبیلی و خامنه ای کشته شدند نه ما فارس ها ! خود کردها بهتر از تو دشمن خودشون که شما ترک ها هستید میشناسند ! به اون دو سه تا جوون که در مسابقه تراکتور شعار میدهند دلخوش نکن ! ملت ایران ملت عجیبی است ! در یک روز زنده باد مصدق و مرده باد مصدق می گوید ! در یک روز برای پیشه وری ها هورا میکشد و در روز دیگر ان ها را سنگسار می کنند . شما هرگز نتوانستید ترک های ایران خارج از ایران را برای تظاهرات بر ضد ایران جمع کنید . بهتر است دروغ تاریخی نگویی ؟ ارامنه به اذربایجان حمله کردند عثمانی ها جلوی ان را گرفتند !!! 😂😂😂 منظورت حمله بریتانیا و روسیه زمان جنگ جهانی اول است !!! تازه شما پان ترک ها نجنگیدید ان مشروطه خواهان ایران فارغ از قوم و مذهب بودند
    6
    11
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    که بر علیه بریتانیا و روسیه جنگیدند ! عثمانی ها هم متحد استراژیک مشروطه خواهان ایران بودند . تو گفتی ما فارس ها کجا بودیم ؟ ان زمان که مردم تبریز از دست حکومت ترکان قجر و روسیه محاصره شدند و خاک میخوردند اگر مشروطه خواهان بختیاری ، فارس ، لر و قشقایی از جنوب و گیلک ، ارمنی و مازنی از شمال به تهران نمی امدند مشروطه بعد استبداد صغیر هرگز دوباره نفس نمی گرفت و محاصره تبریز هرگز شکسته نمی شد و تمام زنان و کودکان از پیر و جوان از گرسنگی می مردند . یاد بگیر حکومت های ایران به خودت نچسبون پان ترک ! تنها حکومتی که شما پان ترک ها می توانید بهش بچسبید پیشه وری ، خامنه ای و عثمانی ها هستند ! بقیه حکومت های ایران مانند صفویه و افشاریه و . امروز از نظر شما پان ترک ها در خدمت امپریالیسم 😂 اریایی میشوند .
    2
    11
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    بابا جان اخر و عاقبت تو رو اینطور می بینم وقتی تاریخ مصرف شما برای اردوغان تموم شد و مانند دستمال کاغذی توالت شما پان ترک های بی نوا اذربایجان به سطل اشغال انداخت و یک مدت زیر یوغ این عثمانی ها زندگی کردید .شما ها برای اتحاد با ما اریایی های درست مانند زمان صفویه از ترس عثمانی ها له له می زنید و پان ایرانیست میشوید درست مانند زمان فاجار که پان ایرانیست از بادکوبه ، شیروان و اران اغاز شد . کلا این چرخه معیوب همواره می چرخد وقتی شما پان ترک های بی نوا امروز و اسلام گرا های خمینیسم دیروز در انقلاب ٥٧ برای رسیدن به حق تون یا به ما فارس ها یا عرب ها یا عثمانی ها تکیه می کنید نه خودتون و برای خود متحد و دشمن های بی سر و ته می تراشید ! شما ها پر از عقده نسبت به ما فارس ها و کوروش کبیر هستید ! این تقصیر ما نیست ادبیات فارسی دارای در خشان ترین اثار جهانی است و شخصی مانند کوروش در تاریخ ما بوده است که حتی دشمنان قوم ما از او به نیکی یاد می کنند و شما پان ترک ها جز جعل تاریخ اتاتورک و ترکیه چیزی ندارید .
    2
    14
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.