ظریف: ملت ما ملتی نیست که با چشمکی از طرف امریکایی ها خوشحال شود و برقصد

وزیر امورخارجه گفت:امروز خوشحال هستیم با حضور دشمن شکن مردم و با هدایت های رهبری و شجاعت و دلیری دکتر روحانی توانستیم سایه شوم تحریم را از سر کشور کنار بزنیم.
 
به گزارش انتخاب، محمد جواد ظریف عصرپنجشنبه در همایش روز جهانی ام اس گفت:خوشحال هستیم که زمینه برای زندگی بهتر برای تمام مردم ایران به خصوص کسانی که درگیر بیماری خاص هستند فراهم تر است. 
 
وی افزود: اگر امروز ما با شرایط بهتری روبرو هستیم به برکت وجود شما مردم است؛ اگر امروز برای تهیه دارو نیاز نیست که انواع روش های غیرمعمول وغیرانسانی استفاده کنیم و درجهان سر بلندیم و بیماران ما در بیمارستان ها مشکل اولیه پزشکی را ندارند به خاطر کسانی که مذاکره کردند نیست بلکه به خاطر شما مردم هوشمند است. 
 
وی ادامه داد: به خاطر کسانی است که در سال ٩٢ با جمعیت فراوان به پای صندوق های رای رفتند و به دنیا نشان دادند که باید با این مردم بزرگ با زبان احترام صحبت کنند و باید تکریم و تحقیر را کنار بگذارند و به پای میز مذاکره بیایند. 
 
وی ادامه داد: به خاطر شما است که روزجمعه پای صندوق های رای آمدید و سرنوشت خود را انتخاب کردید و یکبار دیگر به دنیا نشان دادید که هیچ کس هیچگاه نمی تواند یک ایرانی را تهدید کند. 
 
وی افزود: نشان دادید این ملت ملتی نیست که امنیت، استقلال، پیشرفت ، توسعه علم و فناوری را از دیگران بخواهد.ملتی نیست که مثل همسایگان ما با یک چشمک از طرف غربی ها و امریکایی ها بلرزد و با چشمکی دیگر خوشحال شود و برقصد. 
 
ظریف اظهار کرد:من یکبار دیگر از شما مردم هوشمند سپاسگزاری می کنم؛ قدر خودتان را بدانید.
 
وزیرامورخارجه افزود:حضور دشمن شکن مردم در صحنه با هدایت های رهبری باعث شد غبارهای دروغ ، تهمت، ایران هراسی و ایجاد یک تصویر امنیتی از مردمی که در طول قرن ها حیات پرافتخار خود هیچگاه همسایگانشان را تهدید نکردند و همواره با بزرگ منشی در قبال بداخلاقی همسایگانشان با کرامت عمل کردند، برداشته شود.
 
وی گفت:دوعامل اساسی برای کنترل ام اس فراهم شده که یکی دارو که در دوران تحریم حداقل ٣٠٠ قلم داروی مورد نیاز را نداشتیم و امروز دیگر کسی نمی تواند درخواست خرید داروی ما را به اسم اینکه همکاری با ایران باعث فشار حیثیتی برآنها می شود، رد کند. 
دکتر ظریف ادامه داد: نکته دومی که احساس می کنم امروز شرایط بهتری داریم؛ به یمن حضور مردم و مقابله مردم با فشار تحریم و تهدیدات خارجی این است که در یک فضای با آرامش و اطمینانی زندگی می کنیم چرا که استرس یکی از عوامل تشدید ام اس است. 
 
وی گفت: مردم با انتخاب روز جمعه خود نشان دادند که راه پرنشاط و مطمئنی را انتخاب کرده اند.
 
مراسم روز جهانی ام اس عصر امروز پنجشنبه و با حضور چهره های مطرح از جمله دکتر محمد جواد ظریف وزیرخارجه، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، معصومه ابتکارمعاون رئیس جمهوری ، محمدصادق خرازی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، ایتالیا، کره جنوبی، عراق ، استرالیا و پاکستان درمحل سالن اجتماعات موسسه اطلاعات برگزار شد. 
 
همایش ام اس و زندگی به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی ' فام '‌به آدرس www.fam.ir پخش می شود.
 
بیماری ام اس (Multiple sclerosis) یک بیماری ناتوان‌کننده است که مغز و نخاع را تحت تاثیر قرارداده و باعث از دست‌دادن کنترل، دید، تعادل و حواس (بی حسی) می‌شود.
 
بیماری MS به عنوان شایع ترین اختلال عصبی، عارضه ای است که در زنان بیشتر از مردان دیده می شود و به منظور افزایش آگاهی عمومی درباره آن و اقدامات پیشگیرانه، 25 ماه مه (4 خرداد) روز جهانی ام اس نامگذاری شده است.
+35
رأی دهید
-25

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش

    ملت شده واسه اینها گوسفند عزا وعروسی که هروقت نیازمندش می شوند سرش را ذبح می کنند .بی شرم های پست فطرت
    16
    72
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    آقای ظریف یا دچار زوال حافظه شدین یا ایمان دارین تمام مردم احمقند و تصمیم دارین در این پرده نمایش با آقای روحانی نقشی غیر از یک مشت خیانتکار را بازی کنید. سیاستهای نظام غیر از فلاکت برای کشور و مردم چیزی نداشته و طراحی شده که یک عده خیانتکار مثل شماها با چشمک امریکاکه به ۱۸۰۰ تا ۲۳۰۰ نفر از فامیل و وابستگان سران نظام اقامت آمریکا و انگلیس و کانادا و اجازه حواله۱۴ تا ۲۰ میلیون دلار به حسابهای شخصی هر یک از این افراد با گارانتی حفظ امنیتشان و پولهایی که چپاول کردن داده شد (حتی در صورت سقوط نظام). مثل بعد آقازادتونو به عنوان کارشناس با حقوق و پاداش سالانه دو میلیون دلار در بانک مورگان استنلی استخدامش کردن به رقص در آمدید و اول در خرید ظاهرا قاچاق میلیاردها دلار تجهیزات اتمی بنجل و خراب که توسط انگلیسیها و آمریکاییها برنامه ریزی شد و وسیله جنابعالی و دوستان ۵۰ برابر قیمت واقعی چپوندن به ایران و کمیسیونهای میلیونیش به حسابهای آقازادتون واریز شد و بعد با نمایش و قهرمان بازی ترتیبی دادید تا راکتورها را با بتون پر کردند تا باقی پاداش خوش رقصیتونو از ارباباتون بگیرین.
    6
    16
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    لعنت بر ذات پلید - ملبورن، استرالیا
    مستر ظریف یا دلش زیادی خوشه یا خودش رو کوچه علی چپ زده ویا مردم رو احمق فرض کرده ویا اینکه خبر نداره که دوباره آمریکا تحریمهای بسیار وجدیدی رو علیه ایران تصویب کرده است. خلاصه احمدی نژاد آمریکا یعنی ترامپ عزم خود را جزم کرده است تابه همراهی عربستان ومتحدانش وإسرائیل دولت ایران رو حسابی قلع وقمع ومثل بززز مطیع ورام کند
    3
    12
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    آقای ظریف یه توصیه داشتم. اگه واقعا میخوای داعش رو شکست بدی هاج طوسی رو اعزام کن.
    3
    14
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    من منتظر قساوت تاریخ در40سال آینده هستم آن زمان روح شما یا در آرامش است یا درعذاب همیشگی,بآن لحضه فکر کردی یا مانند هم پالگی هایتان اعتقادی بآن ندارید؟
    2
    2
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [::لعنت بر ذات پلید - ملبورن، استرالیا::]. دوست عزیز اینفدر ساده نباش انگلیس و آمریکا و اسراییل خیلی زرنگتر از این حرفها هستن و هدفشون از این دعواهای لفظی و جنگ زرگری با نوکراشون در ایران و ایجاد ایران هراسی فروش میلیاردها دلار اسلحه و تجهیزات بنجل به عربهاست. آمریکا دید انگلیس ۵ ساله به بهانه جنگ سوریه و یمن هرچی اسلحه و تجهیزات بنجل و اشغال داشت فشار داد به عربستان و امیر نشینهای خلیج فارس و سر آمریکا بی کلاه موند ترامپ فرستادن ۳۸۰ میلیارد دلارم آمریکا بهشون چپوند. ضمن اینکه ۲۰۰ میلیارد دلارم به ایران هواپیمای مسافربری مرجوعی و دست دوم فروختن و آقای روحانی و ظریف و آخوندی وزیر راه و پرورش رییس هواپیمایی رشوه های نجومی گرفتن که معامله جوش بخوره.
    3
    3
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    دقیقا بر عکس گفتی
    1
    4
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن
    ای ظریف چی گفتی مردم ما با یک چشمک امریکا چی چی نمیشن ملت که همه نه ولی یک عده ای مثل شما و امثال شما با اون رهبرتون خمینی و رهبر یک دست علی چولق با یک چشمک امریکا .... بالا که ظریف جون
    2
    2
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن
    ملت که همه نه ولی یک عده ای مثل شما و امثال شما با اون رهبرتون خمینی و رهبر یک دست علی چولق با یک چشمک امریکا....که ظریف جون
    2
    1
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.