استفاده ی مکرر از کلیدواژه"تخلف" از سوی رسانه های حامی رئیسی + عکس

انتخاب نوشت : در چند ساعت گذشته، مسئولان ستاد حجت الاسلام رئیسی و نیز بسیاری از سایت ها و کانال های مربوط به آنان به صورت پی در پی  از تخلفات متوالی خبر می دهند و موجب تشویش و تحریک طرفداران می شوند.
 
+10
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    صحرا ش - تهران، ایران

    مردم اکثرا به روحانی رای دادند به خاطر همین تخلف تخلف می کنند تو اینستا هم طرفدارای رییسی فعلا سکوت کردند و خبری ازشون نیست!!!
    6
    36
    جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران

    خدا میدونه این رییسی چقد پول صدقه ای واسه رای از بیت المال پخش کرده ، این به قدرت برسه همین بدبختایی که بهش رای دادنو میخوره
    7
    34
    جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    نماینده های امپریالیسم شیعه فارسی همچن ادعا می کنند که تخلف شده انگار خودشان قانونی و با انتخاب قانونی آزاد مردم به سر تک حزبی دیکتاتوری اسلامی فارسگرا رسیده اند و مخصوصا غیر شیعه ها و غیر فارسها آنها آنها را با عشق انتخاب کرده اند و زوری در کار نبوده !
    19
    15
    جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. بابا جان شما اگه واقعا ایرانی هستی از این شیعه شیعه و فارس فارس گفتن دست بردار تفرقه افکنی نکن، خمینی که هندی بود ، خامنه ای و تعداد بسیار زیادی از سران مملکت از بدو اضمحلال 57 که آذری بودند ، نمیشه مردم رو طبقه بندی کرد و طبق اون طبقه بندی در مورد اونها نظر داد ، همیشه افرادی بودند که برای رسیدن به اهداف شوم خودشون پشت یک چیزی مثل مذهب، ملیت و یا .....پنهان شدند. در ضمن من به شما مثبت دادم.
    4
    13
    جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    مَی بینم بابا جان حسابی اتیش گرفتی ! بعد ان که گروه های پان ترک برون مرز انتخابات تحریم کردند برعکس مردم کوچه بازار اذربایجان مانند مور و ملخ رفتند رای دادند ! بخاطر همین از صبح تا شب امپریالیسم شیعه فارس مَی کنی. ! 😂😂😂 برو حداقل دهخدا رو چک کن تا بفهمی معنی امپریالیسم چیه تا بتوانی کمی قمپز روشنفکر ی در کنی . راستی به بابا جان سید علی چلاق پان ترک رهبر این امپریالیسم 😂 شیعه فارس سلام برسان به بابا جان اردوغان هم که بعد دست بوسی پوتین به دست بوسی ترامپ رفت سلام برسون البته اردوغان فقط مانند یک طبل توخالی پر سر و صدا و ادعا سروری و سلطانی دارد وگرنه در خفا دستبوس روسای غربی ! [::باباجان - لندن، انگلستان::].
    4
    11
    جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    اگر رئیسی وهواداران جرات دارند تظاهرات راه بیاندازند وشعار بدهند که رای مرا پس بده!! یا رای من کو!؟!
    0
    2
    شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.