شریعتمداری:درباره دیدار آقای تتلو با جناب رئیسی هیچ اظهارنظری نداشته‌ام

به گزارش مشرق، پس از دیدار یکی از خوانندگان پرطرفدار در شبکه های اجتماعی(تتلو) با حجت الاسلام رئیسی گمانه زنی های بسیاری در این خصوص انجام شد.
 
در تازه ترین این اظهارات برخی سودجویان متنی را به نقل از حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان منتشر کردند.
 
پس از انتشار این شایعه، شریعتمداری عنوان کرد: من درباره دیدار آقای تتلو با جناب رئیسی هیچ اظهار نظری نداشته ام و از دروغی که طرفداران آقای روحانی به اینجانب نسبت داده اند هم اصلا تعجب نمی کنم. چون حال و هوای رو به زوال دوران فریبکاری و غارتگری آن ها را درک می کنم و از جماعتی که ۴ سال به همه دروغ گفته اند انتظار راستگویی ندارم.
 
از شخصی پرسیدن آیا در همه عمر خود یک کلمه سخن راست گفته ای؟ جواب داد اکر بگویم آری، یک دروغ دیگر گفته ام!!
+8
رأی دهید
-64

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    صحرا ش - تهران، ایران

    تیترهایی که تو این یک هفته اخیر تو روزنامه ات زدی، نشون میده که چقدر دروغگو هستی! تا تونستی روحانی و میلیونها طرفدارشو تخریب کردی! ایشالا رییسی شکست بخوره ببینم تیترت چیه ای مرد دروغگو خخخ
    0
    71
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    شایعه نیست مرام اصلی این نوکر پست همین است که مثلا" مذهبی های حاکمه را از خوانندگان بزرگتر جلوه دهد . شریعتمداری باید بداند ارزش ان خواننده هزاران برابر بزرگتر از ارزش اخوند قاتل ریسی است, مدتی بود شریعتمداری خفقان گرفته بود و اظهار نظر علمی نمی کرد از کجا قیافه نحصش دوباره پیدا شد این جنایتکار بدتر از ریسی .
    2
    53
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    مدافع حق - مادرید، اسپانیا

    دقیقاً مصداق خودش هست .مرتیکه کریه المنظر مفت خور بى خاصیت
    0
    61
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    خد اوند ریشه همه تان را بخیر از سر ملت و کشور ایران بکند . استعمار و سیاست . ذ ات خود را با استقرار این نظام به دنیا شناساند و ماسک را از چهره اصلی خود بر داشت.
    0
    33
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ریسی و باند خامنه ای قصد د ارند از آخرین تیر ترکش خود که باور مردم به امام رضا ست استفاده کرده از این پس از این جایگاه بهره ببرند. اما همچون کارهای دیگر خامنه ای اینکار هم چماقی بر سر خودش می شود و نظام سقوط کامل میکند. از ابتدا خامنه ای بر طبق فرامین اربابش روسیه پیش رفته و همیشه هم جواب برعکس گرفته. او هم از کاهدان میخورد و هم از آخور. خامنه ای در تمام حذفهای فیزیکیاین نظام از ابتدا دخیل بوده در تمام انفجارهای خودی ها یا قتل ها هم , آمریت با او بوده همچنین دخالت در سوریه, یمن ,عراق که البته با همکاری مشترک روسیه و دمکراتهای امریکا وآن بخش سیاست اروپا که همسو اینهاست. به منتخبش احمدی نژاد بنگریم که تمام مشکلات خامنه ای پس از تقلب اساسی در انتخابات ۸۸ شکل گرفت . اخیرا لیستی از نتیجه ۸۸ منتشر شده که موسوی نزدیک به بیست میلیون رای دارد کروبی نزدیک سیزده میلیون و احمدی نژاد پنج میلیون و خورده ای , که دوم هم نیست و سوم است آنهم با این تفاوت رای بسیار زیاد. ....
    1
    23
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ...اکنون در مورد ریسی میخواهد همین تقلب را انجام دهد اما با شکل قانونی. در غیر اینصورت حداکثر رای ریسی با تمام مزدوران نظام اگر به سه میلیون برسد. و اما اگر روحانی انتخاب شود باز ماهیت نظام به خاطر عدم مشروعیت کاملا از بین میرود. بنا بر این عملا این نظام نابود است اما موضوع اینجاست که اربابان نظام باز برنامه جدید را می چینند به گونه ای که ایران مانند مستعمره غرب و روسیه است و باب دل سیاسیون مدل ۵۷ است. تنها روشی که ایران , ایران شود و امت دست ساز ارتجاع سرخ و سیاه دوباره تبدیل به ملت, هما نا بر اندازی این نظام است با رفتاری مشابه مردم مصر که در میدان توحید تا سرنگونی حکومت به خانه ها بازنگشتند. و این روش سوم ماهیت کل این نظام را نابود میکند بنابر این نظام از هرسه سو باخته و از بین رفته و فرهنگ ولایت وقیح به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.
    1
    19
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    آقای شریتمداری شرافتمندانه قول بده که در صورت شکست سعید امامی را سراغ آن بیچاره(تتلو)نفرستی!!؟؟تا شماها هم آهنگی نمیکردید که تتلو نمیتوانست بره پیش رئیسی بشینه.!!
    0
    30
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    حالا چه نظر دادى و چه نظر ندادى ، کى تو رو آدم حساب میکنه! گذشته از اون تو که یه روده راست تو شکمت نیست ، اگر بود که نمیشدى مسئول اراجیف نامه کیهان! برو همون منقل و وافورت رو دو دستى بچسب و کم زِر بزن شیره اى!
    0
    10
    ‌پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.