صعود یوونتوس به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

از چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس که در دیدار رفت مقابل موناکو به برتری ۲-۰ دست پیدا کرده بود، با پیروزی ۲-۱ در بازی برگشت، به فینال لیگ قهرمانان اروپا که در کاردیف برگزار خواهد شد، صعود کرد. موناکو بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه یک ضربه سر فالکائو روی سانتر ارسالی از کنار دروازه بوفون به بیرون رفت. در پنجمین دقیقه از بازی ام باپه در شرایطی توپ را به تیر دروازه یوونتوس زد که در شرایط آفساید صاحب توپ شده بود.
 
در ششمین دقیقه شوت از راه دور فالکائو از بالای دروازه بوفون به بیرون رفت تا فشار حملات موناکو همچنان حفظ شود. دقیقه هجده ارسال مندی از سمت چپ با ضربه سر کیه لینی راهی کرنر شد. در بیست و دومین دقیقه از بازی گونزالو هیگواین با یک پاس عمقی در مصاف تک به تک قرار گرفت اما ضربه چیپ او توسط مدافع موناکو دفع شد.
 
در بیست و چهارمین دقیقه با پاس عمقی هیگواین، ماتژوکیچ در مصاف تک به تک با سوباشیچ قرار گرفت، اما ضربه او با واکنش دروازه بان موناکو دور شد. در سی و سومین دقیقه ارسال دنی آلوز از سمت راست با ضربه سر مانژوکیچ و واکنش سوباشیچ همراه شد، اما ضربه ریباند را مانژوکیچ وارد دروازه موناکو کرد.
 
در چهل و چهارمین دقیقه از بازی ضربه دیبالا در مصاف تک به تک با سوباشیچ با مهار دروازه بان موناکو همراه شد و راهی کرنر شد. کرنر ارسالی را سوباشیچ دفع کرد اما در ریباند با ضربه ای والی و فوق العاده، دنی آلوز از پشت محوطه جریمه دروازه موناکو را برای دومین بار باز کرد.نیمه نخست با برتری ۲-۰ شاگردان الگری به پایان رسید.
 
نیمه دوم بازی متعادل تر آغاز شد و کم و بیش یوونتوس صاحب موقعیت هایی شد که راهی به دروازه موناکو پیدا نکرد. جدی ترین موقعیت موناکو در دقیقه ۶۸ رقم خورد و روی پاس عرضی موتینیو، ام باپه موفق شد دروازه بوفون را باز کند و به رکورد گل نخوردن های بانوی پیر در لیگ قهرمانان اروپا خاتمه دهد.
 
در ادامه حملات موناکو ادامه داشت و در دقیقه هفتاد و پنجم ضربه فابینیو از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.
 
در نهایت بازی با برتری ۲-۱ یوونتوس به پایان رسید تا شاگردان الگری با برتری ۴-۱ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف صعود کنند.
+6
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.