همسر رییس جمهور جوان فرانسه، مادربزرگ ۷ نوه!

 امانوئل ماکرون یکشنبه شب به‌عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه معرفی شد، او علاوه بر اینکه جوانترین رئیس جمهور این کشور است، همسری دارد که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
 
رکنا: امانوئل ماکرون با 39 سال سن جوانترین رئیس جمهور فرانسه در تاریخ این کشور است. اما این تنها نکته جالب در مورد وی نیست. منتخب فرانسوی‌ها همسری دارد که 25 سال از خودش بزرگتر است.
 
بریژیت نام همسر اوست که زمانی معلم ادبیات او در دبیرستان بوده است. وقتی امانوئل ماکرون 15 سال داشت به معلمش علاقه‌مند شد. خانواده‌اش با این رابطه مخالف بودند و حتی به بریژیت چندین بار تذکر دادند که از فرزندشان دوری کند اما رابطه آنها همچنان ادامه یافت تا اینکه در سال 2007 رسما با هم ازدواج کردند.
 
در آن زمان معلم ادبیات ماکرون همسر و سه فرزند داشت اما به خاطر ماکرون از همسرش جدا شد. تنها پسر او به نام سباستین 2 سال از ماکرون بزرگتر است. فرزند دومش همسن ماکرون است و در هنگام آشنایی مادرش با وی همکلاس او بوده است. دختر کوچک بریژیت هم 30 سال دارد و به عنوان یک وکیل در فعالیتهای تبلیغاتی ماکرون نقش زیادی داشت.
حالا که ماکرون در انتخابات پیروز شده بریژیت بانوی اول فرانسه لقب خواهد گرفت. او حساسیت زیادی روی همسرش دارد و همه جا او را همراهی می‌کند. در دوران وزارت ماکرون این همسرش بود که برنامه‌های ملاقاتش را تنظیم و در جلساتش به همراه او شرکت می‌کرد.
 
خانواده همسر ماکرون متمول بودند. آنها شش خواهر و برادر بودند که بریژیت کوچکترین آنها بود. کارخانه شکلات‌سازی پدرش در شمال فرانسه بسیار معروف بود. این کارخانه اکنون توسط یکی از نوه‌های بریژیت اداره می‌شود. همسر ماکرون مادربزرگ 7 نوه است. آنها پس از ازدواج تصمیم گرفتند بچه‌دار نشوند. حالا می‌توان گفت پس از سارکوزى که با مدل ایتالیایى ازدواج کرد که از خودش 10 سانت بلندتر بود، اولاند که با بانوى اول صرفا دوست بود و ازدواج نکرد! حالا ماکرون با 25 سال فاصله سنی با همسرش، در کاخ الیزه خبرساز شده است.
+78
رأی دهید
-17

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    منتظر المهدی - مونت کارلو، موناکو

    فرهنگ منحط غربی. نابود باد امریکای امپریالیستی و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل مزودر آنها در منطقه و جهان.
    187
    210
    دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::منتظر المهدی - مونت کارلو، موناکو::]. اولا منتظر امامی که هرگز وجود نداشته باش تا زیر پایت علف سبز شود---بعد هم چطور ازدواج رهبران دینت با دختران ۹ یا ده ساله فرهنگ منحط نیست؟؟ و ازدواج مردان ۶۰ سال به بالا با دختران ۱۳ سال به بالا در ایران آخوندی اشکالی ندارد?? که صد در صد منحط است!!!خودتی‌
    184
    90
    دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران

    [::منتظر المهدی - مونت کارلو، موناکو::]. شما نمی تونی در یک جای دیگه غیر از موناکو منتظر مهدی باشی؟!
    184
    84
    دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    [::منتظر المهدی - مونت کارلو، موناکو::]. نابود باد افکار اسلامی و مسلمانی که دنیا رو به گند کشیدن. یکیش جمهوری اسلامیه.
    184
    72
    دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    خیلی هم عالی ! فقط برای مردها خوبه با ۲۵ سال کوچکتر ازدواج کنند؟! یک بارهم یک زن با ۲۵ سال کوچکتر از خودش ازدواج کنه چی میشه؟!و از قضای روزگار اوهم رییس جمهور فرانسه بشه!چی میشه حالا؟! الان مردهای ایرانی وعرب و افغانی وبسایت از شدت حسادت می پرن وسط قمه کشی و بدو بیراه گفتن !! آفرین به رییس جمهور روشنفکرفرانسه که قید بچه را هم زده !بخدا من حسرت می برم به زنان فرانسوی !
    74
    76
    دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    حالا برخی دوستان میفرمایند "فرهنگ منحط غربی"! نمیدانم این حرف جدی است یا کنایه است. فرهنگ اسلامی چطور؟ مرد ۴۵ ساله که با کودک نه ساله ازدواج میکند چطور؟ ایشان همسرش سنش زیاد است ولی از روی عشق با هم ازدواج کردند. نه به پدر عروس پول دادند و نه زن را به زور به ازدواج وادار کردند. اگر "فرهنگ منحط " وجود دارد دقیقا فرهنگ جاهلیت اسلامی است که زن را به کالا و ابزار جنسی برای مرد میخواهد تبدیل کند.
    68
    84
    دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    بیشتر مردی موافق میشود که همسر عقلی داشته باشد . این اقای مکرون هم که در زندگیش همیشه موفق بوده بخاطر عقل بودن همسرش بوده !
    8
    22
    دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.