هواپیمایی دلتا ایرلاینز خانواده‌ای را بر سر صندلی کودک از پرواز بیرون انداخت+ ویدیو

خطوط هوایی دلتا ایرلاینز یک خانواده را مجبور به ترک هواپیما کرد زیر آنها کودک دو ساله خود را روی صندلی کنارشان نشانده بودند و نه روی پایشان.
 
آنها صندلی را برای پسر بزرگتر خود که با پرواز دیگری سفر کرده بود، خریده بودند. اما می خواستند این صندلی را برای کودک دو ساله خود نگه دارند. کودک یک ساله آنها نیز همراهشان بود که روی پای مادرش نشسته بود.
 
اما در ویدیوی که در یوتیوب منتشر شده نشان می دهد که یکی از خدمه هواپیما به پدر این کودک می گوید "این یک جرم فدرال است و شما و همسرتان به خاطر آن به زندان می‌روید و بچه هایتان تحت مراقبت دولت قرار می‌گیرند."
 
این حادثه حدود یک ماه پس از آن اتفاق افتاده که ماموران دکتر دیوید دائو، یک مسافر را که در شیکاگو سوار هواپیمای شرکت یونایتد شده بود، به‌زور از هواپیما پیاده کرد.
 
شرکت آمریکایی دلتا در بیانیه خود از این "تجربه ناخوشایند" عذرخواهی کرده و اعلام کرده که به خانواده غرامت می پردازد.
 
این مشاجره در روز ۲۳ آوریل در پروازی رخ داد که قرار بود از مائویی در هاوایی به مقصد لس‌آنجلس پرواز کند. اما اخبار آن بعد از انتشار ویدیو در یوتیوب پخش شد. بیش از ۲ میلیون نفر این ویدیو را در یوتیوب تماشا کرده اند.
 
برایان شی‌یر ادعا می کند که این شرکت هواپیمایی بیش از تعداد صندلی بلیط فروخته بود.
 
این ویدیوی ۸ دقیقه‌ای نشان می‌دهد که آقای شی‌یر می‎گوید پول صندلی را داده است. اما خدمه هواپیما اصرار می کنند که او باید کودک را روی پای خود بنشاند.
 
این در حالی است که در دستورالعمل دلتا ایرلاینز توصیه شده است که "برای کودکان زیر ۲ سال صندلی پرواز خریداری شود و از صندلی ایمنی کودکان نیز استفاده شود."
 
کودک ۲ ساله آقای شی یر نیز روی صندلی کنار او و در صندلی ایمنی کودکان نشسته بود اما خدمه هواپیما به او می‌گویند که این خلاف نظام پرواز فدرال است و کودک باید روی پای والدین خود بنشیند.
 
یکی از خدمه به آقای شی یر می گوید: "هواپیما از اینجا تکان نمی خورد. می توانیم تمام شب همین جا بمانیم".
 
حتی بعد از آنکه آقای شی‌یر رضایت می‌دهد که کودک را روی پای خود بنشاند این خدمه به آنها می گوید: "دیگر دیر شده است" و باید هواپیما را ترک کنید.
 
آقای شی‌یر در جواب می‌گوید برای خانواده‌ای همراه با دو کودک، پرواز دیگری نیست اما خدمه به آنها می گوید که این مسئله خودتان است و دیگر "تنها" هستید.
 
این خانواده پرواز را ترک کرده و می‌گویند که صندلی آنها به چهار مسافر دیگر داده شد که با بلیط منتظر بودند.
 
بریتانی، همسر او به شبکه ان بی سی گفت که از اینکه تهدید شد خیلی ناراحت است.
 
"وقتی شما مادر هستید و بچه های یک ساله و دو ساله دارید و بعد شما را تهدید می کنند که بچه هایتان را از شما می گیرند، قلبتان می شکند."
+86
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    چند بار باید وحشی گری تو یک خط هوائی اتفاق بیفته ؟! هی میگه غرامت میدیم ! غرامت ضربه روحی خونواده ها رو چطوری میخواین جبران بکنین ؟! پدری که جلو بچه هاش کتک میخوره رو زمین کشیده میشه ؟!یکی نیسث جلو این خط هوائی رو بگیره و یا تنبیه بشه . :o
    3
    73
    جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    beerslover - بارسلون، اسپانیا

    دیگه هر قوانین کشوری یه جورای احمقیت خودشون را دارند مثل این قانون تو آمریکا که اگه دزد اومد خونه شما و پاش گرفت به چیزی و آسیب دید، اون دزد می‌تونه شما را سو بکنه !!!!!!!
    6
    41
    جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین
    مرام و معرفت ایرانی جماعت(از نوع حزب اللهیش) در خطوط هوایی و ایر لاینهای پرواز در امریکا رخنه کرده است.
    25
    24
    جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Finland 1 - هلسینکى، فنلاند

    آدمهاى مغرور ناانسان همجا پیدا میشوند! خدا نکنه کسى اشتباه کوچکى انجام بده،این افراد به اصطلاح محق میخوان پدرشو در بیارن!!!بیمارهاى روانى آخه بگو مگه آدم کشته یا مواد فروخته یا تجاوز کرده که قاضى شدید و میگید باید بره زندان!؟ بعضى وقتها واقعاً این تیپ افراد به کل جامعه ضرر میرسونن،مخصوصاً در بعضى کشورها هر روز با این افراد برخورد داریم! حالا ما ایرانیها اولش اینها را نمیفهمیم و بخاطر نوع تربیت و گذشتیکه تو فرهنگمونه همیشه کوتاه میایم یا جمله مان را با معذرت شروع میکنیم،حالا بیا و ببین اونموقع این آدما چجورى میخواهند کولى بگیرند
    4
    39
    جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    باید این مسئله در خطوط هوائی ایران رخ بدهد و منهم مسافر آن پرواز باشم تا ببینید چه آتشی بر پا میشه
    2
    6
    شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.