رقص ایوانکا ترامپ با پسرش+ ویدیو

خانم ترامپ دو پسر و یک دختر دارد. ایوانکا ترامپ دختر ارشد پرزیدنت ترامپ، روز پنجشنبه ویدئویی از رقص با دو پسرش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که به سرعت در فضای مجازی بازتاب داشت.
 
بنا به گزارش شبکه خبری فاکس‌نیوز، ایوانکا ترامپ که ۳۵ سال دارد و به عنوان دستیار پدرش در کاخ سفید کار می کند، زیر این ویدئو نوشت «لحظات کوتاه مهم هستند، بخصوص برای مادران شاغل؛ رقص با پسرانم بعد از کار.»
 
در این ویدئو ایوانکا ترامپ را می بینید با لباس کار که در حال رقص با دو پسر کوچکش جوزف و تئودور است.
 
ایوانکا ترامپ در کنار مشغله های دیگر، به تازگی درگیر تبلیغات برای کتاب جدیدش به نام «زنان شاغل» است.
 
خانم ترامپ در کتابش می نویسند زمانیکه سال آخر کالج بوده، یک پیشنهاد کار در حرفه مد از سوی آنا وینتور، ویراستار مجله ووگ (Vogue) دریافت کرده بود.
 
ایوانکا می گوید با وجود علاقه اش به دنیای مد، پیشنهاد مجله ووگ را رد کرده و تصمیم گرفت پدرش را دنبال کند و یک «سازنده» بشود. او در کتابش می نویسد «حاضر نبودم رویایم برای یک سازنده شدن را به عقب بیاندازم.»
 
ایوانکا و همسرش جرد کوشنر همچنین یک دختر به نام آرابلا دارند.
+25
رأی دهید
-48

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    کاشت ما هم همچون مادرهای داشتیم. ما که از مدرسه بر میگشتیم تا وقت خواب مشغول تکالیف درسی بودیم و بعد هم خدابیامرز مادرم من و دیگر خواهر برادرهایمان را جمع میکرد وداستان جن و پری و علی و حسن و حسین را برایمان تعریف میکرد که ماهم از ترس جن و از ترس قدرت علی و بخاطر مظلوم کشته شدن این پدر و پسرها یکی بعداز دیگری خوابمان میبرد. کاشت ترامپ پدر بزرگمان بود !
    12
    44
    جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    چاپید شاه! - لوزان، سوییس

    طوری نوشته شده (با لباس کار) یا(مشغله های دیگر)که آدم به خودش میگوید نکنه سر زمین داشته بیل می زده یا آب از سر چشمه میاورده!
    7
    52
    جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    خیلی قشنگ است که مادران برای فرزندان خود وقت تفریح بگذارند,ولی بهتر است که مادران آمریکائی منش تربیت و برخورد با دیگران را بفرزندان خود بیاموزند تا موقع روبرو شدن با دیگران مانند گاو زل نزنند تو چشم طرف.فرزندان ایران زمین در این زمینه سرآمد اکثرنو جوانان جهان هستند
    7
    26
    جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.