شکایت از کرباسچی به دلیل انتقاد از حضور نظامی ایران در سوریه.

+4
رأی دهید
-43

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    negeen - کلن، آلمان
    کرباسچی تو هم ته کرباسی داداش !!!!
    8
    14
    ‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان

    اینم از آزادی بیانی که نظام ازش دم میزنه، هرکس هر حرفی بزنه سریع میشه توهین به مقدسات و توهین به نظام و رهبر و باید به زندان برود و بعد هم اعدام. از نظام دیکتاتوری از این بیشتر انتظار نمیرود.
    2
    34
    ‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    انگاه بعضی ها میگویند ازادی هست در ایران ! انهای که میگویند در ایران ازادی هست برون جلوی نیروهای تندرو نظام اخوندی را بگیرن تا مانع دستگیری کارباسچی شوند.
    4
    29
    ‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    یکى از فاکتورهاى مهم یک رژیم دیکتاتورى خود سانسوریه! شما میتونى فکر و انتقاد داشته باشى ولى باید اونرو در خودت به حصار بکشى و دم نزنى! جواب منطقى براى یک انتقاد ساده در این رژیم سرایر فاسد ،شکایت و پاپوش و اوین هست!
    2
    19
    ‌چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    حال که نظام در باتلاقِ سوریه گیر افتاده است انتقاد میکنی‌ ! همه از جنس هم هستند تنها دو رویِ یک سکه اند. و شهدایِ حرم چه صیغه ایی ست !! از کی‌ تا بحال دخالت در امورِ داخلی‌ یک کشور و اعمالِ عملیاتِ تروریستی شده است شهادت !! اینها با جانِ خود به نظامِ مافیأیی و جهنمی حاکم بر ایران شهادت دادند ، نظامی که میخواهد دزدی، گرگی ، جنایت , فریب و خدعه را به جهان صادر کند، آخر مگر در این ۴۰ ساله در پرونده خود جز این اعمال هم دارد ! این کشته شدگان اولِ ب بسم الاه‌شان است و باید در آن‌ سرا جوابِ خونِ بی‌ گناهانی که ریختند را بدهند، و همچنین باید جوابگو مماشات و همکاری با نظامِ ولایت قبیح باشند . حقِ انسانهایِ مقلد و متعصبِ منفعت طلب بیش از این نیست. ربطِ سوریه به ما چیست ؟! آنهم با حیف و میلِ حقِ ایرانیان ! مگر خمینی جلاد و لاف زنِ خدعه گر‌ به ایرانیان وعده‌های فراوان نداد ! . و نیک بنگریم پس از استقرارِ این نظام و ظهورِ دجالان چه بر سرِ ایران و دنیا آمد. ننگ‌ بر این نظام دجال.
    4
    9
    ‌چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.