حضور نیروی زمینی سپاه در کنار "سپاه قدس" در سوریه.

+20
رأی دهید
-35

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    هر دو نیروی سپاه پاسداران ایران کارشان این است جوانان ایران و دیگر جوانان شیعه کشورهای دیگر را درسوریه به کشتن دهند!
    4
    32
    ‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    چقدر خوب مزدور رژیم. میگم تمام مزدوران سپاه آدمکشان پاسدار و بسیجی‌های پلید و جیره خواران خودتان را از جمله بشکه فاضلاب در حال انفجار فیروز آبادی را هم با خودتان ببرید سوریه تا به امید خدا بدست توانمند آمریکا و هم مسلکان ریشوی داعشی خود به درجه رفیع شهادت نایل شود و گور به گور گشته ملت از دستتان برای همیشه راحت شوند.
    2
    32
    ‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    فراموش نکنید که سپاه فقط، بصورت مستشارى منابع انسانى و مالى مملکت رو جایى که دخلى به ایران نداره صرف میکنه! نزدیکه به هزاروپانصد ساله که عربهاى وحشى ،عین خوره در رگ و ریشه و زبان و فرهنگ ما رسوخ و بدتر از همه مذهبى ، بر پایه وحشیگرى و بربریت رو حاکم برزندگى و جان مردم و مملکت ما کرده اند! آخه اسرائیلیها و عربها و روابطشون چه ربط و دخلى به ما داره!!؟
    0
    33
    ‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    ویلینوس - استوکهولم، سوئد
    دولتهاى غربى و أمریکا در حال تدارک دیدن براى قطع کردن نفوذ ایران در منطقه هستند و با روى کار امدن دولت جدید أمریکا و تغییر رژیم ایران خیلى صحبتها پشت پرده داره انجام میشه و ترامپ کلا درباره اون صحبت نمیکنه فقط امریکا الان منتظر انتخابات ایران هست و سرنوشت مریضى خامنه اى پس نتیجه میگیریم باید صبر کرد و دید ، جنگ با کره شمالى خیلى بعیده ولى امریکا با بیشتر کردن قدرت نظامى سعى در نشان دادن قدرتش در شبه جزیره کره بیشتر مانور میده و نشون دادن این قدرت خصوصا به ایران و جنگ نظامى صورت نخواهد گرفت ولى با تحریم هاى زیر ساختى ایران و کره شمالى رو از پا درمیاره ولى ایندفعه وضع جدیتره خصوصا براى ایران و حکومت اخوندى
    0
    10
    ‌چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    خونِ بیش از چهار صدِ هزار سوری بر گردنِ شما آراذل و اوباش و تروریست‌هایِ کثیفِ ضد ایرانیست. نفتِ مفت که از جیبِ ملتِ ایران دزدیده و به حلقوم اسدِ مفلوک ریخته میشد فریبش داد با این نظامِ جهنمی ساخت و پاخت کرد. نفرین خداوند و خلق او بر اسد و این نظامِ تروریست پرور.
    0
    12
    ‌چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.