معاون استانداری حرف خودش را پس گرفت: سرباز مفقود حادثه میرجاوه زنده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی که امروزصبح در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود سرباز مجروح شده در عملیات تروریستی میرجاوه شهید شده است، گفت: این سرباز مجروح شده همچنان مفقود است و به شهادت نرسیده است.
 
محمد تقی ایرانی اظهارکرد: شواهد حاکی از آن است که در این درگیری پای این سرباز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده است.
 
وی ادامه داد: پوتینی که پای وی بوده پیدا شده و لیکن همچنان خبر موثقی از این سرباز در دست نیست و همچنان در اختیار گروهک تروریستی است.
 طی عملیات تروریستی دشمنان در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از مرزبانان به شهادت رسیده و یکی از سربازان وظیفه به نام سعید براتی که اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌ شمالی بود مجروح و مفقود شده است.
+26
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اگر یادمان باشد چند سال پیش هم که افراد مصلح بلوچ به یک گروه کوچک از ماموران نظامی که در مرز پاکستان بالای کوها حضور داشتن و مشغول پاسداری از قسمتی کوچک از مرز ایران بودن درگیر شده بودن و تمام ماموران را بغیراز یکی از انها کشته بودن و این بارهم همه ماموران مرزی را کشته اند بغیراز یکی و هردوبار این ماموران که زنده ماندن در اسارات بلوچها بوده اند . ایا این یک تاک تیک جنگی بلوچها است یا یک اتفاق است که در هریک از درگیریها فقط یکی از ماموران مرز بانی زنده میماند و ان یکی هم به دست بلوچها می افتد ؟
    1
    9
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    خدا کنه بهش کاری نداشته باشند و این جوان را آزاد کنند ، هر چقدر هم که مردم کمک کنند آن جوان آزاد بشه و به‌‌‌ کانون گرم خانواده‌ش برگرده، ما دعا‌ می‌کنیم.
    1
    18
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    خدا رو شکر که هنوز زنده است. ولى این آقاى معاون استاندار یقیناً پاى منقل و بساط دود اظهار نظر یا خبر رسانى کرده! واسه چى اینطور دلشوره ، درست میکنه !؟ مردیکه از آقا دایى، کِیفه!
    2
    16
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    مغربی - تهران، ایران
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. عین واقعیته دفعه قبل همه زنده بودند بجز یک نفر حالا همه را کشتند بجز یک نفر.چه رازیه؟
    0
    2
    ‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.