محسنی‌اژه‌ای: کشف محموله قاچاق از منزل یکی از وزرا

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون کشف محموله قاچاق از منزل یکی از وزرای دولت فعلی که مورد سئوال یکی از خبرنگاران بود، ارائه داد.
 
به گزارش ایسنا،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه روز گذشته محموله قاچاقی از منزل یکی از وزرای دولت فعلی کشف شده در این باره توضیحات لازم را ارائه دهید گفت‌: اواخر هفته گذشته یعنی سه‌شنبه یا چهارشنبه نیروی انتظامی گزارشی را به بخش قضایی حوزه لواسانات می‌دهد که در فلان ویلا محموله قاچاق رد و بدل می‌شود. قاضی دستور می‌دهد ویلا بازرسی شود که در بازرسی ها با محموله بزرگ پوشاک بر می‌خورند، البته من نمی‌دانم این پوشاک چه بوده است.
 
وی افزود:‌ اعلام می‌شود که آن منزل مربوط به فلان وزیر و پوشاک هم مال دختر وزیر بوده که با مجوز این کار صورت گرفته است؛ در واقع ادعای اولیه این بوده که مجوز دارند و با مجوز این محموله وارد شده و گفتند مال شرکتی است که دختر آن وزیر مدیرعامل شرکت است.
 
وی گفت: بخش قضایی لواسانات پرونده را عدم صلاحیت زده و برای تعزیرات حکومتی فرستاده که بنده از آن به بعد را اطلاعی ندارم.
+42
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    درست همون کارى که FBI در بحبوحه انتخابات ریاست جمهورى آمریکا با هیلارى کلینتون کرد رو اینجا قوه قضائیه ، داره به ضرر روحانى و جهانگیر و به نفع رئیسى و خالیباف انجام میده! رذل و پست و خیلى ابتدائى!
    3
    77
    یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    حکومت فاسد اسلامی، هر روز خبر از اختلاس و فساد سران کشور جالب اینجا هست که ساندیس خور های رژیم، تفکر اسلامی و باور عمیق و دیگران بقیه را ارشاد می کنند که به اسلام شیعه آنها بپیوندیم، آقا این مذهب چه از شیعه و سنی اگر می توانست گلی به سر بزند آن وضع کشور های مسلمان نبود که افتادند به جان هم و همدیگر را می کشند. بروید و شرم کنید .
    2
    53
    یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    همه اینها کوبیدن روحانی است. اخر مرد حسابی وقتی کالائی با مجوز وارد میشود و همه چیز ان درست و قانونی است این چه برنامه ای است که بخانه مردم می ریزید .حالا طرف وزیر باشد یا وکیل یا کاسب . این نهایت پستی شما ها در مبارزات انتخاباتی است
    4
    47
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Finland 1 - هلسینکى، فنلاند

    به جون هم افتادن!کار کارِ قالیبافه!بدجورى تو ذوقش خورده،خوب آتو گیر نیاورد،آتو درست کرد! این برادران قاچاقچى دیگه بهم زیاد رحم نمیکنند،. خاک بر سر مملکتى که وزیرش قاچاقچى یا قاچاقچى پرور در بیاد!نیست هیچکس احساس امنیت نداره همه میخوان بارشون در کمترین فرصت ببندند!طرف میدونه امروز وزیره فردا تو حصر که نوبتش تموم شد چرا خلاف نکنه!
    1
    43
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. به هیچ وجه رذل و پست و ابتدایی نیست . همین آقای وزیر توی حادثه قطار بیرجند خیلی راحت اعلام کرد خدارو شکر کشته شده ها همه بیمه بودند . این و نعمت زاده بدترین وزرای کابینه روحانی هستند .
    19
    7
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. کامنت من به هیچ عنوان موجه جلوه دادن حرکت وزیر نیست ! چون فساد در مملکت نهادینه شده ! اصولگرا و اصلاحطلب همه بنحوى دستى در فساد دارند ! کم و زیادش هم بستگى به مقام و موقعیت طرف فاسد داره! چون مسئولین ارشد قوه قضائیه اصولگرا و مخالف دولت روحانى هستند ، در این بحبوهه انتخابات درج چنین خبرى عمدى است با أهداف خاص!. الان پرونده هاى قطورى از فساد و جرم مسئولین مفتوح هست که اکثرا مسکوت و یا دنبال کردنش رو عمداً طولانى کردند ، که مشمول گذر زمان و بفراموشى سپرده بشه! امیدوارم با این توضیح متوجه شده باشى!
    1
    11
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا
    خب مبارکه! هر دم از این باغ بری می‌رسد! چشم ملت ایران روشن! دزدان افتادن به جان ایران! لطفا کشش ندید! دشمن شاد میشیم و کشتی نظام به گل میشینه!
    0
    9
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ
    جنگ گرگها .
    0
    11
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.