سردار حسین یکتا به نیروهای بسیج دانشجویی: اگر دوباره بیایند ریشه تان را میکنند+ ویدیو

سردار حسین یکتا در جلسه‌ای با اعضای بسیج دانشجویی هوادار سیدابراهیم رئیسی خطاب به آنها گفت: «ریشه تون رو می خشکونن اگه اینبار بیان»!
 
به گزارش انصاف نیوز، در فایل صوتی که کانال ستاد آقای رئیسی از کاندیداهای اصولگرای ریاست جمهوری منتشر کرده، آقای یکتا با لحنی التماس گونه گفته است: «۳۰ روز همه‌ی کارها رو تعطیل کنید، تو رو خدا وقت بگذارید. این خط این نشون، ریشه تون رو می خشکونن اگه اینبار بیان».
 
وی درباره‌ی تبلیغات انتخاباتی به آنها توصیه هایی عجیب کرده، به طوری که انگار زمان برای این جریان سیاسی به سرعت در حال گذر است و باید از تمام توان در این مدت استفاده کنند.
 
«حسام الدین آشنا» مشاور فرهنگی حسن روحانی - رییس جمهور - امروز در پیامی در شبکه های اجتماعی که به نظر می رسد پاسخی به همین فایل صوتی باشد، نوشت:
 
«روایت گری دفاع مقدس را خرج هیچ رئیسی نکنیم. شهدا، بسیج و رهبری را برای سلایق و منافع خود هزینه نکنیم. فردای انتخابات هم مداح و راوی می‌خواهیم».
+12
رأی دهید
-92

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    اگر رای دادن به شخضی افتاد به سوگند خوردن دیگر اعتباری برای امدن این ربس جمهور نمی ماند. این مغز خشکها چی از جان مردم ایران میخواهند؟ اگر قرار بود خدا کاری کند اول ریشه هرچه اخوند کلاش را میزد بعد ریشه مزدورانی همچون این سردار مغز خشک را !
    0
    73
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    heerad - کوالا لامپور، مالزی

    خوشگل بگو ، مامان بگو، قشنگ بگو که این (ب) با این (ع) چی‌ میشه ؟ .. بع بع ،.. بع میشه..... یاد خدا بیامرز استاد نیرزاده افتادم که تو تلویزیون به بچه‌ها فارسی درس میداد.
    0
    63
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

    کم کم شما دزدها باید حساب کار خودتون رو بکنید،.
    0
    73
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    این سردار ریقو، هنوز اونها نیومده ، بسکه شب و روز پاى منقل با وافور کلنجار رفته ، خودش ریشه خودش رو خشکونده! بى برو ، برگرد ٨٠ درصد خونش شیره تریاکه!
    0
    28
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    چه بخواهید چه نخواهید ریشه حکومت پلید اسلامی شما را از بیخ می‌زنیم. رژیم فاسد اسلامی شما جانوران شرور باید از بین برود و نابود شود.
    1
    17
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ارش یک دوست - تبریز، ایران
    ادم بیشرف و پسفرت به عینه ومثل روز میگه که ما شمارو میکشیم....ترو خدا ببین طرفداران این رئیسی مثل خودش قاتل و پست فطرت هستن...این سردار یا اون قاضی پس فطرت وقاتل مرتضوی....تو روحتون......
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.