درگیری دیگر در یک پرواز داخلی آمریکا: مهمان‌دار خاطی تعلیق شد + ویدیو

ویدئویی که یکی از مسافران پرواز ۵۹۱ سانفرانسیکو منتشر کرده شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز پس از آن که یکی از کارمندانش در فرودگاه سانفرانسیسکو با مادری بر سر کالسکه "درگیر شد" با صدور اطلاعیه‌ای تایید کرد کارمند خاطی خود را تعلیق کرده است.
 
در ویدئویی که مسافری در پرواز ۵۹۱ آمریکن ایرلاینز منتشر کرده‌ یکی از کارمندان این خطوط هوایی دیده می‌شود که به یکی از مسافران مرد می‌گوید: "بزن من رو! بیا جلو اگر راست می‌گی."
 
در پی این واقعه، خطوط هوایی آمریکن روز شنبه (۲۲ آوریل - اول اردیبهشت) با صدور اطلاعیه‌ای گفت: "ما عمیقا از درد و ناراحتی که این درگیری" برای این مادر و خانواده او به وجود آورد متاسفیم.
 
این واقعه تنها دو هفته پس از درگیری دیگری روی داد که طی آن یکی از مسافران خطوط هوایی یونایتد با زور و در حالی که روی زمین کشیده می‌شد به علت آنچه "فروش فراتر از ظرفیت" عنوان شد از هوایپما بیرون کشیده شد.
ویدئو بیرون کشید دکتر دائو از هواپیمادر ویدئویی که از آن رویداد منتشر شد ماموران دکتر دائو را به زور از صندلی‌اش بیرون می‌کشند و بعد او را از دو دست می‌گیرند و روی راهروی هواپیما می‌کشند و بیرون می‌برند.
 
آن طور که مسافران دیگر این پرواز گفته‌اند کارمند آمریکن ایرلاینز با "خشونت" کالسکه را از یک مادر می‌گیرد و چیزی نمانده بوده که بچه همراه این زن هم ضربه‌ای نصیبش شود.
 
در این تصاویر ویدئویی در حالی که مسافران و دیگر خدمه پرواز قصد مداخله دارند زنی دیده می‌شود که گریه می‌کند بسیار نگران و مشوش است.
 
پس از این درگیری یکی از مسافران مرد هنگامی که کارمند آمریکن ایرلاینز دوباره به داخل هواپیما باز می‌گردد به او می‌گوید: "ببین! اگر این کار رو با من کرده بودی همینجا نقش زمینت کرده بودم." بعد این کارمند دیده می‌شود که در پاسخ به مسافر مرد می‌گوید': تو حرف نزن. تو که از ماجرا خبر نداری دخالت نکن'... و از سوی مسافر مرد جواب می‌شنود که "من کاری به این کارها ندارم تو نزدیک بود که اون بچه رو بزنی."
 
در بیانیه آمریکن ایرلاینز آمده: "ما این ویدئو رو دیدیم. آنچه در آن دیده می‌شود منعکس کننده اصول و ارزش‌های شرکت ما برای رفتار با مسافران نیست. ما عمیقا بابت ناراحتی که برای این مسافر و دیگر میهمانان این پرواز پیش آمده متاسفیم."
 
آن طور که گزارش شده در پرواز بعدی که این خانواده داشته، از آنها در بخش ویژه پذیرایی شده است.
+57
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    Slimshady - طهران، ایران

    واقعا واسه چه چیزای بی موردی کارمندای هواپیماییشون رو تعلیق میکنن،هر کی ندونه فکر میکنه مسافرای نماز خون رو پای پرواز جا گذاشته.
    48
    97
    یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    negarhera - پورتلند، ایالات متحده امریکا
    واقعا باید در امریکا زندگی کنید تا متوجه بشید این مردم چقدر ....و بی فرهنگ هستند. متاسفانه اصلا واقیت زندگی امریکایی که پر از تنهایی، استرس و مشکلات روحی هست به دنیا نشون داده نمیشه. فقط فیلمهای هالیوودی به دنیانشون داده میشه که پر از دروغه. امریکاییها مردمی ...، چاق، عصبی، منزوی و بسیاااار خودخواه هستند که فقط به خودشون فکر میکنند.
    16
    31
    یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::negarhera - پورتلند، ایالات متحده امریکا::]. خانم ، خواهر، هموطن، این وظیفه میهنی و انسانی شما و امثال شماست که تشریف بیارید و بنویسید و بگید و اطلاعات بدید و آگاهی ببخشید . در این راه خریدار عباراتی چون ساندیس خور، افراطی، متحجر، سایبری و مزدور رژیم باشید
    17
    6
    یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    گذشته میرزا - ایران، ایران
    [::negarhera - پورتلند، ایالات متحده امریکا::]. خوب جناب مگه برات دعوتنامه فرستادن که رفتی اونجا ؟! یا مجبوری؟! این مردم چاق و عصبی و. رو ول کن بیا کشور خودت! بیا اینجا پیش هموطنانت! توی کشور خودت! رفتی اونجا که چی؟ بذار یه آدم بدبخت برن اونجا
    8
    13
    یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.