بازداشت ۳۰ همجنسگرا در ایران ضمن تیراندازی و حمله به یک پارتی

ایران در یک حمله که برخی رسانه ها آن را «خشن» توصیف کرده اند، ضمن تیراندازی، ۳۰ همجنسگرا را بازداشت کرده است.
 
جروسلم پست در گزارشی نوشت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پنج شنبه گذشته در یورش به یک مهمانی خصوصی در منطقه باغ بهادران اصفهان بیش از ۳۰ مرد را به اتهام لواط، نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف مواد روان گردان بازداشت کرده است.
 
«سازمان دگرباشان ایرانی» در کانادا می گوید گزارش های متعددی مبنی بر شلیک چند گلوله و ضرب و جرح شدید بازداشت شدگان دریافت کرده است. آن ها ابتدا به بسیج منطقه منتقل شده اند و پس از تعیین قاضی ویژه ای به زندان دستگرد اصفهان منتقل شده اند. همچنین خانواده ی دستگیر شدگان توسط پلیس و بسیج خبردار شده اند.
 
گزارش شده است که «دستگیر شدگان بین ۱۶ تا ۳۰ ساله بوده اند و تعدادی از آن ها اصلا همجنسگرا نبوده اند.»
 
ولکر بک، فعال حقوق بشر و نماینده همجنسگرای حزب سبز آلمان، می گوید سیاست حذف همجنسگرایان در ایران از رژیم جمهوری اسلامی یک دشمن حقوق بشر ساخته است. چنین کشوری نمی تواند شریک ما باشد.
 
به گزارش سازمان دگرباشان ایران «دستگیر شدگان برای انجام معاینات مقعدی و ارائه گواهی به دادگاه پزشک قانونی ارجاع داده شده اند» و دگرباشان اصفهان «مجبور شده اند که اسامی دوستان دگرباش خود را نوشته و آن ها را گزارش دهند تا شاید تخفیف جزایی برای آن ها در نظر گرفته شود».
 
رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، چهارشنبه، رژیم ایران را برای نقض حقوق بشر به شدت محکوم کرد.
+79
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

    «دستگیر شدگان برای انجام معاینات ....و ارائه گواهی به دادگاه پزشک قانونی ارجاع داده شده اند» یکی‌ از اینها باید بپرسه کی‌ مقعد خود آخوند‌ها را معاینه خواهد کرد؟
    4
    67
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان

    جای تعجب نداره وقتی که دختران را از پسران جدا کردید چه در مدارس و چه در محیط کار و کل جامعه ...تا جایی که دیگه باید رقص عربی رو به آقایان محول کرد ...
    9
    43
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سخت کوش - کردستان، ایران

    همچس گرا ها. آره چ. .معنی خاصی نداره .دقیقا عین سنگ کاشتن زیر خاکه
    25
    3
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - تهران، کانادا

    کنکونک بازی ممنوع.
    40
    11
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    حاج کل مشدی سعید طوسی قاری( و ریئس هیت اهل لواط) بیت مقام معظم پروستات الله علی چلاقزاده هم قراره قاضی بشه در محاکمه بازداشت شدگان
    5
    42
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    [::مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان::]. هیچ ربطی نداره.در کشورهای غربی که آزادی کامل بین دو جنس وجود داره هم همجنسگرایی وجود داره اونم خیلی زیاد. این تفکر عقب مونده و ابتدایی ای هست که فکر میکنه همجنسگرایی بخاطر در دسترس نبودن جنس مخالف هست.
    7
    19
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    نیروی انتظامی وقتی میخواد یه موضوعی رو بیخودی بزرگ کنه اینطوری خبرسازی میکنه. باید دید دادگاه این افراد چه مدارکی دارن. یکبار نیروی انتظامی ریخت تو مغازه برادر ما یه مشتری تو مغازه بود خودش گفت من 2 تا سی دی دارم که مجوز داره (کارتون های ژاپنی سکسی).آقا مغازه رو بستن و ما رو بردن و اعلام کردن که دستگیری باند توزیع سی دی های پرنو!؟ یعنی آخر خنده.هر چی مشتریه میگفت بابا اجازه بدید با قوه قضاییه و وزارت ارشاد تماس بگرم بهتون بگند که من با مجوز اونها روی این موضوع کار میکردم ولی نمیذاشتن و بدبخت رو کامل انداختن بازداشتگاه و تا روز دادگاه اجازه هیچ تماسی بهش ندادند خلاصه ما هم نصف روز تو همون کلانتری بودیم و آزاد شدیم .دو روز بعدش رفتیم دادگاه و قاضی مدارک رو چک کرد و صاحب سی دی ها هم جالبه بسیجی بود و قرار بوده این سی دی ها رو ببره واسه قوه قضاییه و همایش تهاجم فرهنگی به سنین پایین و خلاصه قاضی هم ماجرا رو پیگیری کرد و کلا پرونده منع پیگرد خورد ولی بدبختی مغازه رو پلمپ کرده بودند میگفتند شما با قاضی همدستی کردید!میگفتیم بابا ما اصلا چیزی نداشتیم میگفتند شما باند هستید خخخ
    5
    10
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    صددرصد دروغه
    7
    9
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.