حاشیه‌های رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد.

+86
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    نام احمدی نژاد در مقابل سید ابراهیم رئیسی دو انتخاب رئیس جمهور را تو فکر مردم می اندازد
    24
    3
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    کسی که نظرش از عقب به نظرش نزدیکتر بود رد صلاحیت شد . چطور این کسی که نظرش از عقب به نظرش نزدیکتر هنوز علی رغم رد صلاحیت در مجمع تشخیص مصلحت زرشک تمرگیده این نظام کلا گویا از بیخ و بن با آب دوغ خیار پیونده خورده . خنده دارترین رژیم سرکاری در ایران از ابتدای تاریخ بشریت تا حالا
    14
    60
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    این همه لشگر ( پشمک) آمده به عشق قاتل (رئیسی ) امده. ریاست جمهوری بعد که نظرش به نظرش نزدیکتر قاتل بلفطره فقط فقط رئیسی. اون که (مموت) فقط دزد بود و نظرش به نظرش نزدیکتر بود این شد وضع مملکت این رئیسی که هم دزد و هم قاتل و نظرش به نظرش نزدیکتر این دیگه چی میخواد بشه . سونامی رئیسی با آبادی هر چه بیشتر آرامستان های کشور در راه است.
    12
    45
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    campions - کپنهاگ، دانمارک
    این بهترین و آخرین فرصت مردم ایرانه که از موقعیتی که احمدی نژاد درست کرده بهترین استفاده رو ببره و با همراهی قشرهای پایین دست جامعه دست به یک واژگونی تمام عیار بزنه. اگر این مردم کمی عاقلانه عمل کنند و ورای انتخابات مسخره رو که الکی خودشون رو دارن با این نمایش مشغول میکنن ببینن، می فهمند که با یک حرکت عمومی برای همیشه از سر همشون راحت میشن. کدوم انتخابات کدوم رییس جمهوری بابا بیدار شید و خیلی بهتر از ۸۸ با جلو انداختنه وسیله ای مثل احمدی نژاد کار همشون رو یکسره کنین! کدوم انتخابات ! این تنها شانس ملت ایرانه که از این موقعیت بهترین استفاده کنه و تا پایان همین تابستان کار این نایتکاران و مماشات کنندگان ووووو یکسره کنه.
    18
    36
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    haj hasan - مشهد، ایران
    این میمون که نظر کرده امام زمان بود و همه مراجع و رهبر وقیح نظرشون به نظرش نزدیکتر بود چه شد یک دفعه ورق برگشت؟دوستان باور کنید ۷۰% مردم ایران گاگول هستند و در. لحظه فکر می کنند.حالا باز. ببینید همین مردم مثل گوسفند میرند رای می دهند،یعنی واقعا تو ایران ما انسانهای فهمیده و دانشمند کم داریم که این ۶ تا رو کندید کردند برای ریس جمهوری؟
    15
    25
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    campions - کپنهاگ، دانمارک
    حکومت و سپاه و بسیج و گروه فشاری که حامی احمدی نژاد اند اگه با مردم مخلوط باشند قابل تفکیک نیستند ، هیچ کس رو نمی‌توانند تمایز قایل بشند و دستگیر کنند. اینبار مردم هستند که باید خودشون رو شبیه اونا کنند تا از این بلوا بهترین استفاده رو کنند. شبیه اعیادی و طرفداران احمدی نژاد. انگار که طرفدار واقعی احمدی نژاد هستند. بپا خیزید و فرصت رو از دست ندید. ی روزی اونا مثل شما تیپ زدند و درون شما نفوذ کردند حالا نوبت مردمه که قاطی قماش اونا بشند و به نفع خودشون استفاده کنند. اتفاقا الان وقتشه که با تمام قوا با تهییج و روحیه دادن به احمدی نژاد و طرفدارانش هر چه بیشتر به بپا خیزی علیه رای رد صلاحبتش اقدام کنند . این مسئله جدی جدیه! با حمایت از اعتراض احمدی نژاد علیه رد صلاحیتش اون گردهمایی یی که هیچکس قابل تفکیک نیست رو بوجود آورید. فرصت رو از دست ندید و به همه اطلاع رسانی کنید.
    12
    28
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    گویند مادر چاوز وقتی‌ این خبر را شنید از خوشحالی‌ شروع کرد به رقصیدن . و گفت عجب نجاتی کردیم. اگر این دوباره انتخاب می‌‌شد. یک بغل کردن این بوزینه گرمسار را دیگر از زنده نمی‌‌ماندم .
    5
    10
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    amonbede - تهران، ایران
    به دین به پیغمبر به هر چی که می پرستید رای شما هیچ تاثیری نداره ... ازتون عاجزانه تقاضا میکنم گول این خیمه شب بازیها رو نخورید و نرید برای رای .. جلوی هر کی هم که میره برای رای بگیرید .. به خدا قسم وضع مردم هر دوره بدتر میشه اینا فقط به فکر خودشون و پر کردن جیب خودشون هستن. دیگه خود دانید
    4
    16
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    63 درصدت کووووووووووووووووو . اینم یک مدرک دیگه که آقا و سپاه صددرصد تقلب کردن در سال 88 .
    3
    4
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sarkar Ostovar - استکهلم، سوئد
    . خوب حالا چه بهتر که یک نفر چل و خل ( خول ) و دزد و لاابالی . کمتر . حالا بین دزدا و ارازول و اوباش و قاتل های باقی مانده بیشتر دعوا میشه .
    3
    6
    جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.