برادر هاشمی رفسنجانی برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمد هاشمی، عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس پیشین سازمان صدا و سیما، برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت نام کرد. آقای هاشمی برادر اکبر هاشمی رفسنجانی است.
 
آقای هاشمی ثبت نام خود را نتیجه "تصمیم جمعی خانواده هاشمی" دانسته و در جمع خبرنگاران گفته است: "اگر شرایط مهیا باشد تا اخر می مانم و رقابت می کنم."
 
در انتخابات سال ۱۳۹۲ اکبر هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شد و با کناره‌گیری محمدرضا عارف از رقابت‌ها، اصلاح‌طلبان از حسن روحانی حمایت کردند.
 
در هفته‌های اخیر برخی از حامیان حسن روحانی پیشنهاد کردند که یک "نامزد پوششی" از طرف اصلاح‌طلبان و میانه‌روها در انتخابات حاضر شود تا بتواند در مقابل چندین نامزد محافظه‌کار به آقای روحانی کمک کند.
 
محمدمهدی زاهدی، صادق خلیلیان و حمیدرضا حاج‌بابایی، وزرای علوم، کشاورزی، و آموزش و پرورش در کابینه محمود احمدی‌نژاد، از دیگر چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که امروز ثبت نام کرده‌اند.
 
حمیدرضا حاج‌بابایی یکی از نامزدهای ائتلاف اصولگرایان، با عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) است.
 
شمار کسانی که تاکنون برای نامزدی ثبت نام کرده‌اند از هزار نفر گذشته است.
+12
رأی دهید
-36

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    اینها باورشان شده که انقلاب کرده اند و کشور از مال بابا جون اینها است.غرق شدن شیطان اکبر و ضایع کردن اب استخر یادشان رفته و هنوز کفن ان امیر کبیر سرد نشده این یکی هوس زمامداری کرده. اینها براستی باورشان شده که انقلاب کردند و کشور مال عمه جان است
    4
    27
    شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    می اید تا ان دسته گلی که اکبر تو اب انداخته ایشان از ابش بگیرد. 38 سال اگبر هاشمی در دولت جمهوری اسلامی چه زیاد و چه کم قدرت بالا داشت ولی نتوانست هیچ کار مفیدی برای ایران و ایرانی انجام دهد محمد هاشمی هم فرقی با برادرش ندارد او هم نمی تواند هیچ چیزی در سیاستهای دولت خودکامه جمهوری اسلامی را تغییر دهد که برای مردم ایران مفید باشد.
    5
    19
    شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا
    پس محسن رضایی چی‌ شد؟! عجب سیاهی لشکری. بابا مگه میخواهین فیلم هندی تولید کنید! خدا رحمت کنه بابابزرگمو همیشه می‌خواست رئیس جمهور جمهوری اسلامی بشه! میگفت هم برای جیبت خوبه، پولدار میشی‌ از راه دله دزدی و هم داروی طول عمرته! تازه همه کشورهای فقیر بیچاره را میری میبیبینی و احساس پادشاهی میکنی‌! چند تا جدیدشم ممکنه کشف کنی‌!
    1
    7
    یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.