مظنون بازداشت‌شده به حمله تروریستی استکهلم اعتراف کرد.

+38
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    سوئدی‌ها چون خاطره‌ایی از فقر دو سده ی پیش دارند می‌‌خواهند ثابت کنند زیاده از حد انسان هستند به این قاتل کثافت آنقدر رو داده اند که می‌گوید وکیل مدافع اش باید مسلمان سنی باشد!!!!!!! رو که نیست سنگ پای قزوین!!!!!کودک ۱۱ ساله هنگام بازگشت از مدرسه تکه تکه شده...جایزه هم میخواهد!!!!...ویروس خطرناک تر از ایدز !!!!!!تنها موردی که با اعدام موافقم در مورد این آشغالهای تروریست اسلامی هست!!!!!!!
    30
    65
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    همراه این تروریست باید دولت آلمان و حاجیه خانم مرکل هم محاکمه شود و برای تمام عمر در چاه .....زندانی شوند.من تعجبم یک نفر جرات بیان این جنایت که حاجیه مرکل کرد را ندارد
    10
    31
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    طرف رو دادگاهی کردن ؟؟!!!! تقاضای وکیل سنی مذهب کرده؟! خاک تو سرتون کنم که اصلا به این حیوون اجازه ی حرف زدن دادین . در این جور موارد که به ندرت در ایران عزیزمون اتفاق میفته که تا بحال خداروشکر اینچنین انگلهایی نتونستن به داخل خاک ایرانمون نفوذ کنن و بخوان چنین حرکاته وحشیانه ایی علیه مردممون انجام بده ن ، باز دم جمهوری اسلامیه خودمون گرم که هیچوقت اجازه نداده که چنین انگلهایی بتونن آزادانه توی ایرانمون راه برن بجز اون موردی که رصد شده بودن و اول صبح ریختن توی اتاقشون و از ما تحتشون دستگیرشون کردن و تا الان هم خدا میدونه که چند بار اعدامشون کردن . این تروریستهای .....رو باید و باید و فقط و فقط سپردشون به دست جوخه های مرگه جمهوری اسلامی خودمون .
    17
    25
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    تا وقتی مسلمانان به کتاب قران اعتقاد دارند این چیزها وجود دارد. در این کتاب مقدس تا دلتان بخواد از قتل و گردن زدن قطع دست و پا در جهت مخالف همدیگر ,قطع انگشتان ...و خصوصا کشتن غیر مسلمانان به عنوان کافر و کفار امده است .و در قران در ایه ۸۵ ال عمران گفته شده :هر که جز اسلام دینى [دیگر] جوید هرگز از وى پذیرفته نشود و وى در آخرت از زیانکاران است. حالا کسی که به این کتاب اعتقاد دارد از نظر او غیر مسلمانان چه جور ادمهایی هستند ؟ از نظر او این افراد در ان دنیا توسط الله سخت مجازات خواهند شد و ادمهایی که راه درست را انتخاب نکرده اند
    13
    42
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    البته حق داره که گفته سنی باشه چون سنی ها اعتقادشان به ایه های خشن و کافر کش و زن ستیز قران راسختر و جدی تر است و وکیل سنی اش ثابت خواهد کرد این اقا فقط به کتاب مقدسش عمل کرده و اگر میخواهید این ازبک مسلمان راستین را زندان یا ....کنید سخت در اشتباهید بلکه باید کتابی که این اغا بهش اعتقاد دارد را زندان کنید . این یعنی گذاشتن کتاب در کتابخانه زندان و بقیه زندانیها هم این کتاب را بخوانند و وقتی بیرون میروند از زندان دست به کافر کشی میزنند‌🐯 عجب بدبختی داریم بابا همون بهتر با وکیل سنی موافقت نکردید ..لول..
    13
    32
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    اگه برای این جرایم حکم اعدام بذارن اونوقته که حساب کار دستشون میاد نه اینکه با کمال وقاحات درخواست وکیل سنی بکنه !
    8
    37
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    یکی ازدلائل وقوع جرم,ضعف شدید برخورد قانون است,حتما برای این حیوان در زندان,صبحانه خوب,سونا,ماساژ و انواع سرگرمی کامپیوتری,تدارک دیده شد.مجرم از زندان باید بترسد.مانند زندانهای ترکیه مالزی
    2
    21
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    یادمون نره همه مسلمون‌ها تروریست نیستن ولی‌ همه تروریست‌ها مسلمون هستند.
    8
    25
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. گرامی‌..همانگونه که مرکل دیوانه به آلمان گند زد....حکومت سوئد هم مثل او....از ۶۳ هزار پناهنده ۹۰ در صد از کشورهای کوفتی اسلامی...........و بودجه ی میلیونی به انجمن‌های اسلامی.....اوضاع به شدت بحرانی‌..در محلات خارجی‌ نشین.....سوسمارهای جوان شده اند...پلیس اسلام.!!!!دختران باید پوشش اسلامی داشته باشند......با تهدید به مرگ.!!!!!! ماشینها را آتش می‌‌زنند..حمله به ماشین پلیس...و آمبولانس........و و
    7
    16
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. گرامی......کامنتهای شما غیر قابل درک!!!!!!! مرتب تکرار می‌کنید داعش در ایران نیست!!! ملایان کثافت مگر بهتر از داعش هستند؟؟؟؟؟اعدام..خفقان اجتماعی.....حمله به میهمانی جوانان..و و و-----ندا آقا سلطان و ستار بهشتی‌....و هزاران اعدام تابستان ۶۷......فراموش شد؟؟؟؟؟؟؟؟
    6
    15
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    عمریها در قیامت با خلیفتون تو جهنم محشور میشید.
    11
    5
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::] جمهوری اسلامی هم یه .....دیکتاتوره منکرش نیستم اما خدارو شکر که همچین دیکتاتوری بالاسرمونه و مثل آلمان و اروپا و آمریکا مسجد و پایگاه سلفی و و وهابی نداریم که بیان دور هم جمع بشن و طرح بریزن که یه جای حمله کنن یا مردم رو ترور کنن و راست راست توی خیابونای تهران با اون ریشهای کثیف بدون سیبیل آزادانه واسه خودشون راه برن و هر ..هی بخوان بخورن . خدا رو شکر که هر انگل داعشی بخواد پاشو از مرز ایران اینور تر بخواد بزاره با شمارش 1 . 2. 3 دستگیر و اعدامه .
    4
    6
    ‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. درود بر اون خون پاک آریایی شما. عمری در ولایت هیچ غلطی نمیتونه بکنه. نهضت ......تا پیروزی نهایی ادامه دارد. هایل.
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.