فال روز چهارشنبه ۱۲ اپریل - ۲۳ فروردین.

فروردین
 
شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
اردیبهشت
 
مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی را در زندگی‌تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.
 
خرداد
 
شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
تیر
 
شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.
 
مرداد
 
شما احساس می‌کنید به خوبی از پس انجام دادن کارهای سخت خود برآمده‌اید، ولی مورد تشویق واقع نشده‌اید. هم اکنون اگر قرار است مسئولیت‌های بیشتری را تقبل کنید، بدون اینکه برای خود احساس تاسف کنید و یا به اطرافیان‌تان غُر بزنید، فقط کارتان را انجام دهید. این جریان آنقدر که شما برای خود گنده کرده‌اید بغرنج نیست! شما حتی اگر نتوانید به زودی نتیجه کارتان را ببینید ولی باز هم دوست دارید بیشتر تلاش کنید.
بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست
تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.
 
شهریور
 
امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت کننده به نام واقعیت وجود دارد که تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور کاربردی و عملی کار کردن شما را از تخیلاتتان دور می‌کند، اما اجازه ندهید که این امور رویاهای شما را به کلی نابود کنند. تصویر ذهنی دائمی از آینده داشتن به حد کافی سر شما را شلوغ نگه می‌دارد.
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.
 
مهر
 
امروز شما می‌توانید بین روش بی‌تکلف خاص خودتان و شیوه مستقیم تر در ابراز کردن احساسات تعادل برقرار کنید. دانستن اینکه دیگران در پشت این شوخ طبعی و بذله گویی شما چه چیزی را می‌بینند، موضوع خیلی مهمی‌است. بنابراین به بذله گویی خود ادامه بدهید تا این گفتگو بیشتر طول بکشد. با خود آنها به فضای احساسیشان وارد شوید و بعد ببینید که چه احساسی دارید.
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.
 
آبان
 
ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
 
آذر
 
امروز می توانید از شر غم و غصه ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید، به خاطر اینکه نمی توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید، قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.
المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است
خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است
تعبیر:به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.
 
دی
 
شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
 
بهمن
 
شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها
به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها
تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.
 
اسفند
 
المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است
خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است
تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن..
+14
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.