یک شرکت هوایی در آمریکا به زور مسافری را از هواپیما بیرون کشید + ویدیو

در آمریکا یک مسافر را به زور از هواپیما پایین کشیدند
 
فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد ماموران، یک مسافر را که در شیکاگو سوار هواپیمای شرکت یونایتد شده بود، به‌زور پیاده می‌کنند.
 
در این فیلم که آدرا بریجز روی توییتر منتشر کرده است، دیده می‌شود که ماموران مردی را به زور از صندلی‌اش در یک هواپیما بیرون می‌کشند و بعد او را از دو دستش روی راهروی هواپیما می‌کشند و بیرون می‌برند.
 
شرکت هواپیمایی یونایتد در یک توییت، اطلاعیه مدیرعامل این شرکت را منتشر کرده است که در آن پوزش خواسته و گفته است که در این باره بررسی می‌کند.
 
این ماجرا روز یک‌شنبه اتفاق افتاده است.
 
فیلم ۵۰ ثانیه‌ای که جیز انسپچ در توییتر منتشر کرده است، تا کنون چند ده هزار بار بازتوییت شده است.
 
این کاربر که فیلم را توییت کرده، در شرح آن‌چه گذشت نوشته است: شرکت یونایتد بلیت اضافه بر تعداد صندلی‌ها فروخته بود و درخواست کرد چهار نفر از ما داوطلب شوند تا صندلی‌شان را به پرسنلی بدهند که لازم بود فردا به محل کارشان برسند. هیچ‌کس داوطلب نشد و یونایتد تصمیم گرفت خودش انتخاب کند. آنها یک پزشک آسیایی‌تبار و همسرش را انتخاب کردند."
 
آقای انسپچ اضافه کرده است که این پزشک هم باید فردا در بیمارستان حاضر می‌شده است و به همین خاطر حاضر نشد داوطلب شود: "ده دقیقه بعد این پزشک با صورت خون‌آلود دوان‌دوان به داخل هواپیما برگشت، به صندلی‌اش چنگ می‌زد و فریاد می‌زد من باید بروم خانه."
 آدرا بریجز هم که از زاویه دیگری فیلمی از این ماجرا در فیس‌بوکش گذاشته است، نوشته است که شرکت یونایتد به طور تصادفی عده‌ای را برای پیاده‌کردن از این پرواز انتخاب کرده بود ولی مسافری که در تصویر دیده می‌شود به زور پیاده می‌کنند، گفته است پزشک است و فردا باید سر کار برود.
 
شرکت هواپیمایی یونایتد در بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی گفته است که بلیت‌های این پرواز شماره ۳۴۱۱، از شیکاگو به لویی‌ویل، اضافه بر صندلی فروخته شده بوده است و "وقتی تیم ما از مسافران خواست که داوطلب شوند تا با پرواز دیگری بروند، یکی از مشتری‌ها حاضر نشد داوطلبانه از هواپیما پیاده شود و از ماموران انتظامی خواسته شد بیایند."
 
اسکار مونز، مدیرعامل شرکت یونایتد، در بیانیه‌ای که روی توییتر این شرکت منتشر شد، گفته است: "برای همه ما این‌جا در یونایتد، این یک واقعه ناراحت‌کننده است. من بابت این‌که باید این مشتری‌ها را در پرواز دیگری جا می‌دادیم، پوزش می‌خواهم. تیم ما دارد به طور فوری با مقام‌ها همکاری می‌کند و خودمان هم بررسی مفصلی می‌کنیم که چه اتفاقی افتاده است. ما هم‌چنین با این مسافر تماس می‌گیریم تا مستقیم با خودش حرف بزنیم و به این وضعیت بپردازیم و آن را حل کنیم."
+73
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    وز وز کلافه کننده و ادعاى حقوق بشر و دموکراسى امریکائىهاى نژاد پرست ! تکرارى و حال بهمزن!
    15
    98
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ممل آمریکایی - لندن، انگلستان

    دیوث‌ها خودتان اشتباه بلیت میفرشید و به زور میخواهید مسافر پیاده کنید؟؟ . چون قیافه این دکتر به آسیأی میخورد تصمیم به بیرون انداختن اون کردند . من اگر جائی اون دکتر بودم حسابی‌ اون شرکت را سو‌ می‌کردم
    5
    117
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::ممل آمریکایی - لندن، انگلستان::]. عمو جان سو مال فیلمهای دهه هفتادی هستش دوره ممل امریکایی و حسن پپه امریکا اینجور بود.
    19
    7
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - لیون، فرانسه

    وحشیها. ادعای حقوق بشر هم می‌کنید تو دنیا برامون!
    6
    36
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    آمریکا کلا حدود500 و خورده ائی سال قبل کشف شده,نیمی از مهاجرانش دزدان و قاتلین تحت تعقیب در اروپا غربی و شرقی بودند,که بآمریکا فرار کردند.متمدنینشان هم سرخ پوستان را قتل وعام کردند و بعداز آن سیاهپوستانرا از آفریقا برای برده داری و کار اجباری بآمریکا آورد.حالا شما بفرمائید که چنین نسلی چگونه میتواند پشتیبان حقوق بشر جهانیان باشد ,و نوز م برذالت خود ادام میدهند.آن سازمان ملل و انواع و اقسام حقوق های بشر,فقط بفقط یک ژست سیاسی هست.همان سازمانیکه که فقط رو شاخ 5کشور زورگو و متجاوز میگردد
    2
    12
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    pink panther - ابیجان، ساحل عاج
    اگه این کارو تو ایران کده بودن الان تصور کنید چی‌ میشد
    2
    12
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.