ظریف: آمریکا در یک جبهه کنار داعش و القاعده می‌جنگد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت در صفحه توئیتر خود نوشت: آمریکا در یک جبهه در کنار القاعده و داعش در یمن و سوریه می‌جنگد.
 
به گزارش جام جم آنلاین، سه توئیت اخیر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان را در ادامه بخوانید:
 
به عنوان تنها قربانی استفاده وسیع از تسلیحات شیمیایی در دوران اخیر (توسط صدام)، ایران استفاده از تمام انواع تسلیحات کشتار جمعی توسط هر کسی علیه هر کس دیگر را محکوم می‌کند.
 
آمریکا در دهه ۸۰ به صدام کمک کرد تا علیه ایران از سلاح شیمیایی استفاده کند، [اما] با ادعاهای مجعول درخصوص تسلیحات شیمیایی به استفاده از نیروی نظامی پناه برد، اول در سال ۲۰۰۳ و اکنون در سوریه.
 
دو دهه از واقعه ۱۱ سپتامبر نگذشته که نیروهای نظامی آمریکا در یک جبهه در کنار القاعده و داعش در یمن و سوریه می‌جنگند. وقت آن رسیده که به تبلیغات جنجالی و مخفی‌کاری پایان داده شود.
+61
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

    آقای ظریف نه شما نگران آینده پسرتان هستید که از هم اکنون در امریکا رحل اقامت افکده است و تحصیل و درآمد داردو خواهر مری و نه بقیه سردمداران رژیم. حالا یک چیزی هم همینطوری از دهان پر از آب دهان برای خوشایند برادر پوتین می گویید. ولی تاریخ گواهی خواهد داد که لااقل تا سه نسل فرزندان این سرزمین قربانی دریوزگی شما به لاوروف و سرسپردگی این رژیم به روسیه خواهد بود. گویا ظریف مصاحبه هنری کیسینجر را ندیده است. کیسینجر می گوید :"از دید ما تفاوتی بین رژیم ایران و داعش(ISS) وجود ندارد. تفاوت تنها در اینست که رژیم ایران شکل منسجم تر داعش است".(پایان نقل قول). اعمال این رژیم در طول قریب چهل سال حاکمیت استبداد با بسط خرافه همراه با اعدام و شکنجه خود عملا مهر تاییدی بر درستی ادعای کیسینجر است.
    10
    35
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    david_02003 - هاسلت، بلژیک

    در یک کلام ، خفه شو .
    15
    35
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    بشین سر جات لندهور ، خودتون پدر داعش هستین . در کل منافع مشترک بسیاری با یهودی ها و کدخدا ی جدید کاخ سفید دارید ولی الان امریکا دنبال سهم خواهی بیشتره و البته با قدرتی که داره ممکنه شماها رو بزنه کنار
    22
    36
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند

    آقاى ظریف ببخشید شما چکاره هستید که دست تو دست یک آدم جنایت کار بعثى گذاشتید بعد از مجاهدین ایراد میگیرید چطور دست تو دست صدام بعثى وبقول شما عفلقى کافر گذاشتند یعنى شما با مجاهدین یکى هستید هردو با جنایتکاران همکارى میکنند بخاطر مصالح خودتون یعنى شما مصالح ملت سوریه بهتر از خود سوریها مى دونى دست بکشید این همه خودتون وسط انداختید بخاطر یک جنایتکارى بنام حسن نصرالله هست آقا بالا برى پائین بیاى شما در چشم عربها فارس مجوس هستید به شما مربوط نیست سوریه مرز مشترک با ایران نداره پاشدید رفتید اونجا اگر حلال مشکلات هستید مشکل گرانى و تن فروشى وهزار و صد مشکل در مملکت ایران حل کنید دست بردارید
    10
    30
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    دور نیست رژیم اخوندی ایران بخاطر رو نشدن مدرک همکاری بصورت نامرائی با القاعده و داعش همکاری کرده باشد , تا هم به کشور امریکا و منافعهای امریکا در خاورمیانه ضربه بزنند و هم امریکا را دشمن سنی مذهبها کند.
    7
    22
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    sara-de - برلین، آلمان
    قیافرو،مردک ملیجک ...یده به خودش.یه روزم زیر پای تو رو اینجوری میکشن مثل اسد.شماها فکر کردین زیر سایه خودتون ۳۸ ساله لالا می‌کنین اما نه یواش یواش از خواب خرگوشی بیدار میشین اونروز دیر نیست
    4
    10
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::] عمر پرست وهابی تو یکی ببند آن ..... را ! ما میهن پرستان ایرانی اگر جنایت را محکوم میکنیم همه را جانیان از عمر و .....و علی بگیر تا آخوند و داعش و وهابی و مفتی و بقیه انگل ها را در یک ردیف میگذاریم.ما جنایت و تجاوز را محکوم میکنیم و تو .... تجاوز را نشانه افتخار میدانی.تو هیچ فرقی با آخوند رافضی نداری.فقط او برای علی میکشد تو برای عمر!! ولی هردو مایه ..... بشریت هستید.
    1
    10
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.