حمله موشکی آمریکا به یک فرودگاه نظامی در سوریه.

+103
رأی دهید
-29

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن
    امریکا غلط کرد با المان هر دو این کشورها با همدستی تررویستها مواد شیمیایی رو در ادلب در حال ساختن بودن اسد انقدر احمق نیست در این موقعیت دست به همچین کاری بزند و دوما قبلا تمام مواد شیمیایی رو که از سوریه گرفته بودن یا دتون رفته مثل اینکه همدستان تروریست امریکا و اروپاست من نمیدونم خدا کجاست بزنه این تروریست ها را با حامیانشو از بین ببره که چه طفلهای معصومی کشته شدن بعد حی خدا خدا میکنن یکی خدارا صدا بزنه بیاد این دیوانه ها را نابود کنه شرشون کم شه
    90
    85
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    آلمان اون موقعی که به صدام سلاح شیمیایی فروخت و با اون سلاحها مردم ایران هدف حمله شیمیایی قرار گرفتند رو یادش رفته؟ یه بازی راه انداختند که بتونن داعش رو تقویت کنن . تمامش فیلم بود برای تقویت داعش . مثل همون موقع که تو حلب گیر افتاده بودن . عجب روزگار عجیبیه . یعنی هنوز هم هیچ احمقی پیدا میشه که نقش آمریکا در برپایی آشوب و اسلام هراسی از این طریق رو نفهمیده باشه؟ واقعا کسی پیدا میشه؟
    87
    82
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    وحید خان - کیف، اوکراین
    با کمی فکر میشه فهمید اینا همش سیاه بازیه.و به چند دلیل میشه پی برد که اینها توسط اسراییل و آمریکا از قبل برنامه ریزی شده بود.این اتفاق درست ،بعد از سرنگون کردن هواپیمای اسراییلی اتفاق افتاد که خیلی اونهارو غافلگیر و ناراحت کرد .!چرا وقتی که اسد در شرایط بهتری نسبت به قبل قرار داشت باید از بمب های شیمیایی استفاده کنه!.درست قبل از حمله، پادشاه پا کوتاه اردن و اون دیکتاتور سیسی برای مذاکرات به اونجا رفته بودن !اینرو میشه گفت که شاید یک معامله بین اسراییل و اعراب و امریکا صورت گرفته.بمب اتمی که آمریکا استفاده کرد خیلی مخرب تر و بدتر از بمبهای شیمیایی هستش و چرا این کشور الان مدعی العموم هستش؟و چرا آمریکا زمانی که صدام از بمب شیمیایی استفاده کرد صداش در نیومد؟ یا عربستانی با بمبهایی که کم از بمبهای شیمیایی ندارن خونه مردم رو خراب میکنن و بچه هارو میکشن ، چرا آمریکا اعتراض نمیکنه؟ چونکه خودش داره الت کشتارو به اونا میفروشه.تو سوریه اگر به تموم تروریستها روزی فقط و فقط یک دست آبگوشت بدن بخورن به غیر از اسلحه، هزینه های درمان و غیره میدوونید این هزینه ها چقدر میشه؟ از کجا میاد؟
    59
    72
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    stevejobs - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا

    و آغاز جنگ جهانی سوم ...
    19
    44
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    وحید خان - کیف، اوکراین

    این یک چیز مشخصی هست که توسط عربستان و ترکیه و قطر تامین میشه.به هر حال خر خودشونن.2 روز پیش بمب شیمیایی زدن، دیروز میخواستن قطعنامه بدن، امروز حمله کردن.خیلی خنده داره.چه عکس العملی.دنیارو احمق فرض کردن.البته زورشونم میچربه.اینها به جبهه النصره شیوه آموزش درست کردن بمبهای شیمیای رو دادن .انباراشونم که مشخصه کجاست .سوریه هم که بی خبر زد اونجارو منفجر کرد .بهانه ای شد که قدرت هوایی سوریه رو که باعث نابودی تروریستهاست رو نشونه بگیرن.چونکه هواپیماهای سوری ، یار و دوستان عربستان و قطر و ترکیه رو نشونه میگیره.این مشخصا درخواست اسراییل و اعرابه.آمریکا و اسراییل و ترکیه و عربستان دلسوز هیچکس نیستن.امیدوارم که روزی بنای دیکتاتوری و زور از بین بره
    40
    60
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان

    بیچاره مردم سوریه فقط ....چه جنگ کثیفی بر سر قدرت ..آمریکا خودش سر دسته راهزنهاست ..همان شیطان بزرگ
    36
    72
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    [lll] - کپنهاگ ، دانمارک

    عجب پس چرا سامانه اس۳۰۰ و ۴۰۰ روسی عمل نکرد.؟؟؟؟
    6
    88
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران

    تو یک مطلب دیگه در مورد این فشار اسد : ترامپ گفته بود که به خاطر این کارت که بمب شیمیایی رو سر مردم بدبخت انداختی تهدید کرد و گفت بهت میفهمونم که دیگه از این غلطا نکنی‌ ،من در کامنت مطلب فشار اسد،فکر نمیکردم که جدی گفته باشه و گفتم اگر حرفت حرف عمل هست جون مادرت یک درسی‌ به این فشار اسد و آخوندهای بی‌ همه چیز و اون روسیه بی‌ همه چیزتر بده که دم آقای ترامپ گرم ،بزن این تروریستهای عر عر رو نیست و نابود کن تا اون مردم بدبخت و بی‌ گناه به سر خانه و زندگیشون بر گردن .
    27
    57
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    شنبلیله - اسلو، نروژ

    اسد دهانت سرویس است! فرار کن تا مثل قذافی چاقو در ....فرو نکردن
    37
    66
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    [::باور عمیق - قم، ایران::] پیش از اینکه بدنبال احمق بگردی از همه احمق تر بشار اسد بوده و هست , اگر یک ذره عقل و شعور داشت هرگز نمی گذاشت این بلاها بر سر مردم کشورش به اید. [::samisan - توکیو، ژاپن::] اگر تا به حال حماقتها و نادانیهای اسد را ندیده و نشنیده باشی هرگز نخواهید دید و نخواهی شنید , اگر اسد عقل و شعور انسانی داشت 5 سال پیش قدرت را رها میکرد و مانع کشته شدن صدها هزار نفر و اوره شدن میلیونها نفر و ویران شدن کشور سوریه میشود. همه باید از دولت و مردم امریکا بخصوص ریس جمهورانش مثل بوش پسر { که شر صدام و پسرانش را برای همیشه از بین برد } و ترامپ که میخواهد شر اسد و داعش و اخوندهای ایران را از بین ببرد تشکر کرد.
    24
    48
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - بازل، سوییس

    [::[lll] - کپنهاگ ، دانمارک::]. پنتاگون قبل از حمله به روسیه خبر داده،در اصل بنا به گزارش‌های FBIو رسانه‌های بین المللی در نقش انتخابات رئیس جمهوری آمریکا به نفع ترامپ این حمله صورت گرفته تا مقداری افکار جهانی‌ نسبت به ارتباط پوتین و ترامپ در شک و تردید قرار بگیره.
    7
    30
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا
    من به نمایندگی از همه مردم ایران از این عمل ترامپ قدر دانی می کنم. امیدواریم که وی سختگیرانه بساط تروریست های خامنه ای و بشار اسد را برچیده و همه انها را روانه جهنم کنار خمینی فاشیست و خامنه ای قصاب نماید.
    21
    38
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    [lll] - کپنهاگ ، دانمارک
    [::oghabe - سنت گا لن، سوییس::]. ممنون از اطلاع رسانی دوست عزیز
    3
    12
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    این همه که حمله آمریکا محکوم شد ! حمله شیمیایی به زنان و کودکان بی دفاع ادلب از طرف ارتش بشار و حامیانش نشد !!! کاش چشمها را بهتر می دید و بدون احساس و با منطق بیشتری با مسائل های بوجود آمده برخورد می کردیم
    15
    29
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    سیابازی
    18
    9
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    جوان آشنا - تورنتو، کانادا
    کامنت برخی از دوستان رو از جمله باور عمیق که چه عرض کنم باور عتیق بهتره بگیم طوریه که خود کلمات اگر زبون داشتند کلی بارتون میکردند. یک نفر آدم نمیخواد از قدرت دست بکشه صدها هزار نفر رو به کشتن داده و یک ملت رو کلا نابود کرده حالا هم علنا سلاح شیمیایی استفاده کرده بعد شما دارید صغرا کبرا میکنید ...رو بزور به شقیقه دارید ربط میدید؟
    3
    7
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سخت کوش - کردستان، ایران
    [::شنبلیله - اسلو، نروژ::]. [::machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::حکایتی - تهران ، ایران::]. حالتون خوبه .احساس تب یا سر درد ندارین خدای ناکرده .
    13
    3
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.