وقتی یک استقلالی گل قهرمانی پرسپولیس را می‌زند!

آی اسپورت نوشت: علی علیپور سه سال پیش به پرسپولیس گل زد و آرزوی قهرمانی استقلال را داشت.
 
علی علی‌پور دقیقا سه سال بعد از گلی که به پرسپولیس زد و آرزوی قهرمانی استقلال را کرده بود، حالا گل منجر به قهرمانی احتمالی پرسپولیس را به ثمر رساند. علی‌پور روز قبل که در ترکیب فیکس پرسپولیس قرار گرفته بود، اولین گل تیمش به پیکان را به ثمر رساند. گلی که حالا با کسر جریمه شش امتیازی از پرسپولیس، باز هم این تیم قهرمان لیگ شانزدهم خواهد شد. خیلی از پرسپولیسی‌ها همان روز قبل جشن قهرمانی را به پا کردند.
 
ولی جالب است که دقیقا سه سال قبل در همین روز، علی علیپور با لباس راه‌آهن به پرسپولیس گل زده بود. گلی که قهرمانی را از تیم علی دایی دور کرد. گزیده‌ای از مصاحبه آخر بازی علیپور را مرور می‌کنیم:
 
    تو استقلالی هستی؟
    «من استقلالی هستم و این تساوی و البته پیروزی استقلال برابر فولاد موجب شد شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یابد و از این بابت خوشحالم.»
 
روزگار برای علی‌پور جالب رقم می‌خورد. 16 فروردین روز خاص علی‌ علی‌پور است. در سالروز گلی که به پرسپولیس زد و آرزوی قهرمانی استقلال را کرده بود، خودش گل منجر به قهرمانی احتمالی پرسپولیس را به ثمر رساند.
+3
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    چاپید شاه! - لوزان، سوییس

    یکی از کثیفترین قهرمانیهای لیگ در راه است!!باشگاه فرهنگی!! ورزشی چرتپولیس قهرمانیتون رو بعد از ده سال البته به استثنای جام ولایت !پیشاپیش تبریک میگیم!!
    32
    7
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::چاپید شاه! - لوزان، سوییس::]. عجب کیسه کش تاج پرست ضد شاه هستی‌ که قبل از انقلاب با افتخار تاج تاج میکردی ،شاید بعد از انقلاب و با عوض کردن اسم تاج به اسم عربی‌ استقلال تو هم جای عمامه‌ را با تاج عوض کردی :o باز هم میگم در طول هفتاد سال 5 بار قهرمان شده این کیسه اما دوره محمود نکبت سه بار و برای اولین بار چار بار دربی را مسلن بردن اونم با ده‌ها کثافت بازی ،از دستور اکید محمود نکبت کیسه کش به فدراسیون و داور‌ها و مدیر عامل‌های عجیب قریب سیاسی رژیمی گرفته تا به جلو انداختن بازیهای حذفی که همیشه و همیشه بعد از لیگ شروع میشه اما برای اولین و آخرین بار چونکه دیدن پرسپولیس محروم و مصدوم زیاد داره به طوریکه حتا نتونست نیمکت ذخیره کامل داشته باشه که باز در نود دقیقه قانونی هم کیسه نتونست غلطی کنه ،کل افتخارات و داشته‌های کیسه زمان مموتی بود اگه شما دیگه دیدید کیسه قهرمان بشه مخصوصاً پیرمردهای امثال تو دیگه آرزوی قهرمانی کیسه را با خود به اون دنیا میبرید،،متاسفم که بیش از نیمی از کیسه کشها دیگه قهرمانی نخواهند دید ،شاید 1464 :)
    8
    15
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.