مرگ فرمانده سعودی تبار داعش در موصل

مقام های نظامی عراق روز سه شنبه اعلام کردند که در جریان بمباران یک انبار نگهداری موشک های حرارتی در غرب موصل، 9 تن از عناصر گروه تروریستی داعش ، از جمله یک فرمانده سعودی تبار این گروه به هلاکت رسیدند.
 
به گزارش ایرنا، جنگنده های عراقی، با کسب اطلاعات از دستگاه های امنیتی، یک انبار محل نگهداری موشک های حرارتی را در محله '17 ژوئیه' در غرب موصل هدف قرار دادند که طی آن علاوه بر انهدام کامل انبار ، 9 تن از عوامل و نیروهای داعش به هلاکت رسیدند. 
 
گروه رسانه ای جنگ ارتش عراق در بیانیه ای اعلام کرد که برای هدف قرار دادن این انبار ، چندین حمله هوایی صورت گرفت.
 
این بیانیه تصریح کرده است، مسئول انبار موشک های حرارتی داعش در غرب موصل یک تبعه اهل سعودی بوده است. 
 
عوامل به هلاکت رسیده داعش ، هنگام بمباران در داخل انبار بوده اند. 
 
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق دوشنبه شب در گفت وگو با شبکه المیادین، در خصوص روابط کشورش با ریاض، بویژه به دنبال سفر اخیر عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی به بغداد، تصریح کرد که این روابط هنوز گرم نشده است و راه طولانی در پیش دارد، چرا که اتباع سعودی در بسیاری از عملیات انتحاری سال های اخیر به مردم عراق ضربه زده اند و مردم عراق به همین دلیل سعودی ها را مقصر می دانند. 
 
نیروهای عراقی همچنین در روز سه شنبه بخش های جدیدی از غرب شهر موصل را به تصرف در آوردند و نیروهای واکنش سریع وابسته به وزارت کشور عراق نیز اعلا کردند که به 100 متری مسجد النوری واقع در مربعی که داعش در این منطقه به تله افتاده است، رسیدند. 
 
ابوبکر البغدادی در ژوئن 2014 ، هنگامی که موصل به اشغال نیروهایش درآمد، در این مسجد برای دولت خودخوانده اش، اعلام خلافت کرده بود. 
+101
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    این عربای سوسمار خور و ......شتری اگر نفت نداشتند خیلی بیچاره بودند چون نه خودشون اساسا اهل کار و تلاشن و نه منابع طبیعی و اب و بارون..دارند .یعنی عربستان میشد یک سومالی برای خودش. دقیقا برعکس ما که پول نفت باعث بدبختی و تحریمها شده. اخوندها با پول نفت که میلیاردها دلار خرج نابودی اسراییل, حماس حزبالله ,حوثی های یمن شیعیان کل دنیا خصوصا بحرین و عراق و لبنان و کمک به شیعیان پاکستان و افغانستان هند ...و اعمال تروریستی...این پول نفته که به جای خرج داخل کشور ,خرج این چیزها میشه .و در داخل کشور همش صحبت از اینه که بودجه نداریم ولی هزارو یک مشکل داریم. شاه در ان زمان یکی از بهترین مجموعه های ورزشی دنیا را ساخت که هنوز هم بزرگترین و بهترین ورزشگاه ایران ورزشگاه ازادیه. حالا تو حکومت اخوندی باشگاه دولتی پرسپولیس از طرفدارهاش خواسته که به شماره حساب باشگاه پول واریز کنند .یعنی حیف خاک که بگم بر سر اخوند و طرفدارهای رژیم بی کفایت اخوندی
    5
    50
    ‌سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    همانگونه که مرگ ویروس در بدن انسان ضامن سلامت است------مرگ ویروس‌های این دین ننگین ضامن سلامت افراد بی‌ گناه
    6
    60
    ‌سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین
    نمیدونم تبریک عرض کنم یا تسلیت بگم!میتونست با تربیت درست برای جامعه مفید واقع بشه.
    22
    7
    ‌سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    زمانی سر زبونها این بود «فرزند کمتر؛ زندگی بهتر» ولی من معتقدم به این «عمری کمتر؛ جهانی بهتر»
    15
    18
    ‌سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    تو این سایت چند تا ضد ایرانی هست که نوکر عربستانی هان . بیاید چشمتون رو باز کنید و ببینید عربستانی ها چه کثافتهایی هستن
    4
    23
    ‌سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    عرعرستان بزرگترین حامی تروریستها ست . این شهروندان عرعرستان بودند که ١١ سپتامبر رو تو نیویورک رقم زدند. حامی القائده وجبهه النصرت و داعش هستند. خونخوار، بی غیرت و همچنین بی تعصب هستن نسبت به کشته شدن فلسطینیهای هم مسلک خودشون. نوکر و دمپایی جفت کن امریکا و اسراییل . بی ابرو بخاطر جنگ شش روزه با اسراییل که یک میلیارد مسلمان سنی واتحاد عرعریها بامصر نتونست از یک کشور کوچیک و تازه تاسیس مثل اسراییل بر بیاد. هیچ خدمتی به بشریت در طول تاریخ نکردن، نه اختراعی نه کشفی نه اثری ! کارشون خوردن و خوابیدن و زنباره گیست. فقط یه دستگاه ارگانیک هستن که منابع کره زمین رو از این ور میخورن و از اونور تبدیل به .....میکنن. عربهای فارسی زبانی هم که از اونها حمایت میکنن و فکر میکنن از کرم عرعریها چیزی براشون میماسه هم مطمئنا از این رده بندی .....جدا نیستن.
    0
    8
    ‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    بزرگترین حامی تروریستها ست . این شهروندان عرعرستان بودند که ١١ سپتامبر رو تو نیویورک رقم زدند. حامی القائده وجبهه النصرت و داعش هستند. خونخوار، بی غیرت و همچنین بی تعصب هستن نسبت به کشته شدن فلسطینیهای هم مسلک خودشون. نوکر و دمپایی جفت کن امریکا و اسراییل . بی ابرو بخاطر جنگ شش روزه با اسراییل که یک میلیارد مسلمان سنی واتحاد عرعریها بامصر نتونست از یک کشور کوچیک و تازه تاسیس مثل اسراییل بر بیاد. هیچ خدمتی به بشریت در طول تاریخ نکردن، نه اختراعی نه کشفی نه اثری ! کارشون خوردن و خوابیدن و زنباره گیست. فقط یه دستگاه ارگانیک هستن که منابع کره زمین رو از این ور میخورن و از اونور تبدیل به ....میکنن. عربهای فارسی زبانی هم که از اونها حمایت میکنن و فکر میکنن از کرم عرعریها چیزی براشون میماسه هم مطمئنا از این رده بندی ....جدا نیستن.
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    یک مسجدی که در فاصله 100 متری قرار داشته ومرکز توطئه وفتنه وفساد است!!!!فقط با یک خمپاره مشکل حل میشود علت اهمال چیست؟؟؟
    0
    6
    ‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.