پلیس لندن هویت فرد مهاجم حمله لندن را اعلام کرد.

+28
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    وقتی‌ از نکبت اسلامی تحت عنوان کمربند سبز جهت مقابله علیه گسترش شوروی کثیف استفاده کردید و توحش عربی را نبش قبر نمودید فکر امروز را نکردید. شماها ایران و افغانستان و عراق را نابود کردید حالا زامبی‌های ریشو وبال گردن خودتان شدند. نوش جان گوارای وجود.
    17
    72
    ‌پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    david1980 - لندن، انگلستان

    والا خوب صبری دارن که مسلمونهارو میتونن تحمل کنن. ایران ۲ تا افغانی رو میدیدیم نمیتونستیم با احترام باهاشون برخورد کنیم در صورتی که عزیزان افغانی هم از کشور همسایمون بودن و هم اینکه هم زبون بودیم و دین کشورهامون هم یکی بوده و هست.
    16
    54
    ‌پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    داد از این بیداد - ایران، ایران

    شاهکاری دیگر از مسلمین سراسر جهان،
    15
    44
    ‌پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    دیوانه هایى که بعد از چهل سال هنوز پادشاه را دلیل همه کمبود هاى خود میدانند، حمله! "شاه وشیخ" و "قولو"، فکر نمیکنید از آنجاییکه پسر خالهِ همسایهِ خدمتکارِ کاخ سلطنتىِ محمد رضا شاه اسمش مسعود بوده، احتمالا پهلوى ها هم در این جنایت دست داشته اند؟!
    61
    15
    ‌پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان
    یک نفر فقط با یک چاقو اون هم در امن‌ترین نقطه کل بریتانیا چه حادثه آای‌ بوجود آورد ، ۵ نفر رو کشت ۳۰ نفر رو زخمی کرده ، پلیس ترسوی بریتانیا کجاست؟ تازه تشکر میکنند که پلیس به موقع وارد عمل شده ، پلیس محوطه پارلمان حتما هویج توی جیبش بوده بجای اسلحه . شانس آوردیم که مثلا ۴۰ نفر با اسلحه به منطقه آای‌ در لندن حمله نکردن مطمئن باشید ۲ روز بعدش هم پرچم داعش رو بالا می‌بردند. شما اگر همین الان زنگ بزنید پلیس و بگید که کسی‌ با اسلحه مثلا شما رو تهدید کرده پلیس نمیاد ، میگن که نیرو نداریم ، این اتفاق برام پیش عمده و زنگ زدم که میگم
    20
    16
    ‌پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    راستی میخواستم از دوستان مقیم لندن سوال کنم سرنوشت آن علی دیزایی چه شد که آمد در تلویریون ایران در اخبار حرف زد و رییس پلیسهای لندن بود
    20
    16
    ‌پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. کی گفت رئیس پلیسهای لندن بود؟ یه پلیس عادی بود مثل صدها ملیت دیگه که تو این شهر پلیس هست..هندی چینی پاکستانی سیاه و...همه رقم پلیس داریم.
    4
    12
    جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    [::ab shangooli - لندن، انگلستان::]. تا حدی درست میگی چون دولت محافظه کار بودجه پلیس رو هم بشدت کاهش داده..و بسادگی پلیس نیرو و پولش خیلی کم شده و توانش هم کم شده. البته تروریسته با یه چاقو اینکارو نکرد بلکه با ماشین زیر گرفت مردم رو و چاقوکشیش فقط لحظه آخر بود که زدن نفلش کردن.و اینجور مواردی کاری از پلیس بر نمیاد. ولی نیروی پلیس اینجا خیلی ضعف پیدا کرده شکی در این نیست. دولت محافظه کار یعنی همین.فقط کاتز و مالیات و کم کردن امکانات دولتی برای پول جمع کردن.
    2
    11
    جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    IranUksero - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    دولت بریتانیا می‌بینه این چارو اونوقت از ورود ترکیه به اتحادیه اروپا حمایت می‌کنه که مسلمونا راحت بریزن تو ترکیه و برن لندن همچنین کارایی کنن
    0
    3
    جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. خودش گفت که رییس پلیس بود.
    4
    6
    جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران
    ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی که کار یک گروه و یک سال و ده سال که نیست، ۶ دهه پیش که انگلیس‌ها آخوند تربیت میکردند و صد آلبت با اجازه رئیس بلانسبت تمدن بزرگ میفرستادند ایران تا به کمک شیخ کاشانی انقلاب شعبانی و پری السلطنه راه بیاندازند که فکر اینجا را نکرده بودند. آن آخوند مزدور انگلیسی‌ که در لرستان فارسی را به زبان لری یاد گرفته بود و شبی که شیخ کاشانی ولینعمت شاه فراری فتوای حمله به منزل آن‌ پیر وطن پرست احمدابادی را صادر کرد همان آخوند انگلیسی‌ مردم را پس از یک موعظه در حمایت از شاه فراری و بر علیه مصدق بزرگ به خیابان کشاند و با زبان لری شعار می‌دادند "کسی‌ که مهر علی‌ به دلشه، نفت ملی‌ سی‌ چنشه" انگلیس و غلام حلقه به گوشش شاه فراری فکر آنروز‌های ۵۷ و این روز‌ها را نکردند. آن‌ روز‌ها که ارباب جیم فنگی شما آفتابه بدستان و خواهر مفنگی اش اصول دین و فروع دین را در مدارس به عنوان یک واحد آموزشی متمدنانه با چک و مشت و لگد در کله کودکان ۱۰-۱۲ ساله فرو میکردند نه می‌دانستند و نه می فهمیدند که چه بذری را دارند میکارند.
    2
    9
    جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران
    الحق که "سبک عقل" صفت با مسمأیی دوستان برایت انتخاب کرده اند. چون هنوز توی ساواکی زاده مزدور پس از 6 دهه از عمر ...... هنوز عقل نا چیزت نمیرسد که " کسی‌ که باد میکارد، طوفان درو می‌کند" آن‌ هم نه یک سال و ده سال ...!!
    2
    9
    جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    یکی واسه این سبک عقل توضیح بده که مطلب در مورد حمله یک تروریست در لندن است نه پهلوی که بدو بدو با آفتابه ات همه جا برای خدمتگزاری حاضری هاها لااقل میرفتی تو مطلب مربوط به جوراب زنانه و سرخاب و سفیداب در مورد پهلوی مینوشتی و عقده سق میزدی که ربط هم داشته باشه عزیز سبک عقلم ;)
    2
    7
    جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.