نامه روحانی به رهبر ایران: کاستی‌ها جبران می‌شود

دو روز پس از پیام نوروزی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، که در آن از عملکرد اقتصادی دولت انتقاد کرده بود، حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای توصیه‌های او را "مایه دلگرمی" خوانده است.
 
آقای روحانی در بخشی از نامه خود آورده است: " توجه ‏ویژه‌ای که در نامگذاری امسال و سال‌های اخیر به اقتصاد کشور داشته‌اید و با ابلاغ و تأکید ‏بر اجرای مستمر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان را به ‌طور خاص در دستور کار همه کارگزاران نظام قرار داده‌اید؛ مایه دلگرمی ‏خادمان ملت و همه فعالان اقتصادی و موجب تشکر و قدردانی است."
 
رئیس جمهوری ایران در این نامه اطمینان داده که با توصیه‌های آیت‌الله خامنه‌ای "کاستی‌های موجود جبران خواهد شد."
 
رهبر ایران سال ۹۶ را سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" نامید و گفت عملکرد مسئولان در سال گذشته با انتظارات فاصله زیادی داشت.
آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود همچنین گفت: "کارهای خوبی هم خوشبختانه انجام گرفت که گزارش آن را به ما دادند؛ لکن آنچه انجام گرفته است، با آنچه مورد انتظار مردم و مورد انتظار ما است، فاصله‌ زیادی دارد."
 
رهبر ایران در این پیام توصیه کرده بود که در سال جدید، "مسئولان دولتی" سیاست‌های خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر تقویت تولید داخلی و اشتغال‌ متمرکز کنند.
 
این در حالی بود که آقای روحانی در پیام نوروزی خود از عملکرد دولتش در زمینه "اقتصاد مقاومتی" دفاع کرده بود.
 
آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در سخنرانی نوروزی خود در مشهد دیروز سه‌شنبه اول فروردین (۲۱ مارس) گفت مسئولان دولت با علاقه سیاست‌ "اقتصاد مقاومتی" را دنبال کرده‌اند اما "آنچه که برای ما مشهود است می‌بینیم که خلاءهای اقتصادی ما خلاءهای بزرگی است."
 
در هفته‌های اخیر، رهبر ایران و شماری از مقام‌های محافظه‌کار دولت حسن روحانی از محقق نشدن "اقتصاد مقاومتی" انتقاد کرده‌‎اند.
+2
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۳
    روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان
    جدی؟ چطوری جناب؟ ما که 4 ساله از شما و رؤسای جمهوری دست به سینه سابق چیزی ندیدیم. اگر شما فکر می کنید کاری برای این ملت بدبخت و گرفتار می توانید انجام دهید، حتماً کلیدتان را با یک شاه کلید عوض کنید که حداقل به تمام قفلها بخورد، شاید دری به تخت خورد و باردیگر با همان قولهای وسوسه انگیز و سرتاپا دورغ شما مردم باز گول خوردند و به شما رأی دادند و برای چهار سال دیگر انتخاب شدید و باز هم همان حرفهای تکراری چهار سال پیش را به خورد مردم دادید، در جلسات دانشجویان شرکت کردید و انتقادهای کوبنده را شنیدید اما فقط با نگاه پاسخ دادید! راستی اگر اینبار رأی آوردید، لااقل تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال را در اتاقتان فراموش نکنید، بخصوص با پوشیدن پیژامه و بدون عمامه، درست مثل جام جهانی 2014 برزیل!!
    1
    11
    ‌چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    این بیچاره هم از درد نا علاجى به گربه میگه خانوم باجى !! چرا کجدار و مریض رفتار میکنه؟ مرگ یکبار شیون هم یکبار!! با صداى بلند عالم و آدم بشنوند ، بهش بگو ، خفه شو شیره اى!
    0
    24
    ‌چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک
    بیچاره روحانی و دیگر مسوولان،خامنه ای هر چی بگه اینا باید بگن،چشم قربان،،. البته الان یه چیزی خامنه ای مد کرد که گریبان خودش رو هم گرفت،همه میگن چشم ولی راه خودشون رو میرن
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.