پرویز پرستویی: تا حالا به لحظه سال تحویل ۱۴۵۰ فکر کرده اید! ؟؟

پرویز پرستویی در آخرین روز سال اینستاگرامش را با بازنشر متنی زیبا به روز کرد.
 
به گزارش جام جم آنلاین، پرستویی نوشت:
 
تا حالا به لحظه ی سال تحویل ۱۴۵۰ فکر کرده اید! ؟؟ همه بلند میشن، روی همدیگر رو می بوسن ، و فرا رسیدن سال نو رو بهم تبریک میگن و ... اون وسط یک مهربون از جمع جدا میشه و قاب عکسی را می بوسه و روش دست می کشه و میگه روحت شاد مامان بزرگ، روحت شاد پدر بزرگ !!! میدونید اون عکس کیه ؟
اون عکس من و شماست!!! تبدیل شدیم به یک خاطره ... آنهم شاید اگر خیلی خوش شانس باشیم... این واقعیت روزگار من و توست...
50  سال دیگر فقط یک خاطره ایم
تو یک قاب عکس خاک گرفته... شاید هم نه عکسی و نه قابی ... همین و واقعا همین !!.... پس چرا حرص ؟؟ چرا دل شکوندن ؟؟ چرا تظاهر ؟؟ چرا چاپلوسی ؟؟ چرا دروغ ؟؟ چرا تعصبات بیهوده ؟؟ چرا ادعای جاهلانه ؟؟ چرا بی مهری ؟؟ چرا ....؟؟ بیاید مهربون باشیم ، شاد باشیم ، به مردممون بیشتر برسیم ، کینه ها رو دور بریزیم ، همین الان دلی بدست بیاوریم،
اون سالها چه بخواهیم چه نخواهیم بزودی فرا خواهند رسید... شجاع باش
نترس برای قدم بعدی رو برداشتن, برای گفتن "دوستت دارم", برای دوست داشتن, برای دوست داشته شدن... پنجاه سال دیگه، هیچکدوممون نیستیم دیگه
هوایِ هم رو داشته باشیم .. حتما بهـــــــــــتر میشه ... شاید یه روز دیگه وقت نباشه ... شاید ما نباشیم
شاید اون نباشه... و دیدنش آرزومون بشه‌... وقت کمه.
زندگی کوتاست
+217
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    freedom of the press - تهران، ایران

    با عرض درود و پاینده باد به استاد پرستویى ، این متن از یک سال پیش در واتز اپ و تلگرام و اینستاگرام در حال دست به دست شدن هستش و نویسنده متن مشخص نیست کى هست ، متاسفانه امکان آپلود خبر و متن از طرف کاربران در سایت ایرانیان انگلستان نیست . این متن بسیار زیباست ولى از استاد پرستویى نیست ایشان این متن را خوندند و به نظرشان زیبا آمده و در صفحه اینستاگرامشون نوشته اند. در ضمن از این موقعیت استفاده میکنم و سال نو را به استاد ترجمته پرستویى و تمامى هنرمندان عزیز مردمى ایران زمین و کلیه کاربران عزیز و دستاندرکاران سایت ایرانیان انگلستان و تمامى مردم خوب ایران در وطن عزیزم و در تمامى اقصا نقاط دنیا تبریک میگویم و سالى توام با تندرستى و دل خوش و لبخند بر چهره براتون آرزومندم همراه با موفقیت در کار و زندگیتون.
    5
    60
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش
    این فکرها مال آدمهای بی درد نوچه ای است که روزگارش را با مجیزگویی سرداران و طویله نشینان بیت علی گدا می گذرانند.
    39
    32
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    با خواندن این متن تصمیم گرفتم که از گناه دو نفر گذشت کنم و باهاشون آشتى کنم. قولو و جناب شاه وشیخ، هردو همزمان و به سرعت، تا تصمیم من عوض نشده، صورت هاتون رو بیارید جلو تا هر دو را ببوسم. £€<>~{, پرده دوم، جا خالى دادم، محکم خوردید به هم جفت دندون هاى جلوتون شکست!
    47
    35
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    من دارم به سر برج فکر میکنم به اقساطی که باید پرداخت شود. کاش یک کسی آنها را میپرداخت
    7
    49
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    سبک جان وای که تو چقدر بانمکی ممنون فکر کردم اصلا قدرت تخیل نداری و فقط قدرت توهم داری ولی الان مطمئن شدم کلا عقل نداری :) اول کامنتت را که خواندم داشتم بهت امیدوار میشدم که در سال جدید میخوای سر عقل بیای و دست از سبک بازی و سبکسری برداری و آدم بشی ولی به آخر کامنتت که رسیدم سرنوشت سبکی مثل خودت داشت! باید بگم سبک جان راه ما از هم خیلی دوره و افتخار روبوسی با من که هیچ افتخار حتی دستبوسی هم نصیبت نخواهد شد چه برسه به جاخالی دادن ولی اگر روزی خواستی به دستبوسی بیایی من هم جا خالی میدم که با سر بری رو زمین و چون علاقه به بوسیدن و لیسیدن کفش داری مشغول بشی هاها ولی تا آن زمان من از طرف خودم و با اجازه شاه و شیخ یک جفت از چکمه هایم که شبیه چکمه های شاه است را برایت با پست میفرستم شبها بگذار زیر سرت و باهاش بخواب و روزها ببوسش و لیسش بزن! تو هم یک عکس از خودت بفرست منم قول میدهم عکست را بگذارم روی قندان تا بچه ها دیگر قند نخورند ;)
    12
    20
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.