حمایت رسمی احمدی‌نژاد از بقایی: مراقبم حذف نشود

حمید بقایی از اعضای کلیدی کابینه دوم محمود احمدی‌نژاد بود که مدتی به زندان افتاد محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق ایران در بیانیه‌ای به‌طور رسمی از نامزدی حمید بقایی حمایت کرده و گفته که مراقب است که او رد صلاحیت نشود.
 
آقای احمدی‌نژاد در پیامی که بخش‌هایی از آن ویدئویی منتشر شده، گفته است: "صیانت از حقوق عمومی و مراقبت از حرکت کشور در مسیر صحیح، وظیفه‌ای همگانی است و بر این اساس وظیفه خویش می‌دانم که مراقبت نمایم تا اشتباهات سال ۱۳۹۲ یعنی حذف برخی انسان‌های صالح از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری تکرار نشود، اشتباهاتی که عملا دایره انتخاب مردم را محدود ساخت و کشور را از حرکت در مسیر پیشرفت برای سال‌ها عقب انداخت."
 
در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ اسفندیار رحیم‌مشایی از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد، رد صلاحیت شد.
 
در بیانیه امروز، ۲۹ اسفند، آقای احمدی‌نژاد به دیدارهای خود با رهبر ایران اشاره کرده و گفته آیت‌الله خامنه‌ای یک بار در شهریور ماه و بار دیگر در آذرماه ۱۳۹۵ به او "توصیه کرده" که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ شرکت نکند.
 
رییس جمهور سابق ایران می‌گوید: "این توصیه مقام معظم رهبری به هیچ وجه مانع کاندیداتوری دیگر دوستان و برادران، یا نافی مسئولیت‌های این خادم کوچک ملت در قبال مسائل کشور و انقلاب نبوده و نیست."
 
او بعد از این "دیدارها" در بیانیه‌ای گفته بود که از هیچ نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نخواهد کرد. اما چندی بعد تصویر او در کنار حمید بقایی منتشر شد که اعلام کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ شرکت خواهد کرد.
 
آقای احمدی‌نژاد در بیانیه امروز خود گفته که به این دلیل اعلام کرد از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند که یک جناح سیاسی قصد داشت از نام او "به نفع فرد مورد نظر خود بهره‌برداری کند."
 
به گفته رییس جمهور سابق ایران، ورود حمید بقایی به عنوان یک نامزد "مستقل"، فضای انتخاباتی و سیاسی را از "دو قطبی انحصاری دو جناح سابقه‌دار در حاکمیت" خارج می‌کند.
 
او همچنین گفته "انتخابات آزاد، حق مردم است و احدی نمی‌تواند آن را محدود کند یا نظر خود را بر ملت تحمیل نماید."
+7
رأی دهید
-85

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    نمیشه از چیزهای کثیف در این سایت خبر نیاد و نباشه.اخه این بی ابرو ،خودش ابرو نداره و میخواد نیمچه ابروی باقیمانده برای نام ایران را هم ببره.اخه تو را به جرجیس پیغمبر این موش کور بقایی گروه خونش به سیاستمدار و منتسب افتابه کشی میخوره؟،چرا نمیره قایری بیت بشه؟
    1
    24
    یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اگر حمید بقای ریس جمهور شود احمدی نژاد هم حتما" میخواهد معاونش شود !
    1
    19
    یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    در خُل و چِلى احمدى نژاد شکى نیست ، ولى امکان این که یکوقت نظر آغا به بقایى نزدیک بشه هم هست! از پشت پرده ، بده و بستون ها کسى اطلاع نداره!!
    3
    24
    یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    یکی باید مراقب باشه خودت حذف نشی!! ;)
    1
    28
    یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
    نخیر آقا، این مردک مخنث تا مملکت رو دو دستی به لیدی گاگا تقدیم نکنه دست بردار نیست! مرتیکه ابله، حتی اون سید علی گدا که با حمایت از تو موجب نا آرامی های ٨٨ شد فهمید چه غلطی کرده بود و بهت «پیغام» داد که ایندفه حد و مرز خودتو بشناس و «گمشو!» چرا تو اینو نمیفهمی؟ چرا تو عکس العمل مردم رو نمیفهمی؟ چرا انقدر نفهمی تو آخه؟
    1
    12
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    el_So - استکهلم، سوئد
    بازم ترفند جدید برای کشوندن مردم پای صندق رای. ما بقایی نمی خواهیم به همین دلیل میریم به یکی دیگه رای میدیم که این اقا نشه رییس جمهور. همین برای دولت کافیه
    1
    10
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    اقای احمدینژاد پیشرفتی که شما ایجاد خواهید کرد علاوه بر ملت ایران تمام مردم دنیا تحمل انرا ندارند.یکبار ملت نردبان شما را حمل کردند هنوز ..... درد میکند.مرا بفیض تو امید نیست شر مرسان!؟!
    0
    6
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    این مموت احمدی فشار میخواد ادای پوتین و مدودف را در روسیه دربیاره دریغ از اینکه این مموت احمدی نژاد در حد چکمه پلاستیکی بچه ها که کفش ملی تولید میکنه هم نیست چه برسه در حد پوتین مسکو. ;) ;) تا .....ملت بیرون رویش خوب میشه این احمدی نژاد کاری میکنه ملت دوباره اوضاع معدشون بهم بریزه پاشم برم ببینم داروخانه قرص ضد .....داره بگیرم. باید اسم احمدی نژاد عوض کنند داروخانه اسمشو باید بگذارن ضد ......اینطوری نه کارخانه های داروسازی دچار زحمت ساخت دارو میشن نه هزینه برای مردم داره کافیه اسمشو روی کاغذ بنویسن بندازن توی چای یا لیوان اب خودش عمل میکنه اونهم با سرعت و قدرت زیاد.
    0
    5
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    اخه این چه مملکتی هست که یک زندانی میتونه رئیس جمهور بشه
    0
    3
    ‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.