نوزاد گرسنه هندی بعد از یک توییت اضطراری، در قطار سیر شد

وزارت راه‌آهن هند در توییتر به شدت فعال است تلاش یک زن برای پیدا کردن شیر برای نوزادش در یک قطار در حال حرکت در هند، با مداخله وزارت راه‌آهن هند در توییتر، به نتیجه رسید.
 
آناگا نیکام در سفر با قطار بود که متوجه شد یک زن سعی دارد برای نوزاد دخترش شیر پیدا کند.
 
او در توییتر، حساب کاربری وزارت راه‌آهن هند را خطاب قرار داد و درخواست کمک کرد. در پی این توییت، در ایستگاه بعدی قطار، شیر به دست مادر نوزاد گرسنه رسید.
 
وزارت راه‌آهن هند به‌شدت در توییتر فعال است و در موارد متعددی به مسافران قطار کمک کرده است.
 
تبادل توییت‌ها بین خانم نیکام و خط آهن کونکان که شاخه‌ای از راه‌آهن هند است، روز ۱۲ مارس (چهار روز پیش) رخ داد، ولی این ماجرا وقتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت که وزارت راه‌آهن امروز (پنجشنبه، ۱۶ مارس) درباره آن توییت کرد.
چه رخ داد؟ خانم نیکام در توییتر و خطاب به مسئولین را آهن نوشت: "این نوزاد شیر می‌خواهد. او با والدینش با خط آهن کونکان در سفر است. لطفا با سنیها بپات که همراه آنها سفر می‌کند، تماس بگیرید."
 
او در توییت خود، حساب کاربری خط آهن کونکان را هم خطاب قرار داد.
 
بعد خط آهن کونکان در توییتر اطلاعات بیشتری خواست و خانم نیکام اطلاعات مربوط به بلیت آنها را توییت کرد. در پاسخ، خط آهن کونکان در توییتر نوشت که برای رساندن شیر به این نوزاد هماهنگی شده است و از آنها خواست که در ایستگاه بعد (کولاد) از واگن قطار پیاده شوند تا شیر را بگیرند. خانم نیکام نوشت: "کارتیکی (نوزاد گرسنه) خیلی خوش شانس است. در قطار در حال حرکت توانست به شیر برسد. تشکر"
+30
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    shablizim - لندن، انگلستان

    حالا اگر یکی بخواد تو مملکت امام زمان به وزارت راه و ترابری توییت کنه و شیر بخواد بعلت ایجاد مزاحمت دستگیر میشه
    7
    45
    ‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانی‌ دبش - تهران، ایران

    شما یا ایرانی‌ نیستی‌ یا سی‌ چهل سال هست که از ایران بیرون هستی‌ اگر در قطار کسی‌ کمک احتیاج داشته باشه مخصوصا بچه مردم با تمام وجود کمک می‌کنن احتیاج به اون افراد نیست
    35
    15
    ‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    [::ایرانی‌ دبش - تهران، ایران::]. اومدیم مثل این بچه،یک بچه تو قطار شیر خواست،با توجه به جدایی خانمها از اقایان(البته اگر سند ازدواج یا صیغه همرا باشد اشکال ندارد...ایت...ها)اومدیم خانمی برای شیر دادن نبود،فکر نمیکنم راه اهن ایران گاو یا بز(البته منظور گاو بز واقعی است نه برادران دزد س...)ندارند که به بچه شیر بدن،بعد هم ملت اگر دور بر خودشون را نگاه کنند انقدر بچه گرسنه میبینند (که احتیاج نیست تو قطار دنبالش بگردند)،سوال اینر اگر اینطور هست که شما میفرمایید .چرا کسی اینها را سیر نمیکنه؟
    4
    13
    ‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    shablizim - لندن، انگلستان
    [::ایرانی‌ دبش - تهران، ایران::]. شازده زود قضاوت کردی هم ایرانیم و سی چهل سال هم نیست یرونم اما من در مقایسه با خدمات و سرعت عمل مسوولان راه آهن هند و ایران نوشتم مردم عادی را قضاوت نکردم هرچند که آن اخلاقیات قدیم دیگر حضور موثری در جامعه ندارد چند وقت پیش بود که تصداف قطار در مسیر سمنان رخ داد و عده ای در آتش سوختند و ساعتها پس از حادثه ماموران رسیدند ولی بدون تجهیزات درست مثل حادثه ساختمان پلاسکو که با یک جرثقیل میخواستند آتش را در طبقات بالا مهار کنند بعد از این هم مطلب را درست بخون یا حق
    2
    17
    ‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    بعضی وقتها اینقدر خبرهای مسخره ومتضاد در مدیا پخش میشود که آدم را دچار عصبایت میکند هزاران کودک روزانه در هند از گرسنگی با شکمهای باد کرده میمیرند وحتا با یک بیماری ساده مثل اسهال جانشان را از دست میدهند بعد نجات یک کودک بخاطر نخوردن چند ساعت شیر میشه خبر روز در هندوستان الان در حال کندن موهای سرم هستم از عصبانیت
    0
    2
    جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.