لباس عجیب طراحان مُد ویژه مسافرت هوایی

نگرانی در مورد تحمیل هزینه‌های اضافه بار قبل از پرواز یکی از دغدغه‌های اغلب مسافرینی است که هواپیما را برای سفرهای خود انتخاب کرده‌اند.
 
بر اساس گزارش تسنیم و به نقل از «دیلی‌میل»، طراحان مد استرالیا  باصطلاح «پالتو-چمدان»(Airport Jacket) را  طراحی کردند که در جیب‌های آن می‌توان وسایلی به وزن تا ۱۵ کیلو را جا داد.
 
این پالتو دارای ۱۴ جیب عمیق است که در آنها می‌توان برای مثال، دو « نت بوک»، آی پد، دو جفت کفش، شلوار،۵ تی‌شرت و ژاکت و دوربین عکاسی  جا داد.
 
شرکت تولیده کننده Juice Promotions Australia در توضیح این اختراع گفت که مسافران  هواپیما  لزومی ندارد وسایل خود را در چمدان بگذارند و به بار بدهند؛ آنها می‌توانند وسایل خود را با پوشیدن این پالتو به داخل هواپیما ببرند.
 
در صورت  نیاز می‌توان «Airport Jacket» را به  ساک دستی تبدیل کرد که در این حالت بلندی این پالتو با جیب‌های جدا شونده تنظیم می‌شود.
+14
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    همچین گفت اختراع ، این که نشد اختراع ، بنده خدا اگر لباده اخوندارو با اون جیبهایى که معلوم نیست تهش کجاست رو میدید ، هیچ وقت جراًت نمى کرد بگه اختراع!!!
    0
    20
    جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    dast nayaftani - ملبورن، استرالیا
    لطفا اطلاعات غلط ندین این مربوط به طراحان مد نمی‌شه اینو یک زن‌و شوهر استرالیایی ساختن چون مجبور شده بودن ۱۰۰ دلار اضافه بار بدن و این طرح رو علنی کردن و از مردم درخواست کمک کردن تا این طرح به انبوه برسونن
    0
    2
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.