استقلال در دقیقه ۹۲ از شکست گریخت

در هفته آخر از دور رفت لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران به تساوی یک بر یک رسیدند.
 
این بازی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و با نتیجه‌ای که رقم خورد، سپاهان ۲۲ امتیازی در رده هشتم باقی ماند. استقلال نیز با همین امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
 
در این بازی زیبا، دو تیم بارها روی دروازه همدیگر خطرساز شدند و در چند نوبت نیز تیر دروازه‌ها به لرزه درآمد.
 
تک گل سپاهان را جلال‌الدین علیمحمدی در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند. در شرایطی که رحمتی نیمکت نشین بود، حسینی سنگربان ذخیره آبی پوشان روز خوبی را سپری کرد اما نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.
 
در دقایق باقی مانده، استقلال بر وزن تهاجمی‌اش افزود و بارها خطرآفرین شد. تا اینکه بهنام برزای در دقیقه ۹۲ گل مساوی آبی‌پوشان را به ثمر رساند.
 
در ترکیب سپاهان لی اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولیبالی، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، محمود قائدرحمتی، طالب ریکانی (رسول نویدکیا)، جلال‌الدین علیمحمدی (حسین پاپی)، فرید بهزادی‌کریمی (رضا میرزایی) و مهرداد محمدی بازی کردند.
 
برای استقلال سیدحسین حسینی، لئاندرو پادووانی، مجید حسینی، هرایر مکویان، میلاد زکی‌پور (یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (علی قربانی)، بهنام برزای، مجتبی حقدوست (آرش افشین)، جابر انصاری و کاوه رضایی به میدان رفتند.
 
علیرضا منصوریان در پایان بازی گفت: در نیمه دوم بی نظمی داشتیم اما به بازی برگشتیم. متاسفانه تیر دروازه مدافع سر سختی بود. اگر زودتر گل می‌زدیم، برنده بیرون می‌آمدیم. جوانان بسیار خوبی مثل برزای و حسینی داریم که خود را به ما تحمیل کردند.
 
سرمربی استقلال در ادامه گفت: «در نیم فصل اگر سه بازیکن با تجربه به تیم اضافه شود، با وجود جوانانی که داریم غیر قابل مهار خواهیم شد.»
 
عبدالله ویسی نیز در نشست خبری گفت: «بدشانس بودیم که برنده نشدیم و خوش شانس بودیم که نباختیم. نتیجه عادلانه بود اما در نیم فصل دوم با تیم جوانی که داریم نتایج بهتری خواهیم گرفت.»
 
در دیگر بازی برگزار شده، تراکتورسازی در تهران موفق شد دو بر صفر بر نفت غلبه کند. مهدی شریفی و محمد نوری گل‌های تراکتورسازی را به ثمر رساندند.
 
محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری (علی طاهران)، شهرام گودرزی (علیرضا رمضانى)، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی (محسن بنگر) بازیکنانی بودند که جایگاه تراکتورسازی را در رده دوم تثبیت کردند.
 
در این بازی، اخباری سنگربان تراکتورسازی پنالتی محمد قاضی را مهار کرد. تراکتورسازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در فاصله دو امتیازی پرسپولیس ایستاده.
 
امیر قلعه‌نویی بعد از برتری تیمش گفت: اگر قهرمان شدیم، این بازی از ارکان قهرمانی ماست و ارزشش از شش امتیاز هم بیشتر بود. چون اگر فاصله ما با پرسپولیس افزایش می‌یافت قطعاً شرایط سخت‌تری داشتیم.
 
​سرمربی تراکتورسازی درباره «امتیاز جذب سرباز» گفت: «تیم‌های دیگر هم امتیازات دیگری دارند، مگر درآمد سرخابی‌ها از حامی مالی‌شان کم است؟ ما اگر این درآمد را داشتیم سرباز نمی‌گرفتیم، ما حتی بودجه ثابت هم نداریم و بودجه‌ای که سالهای گذشته وجود داشت هم قطع شده است.»
 
از بازی‌های نیم فصل فقط سه دیدار دیگر باقی مانده. روز دوشنبه صنعت نفت آبادان میزبان گسترش تبریز است و پدیده مشهد هم به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.
 
بازی ماشین‌سازی تبریز با سایپا به خاطر بارش سنگین برف در تبریز لغو شد تا روز پنجشنبه برگزار شود.
هوادار استقلال پس از گل «برزای» درگذشت
 میزان- هوادار تیم فوتبال استقلال پس از به ثمر رسید گل تساوی تیمش مقابل سپاهان، جان خود را از دست داد.
تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۲+۹۰ دیدار مقابل سپاهان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و از شکست فرار کند.
یکی از هواداران استقلال پس از گل بهنام برزای، هیجان‌زده شد و متأسفانه جان خود را از دست داد. علیرضا منصوریان پس از اطلاع از این موضوع، با ناراحتی گفت کاش استقلال صد گل می‌خورد اما این اتفاق رخ نمی‌داد.
+10
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.