فرمانده ارشد سپاه: نیروهای ویژه امریکایی مسوول دستگیری امام‌زمان در عراق بودند؛ تمام معادلات دنیا در اختیار ۴۳۰ نفر است

 سالار آبنوش "معاون قرارگاه خاتم‌الانبیا"ی سپاه پاسداران می‌گوید امریکایی‌ها در زمان حضور در عراق نیروهای ویژه خود را مسوول دستگیری "امام زمان" کرده بودند.
 
آقای آبنوش شام‌گاه پنج‌شنبه (۲۵ آذر-۱۵ دسامبر) در یک سخنرانی در همدان گفت: «دشمن فهمیده ما فرمانده‌ای داریم که ابرقدرت همه قدرتمندان است. زمانی که امریکا در عراق حضور داشت، دو تیم از نیروهای ویژه خود را برای دستگیری فرمانده ما بعد از ظهورش قرار داده بود! اما در کشور ما این امر را باور ندارند که دشمن از ما بیشتر منتظر ظهور است.»
 
این فرمانده سپاه با بیان این ادعا که «۴۳۰ نفر تمام معادلات دنیا در اختیارشان است» افزود: «کل دنیا و تفکر صهیونیستی حاکم بر جهان فهمیده‌اند که نمی‌توانند با ایران اسلامی مبارزه کنند.»
 
وی در ادامه با تاکید بر این‌که «دنیا فهمیده ما قدرتمند هستیم» گفت: «اما برخی در داخل این را باور ندارند و منتظر هستند که ببینند امریکا به ما چه وقت هواپیمای غول‌پیکر می‌دهد. آیا بهتر نبود به جای این همه هزینه سنگین برای استفاده پروازهای خارجی، کمی وضعیت خودروسازی را بهبود می‌بخشیدیم تا این همه کشته و مجروح در جاده‌‌ها ندهیم؟»
 
پاسدار آبنوش با بیان این‌که «مخالف خرید هواپیما نیست» اضافه کرد: «می‌گوییم هواپیما بخرید اما نصف هزینه آن را برای حمل و نقل جاده‌ای و ریلی قرار دهید، زیرا ۹۹درصد مردم دیگر می‌خواهند از آن استفاده کنند.»
+27
رأی دهید
-207

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    esfanie - اسن، آلمان

    آقای فرمانده، مطمئن هستی‌ که ۴۳۰ نفر بودند؟؟!!! ۴۲۹ نفر نبودند ؟؟ أای مردک چه بگویم که نگفتن بهتر است.این سرطان جهالت این کشور را نابود کرده.
    17
    242
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    واقعا" انهای که این شایعه ها را پخش میکنند در مورد امام زمان خودشان مغز خالی و نادان هستند یا مخاطبانشان را نادان تصور میکنند. این پاسدار و انهای که در مورد ظهور امام زمان حرف میزنن به نظر من هیچ چیز تازه ای ندارند که دل مردم را بهش خوش کنن مجبورا" از ظهور امام زمان صحبت کنند و یکی دو مطلب حاشیه ای را هم به سحنرانیشان اضافه کنند. نه از امام زمان خبری هست و نه مطمئنا" امریکایها و یهودیها به دنبال خرافات امام زمان هستند. البته می توان این نظر را هم داد برای اینکه امریکایها را فریب دهند , اخوندها و مزدورانش نام امام زمان را پیش میکشن مثلا" امریکایها فکر کنن ایرانیها جای ترس نیستند چون در عراق و سوریه بدنبال پیدا کردن امام زمان خیالیشان هستند .
    17
    174
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

    دنبال کلماتی گشتم که شایسته افکار موهومی این مردک باشد، اما متأسفانه چنین کلماتی را نتوانستم پیدا کنم. فقط امیدوارم او و همپالکیهایش آنقدر شهامت داشته باشند که همیشه بر سر اعتقاداتشان پابرجا بمانند و بعداً نگویند که ما تحت تأثیر گفته های بعضیها بودیم!!
    15
    175
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    لین یک - استکهلم، سوئد

    لطفأ هر کی فهمید این چه شکرى خورد براى ما هم تعریف کند
    14
    177
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    خیلی گاوی ، من به جای تو از این چرندیات خجالت میکشم
    13
    188
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    arsham 667 - کپنهاک، دانمارک

    این فاطی کماندو تفکر انسلامی منفیو گذاشته ولی‌ هنوز روش نشد بیاد اظهار فضولات کنه
    13
    103
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه

    این دکان دین عجب جاى خوبى گرفته است که هر جنسى را میتوان در آن آب کرد!
    13
    132
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    فکر می کنید چرا سربازان آمریکایی (چون سربازان فرعون که به دنبال کشتن فرزندان پسر بنی اسرائیل بودند) در عراق به دنبال افراد با اسامی مهدی می گشتند؟! و چرا جاسوسان آمریکایی یمن را به دنبال سیدیمانی زیر و رو کرده اند و حتی به مصادیق سیدخراسانی و یمانی نیز رسیده اند؟! و چرا دشمنان در مسجد الحرام دوربین گذاشته اند و آن را لحظه به لحظه می پایند و همچنین در بیت المقدس؟! بله درست است. چون دشمنان واقعاً بسیار نزدیک بودن ظهور را ایمان و اعتقاد دارند. اما آینده نشان خواهد داد که بانگ ملکوتی سیدخراسانی چگونه جوانان پاکدل شیعه و غیرشیعه را متحول خواهد کرد و آنان را برای تحولی بزرگ آماده خواهد نمود.
    111
    12
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران

    عجب جنسی مصرف کرده!!!!
    4
    73
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Kamok - تورنتو، کانادا

    زحمتی میبرم از مردم نادان که مپرس......
    4
    55
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    بیچاره امام زمان، هزار چندی هست که تو چاه گرفتار شده بعد هم که از چاه بیاید بیرون آمریکایی ها برایش نقشه دارند ، در بدری چه قدر . راستی سردار بی مخ اگر ایشان آن فرمانده غیوری هستند که می فرمائید چرا کمک نکرد که در جنگ پیروز شوید و رهبر شما را کاسه زهر نوش کرد ، زنده باد خر ☺
    8
    72
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    این چرندیات و توهمات از زبان یک فرمانده بیرون بیاید یعنی‌ از نظر یک نظامی در قانون بین الملل ضعیف بودن آن ارتش و نظام را می‌‌رساند وای به حال آن لشکر و ارتش ، خوب هواپیما اگر ندهند ،یعنی‌ فلج اقتصادی ،اگر هم موشک از روسیه ارباب خود نگیرید یعنی‌ فاتحه رژیم اسلامی و استبدادی را خواندن، این چرندیات آدم را یاد دوره رنسانس می‌‌اندازد که مسیحیان انسان‌های بیگناه را میکشتند برای رضای خدا و ظهور مسیح الان در تاریخ جز شرمساری چیز دیگر بر جای نگذاشته است.
    5
    61
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    az tabare korush - بروکسل، بلژیک

    اگه یکی به اسم مهدی تو این دنیا وجود داشت باید تا حالا هزار باره یه خودی نشون می داد برای نابودیه فساد تو و امثال تو که به معنیه واقعیه کلمه مفسدین  فی الارضین . ویه چیز دیگه وقتی خود گوسالتون که خیلی تو مسلمونی می شه ادعاتون مهدی رو از نظر ظاهر وقیافه نمی شناسین چطوری آمریکاییای کافر می تونن بشناسنش که بخوان دستگیرش کنن نه تنها من که مرغ پخته ی توی دیگ هم خندید به این مزخرفات تو 
    6
    64
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    negeen - کلن، آلمان
    خوب دیگه !!!!!!!!!!!!!والا باور کنید ..
    2
    11
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. با این خیال واهی زندگی کن . حدود 1000 سال بیشتر است این چرندیات ظهور امام زمان ادامه داشته اگر میلیارد سال دیگر هم چراندیات ظهور ادامه داشته باشد هیچ کس حضورش را نخواهد دید چونکه تئوری ظهور امام زمان دروغ است , دروغ است , دروغ است ........
    2
    24
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    هر چه بیشتر مسلمان تر بیشتر احمقتر و حیوان تر ! اصلا خود امام زمان و این جور چرت و پرت های ما رافضی ها از یک داستان مزلف هم فرومایه تر است چه برسد به این که بر مبنای این توهمات بشینی و سخنرانی هم بکنی مثل همین پشکل مغز و گروهبان درپیتی که این مزخرفات رو تلاوت کرده . انسان هر کسی که باشد و در هر جایگاهی ، باید هر از گاهی هم کمی بجز شکم و زیر شکم خود ، از کله پوک خودش هم استفاده ایی ببرد که اینجوری نشینی پای هذیان های یک روانی یا سود جو و دکان دار دینی مثل آخوند و امثالهم !
    2
    18
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    اینو راست میگه من پرونده دستگیری امام زمان را تو پنتاگون دیدم,نمیدونید 430صفحه بود
    3
    20
    یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.