۲ کلاهبرداری عجیب در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی اعضای باند کلاهبرداری حرفه‌ای از پزشکان متخصص در این استان خبر داد.
 
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دو کلاهبردار از داخل زندان طی تماس با بیمارستان‌ها و اعلام اینکه در نظر دارند تا همایشی را برگزار کنند، شماره تماس‌ پزشکان به ویژه پزشکان متخصص و اسامی آنها را از بیمارستان‌هایی در البرز و تهران دریافت می‌کردند.
 
وی افزود: در این راستا کلاهبرداران طی تماس با پزشکان متخصص و ادعای اینکه از بخش مالی بیمارستان تماس می‌گیرند، اعلام می‌کردند که به اشتباه مبالغی به حساب آنها واریز شده و باید این مبلغ هر چه سریع‌تر بازگردد.
 
فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: این پزشکان نیز بنا به اعلام این افراد مبلغ گفته شده را به حساب اعلام شده، واریز می‌کردند.
 
کامرانی صالح گفت: شماره حسابی که پول‌ها به آن واریز می‌شد، متعلق به همسر یکی از زندانیان بود و وی نیز بلافاصله پول‌ها را به دلار تبدیل و با آن یک دستگاه آپارتمان خریداری می‌کند.
 
وی بیان داشت: تاکنون این دو کلاهبردار به کلاهبرداری به مبلغ 128 میلیون تومان اعتراف کرده‌اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
 
کامرانی صالح گفت: خانمی که اقدام به دریافت پول‌ها و تبدیل آن به دلار می‌کرد نیز دستگیر و روانه زندان شده است.
کلاهبرداری عجیب یک تبهکار در البرز
کامرانی‌صالح در بخش دیگری از سخنان خود به کلاهبرداری عجیب توسط یک تبهکار اشاره کرد و گفت: این فرد از استان‌های جنوبی به استان البرز می‌آید و در یکی از هتل‌ها مستقر می‌شود.
وی ادامه داد: سپس با پرسه زدن در اطراف بانک‌ها، کاغذهای باطله بانک‌ها را جمع‌آوری و از این طریق به اسامی برخی از مشتریان بانک و شماره حساب‌ها و مشخصات آنها دسترسی پیدا می‌کند.
این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: این فرد پس از جمع‌آوری این اطلاعات با جعل اسناد برای برداشت پول از حساب‌هایی که مشخصات آنها را داشته مراجعه می‌کند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران بانک به دام می‌افتد.
کامرانی‌صالح گفت: پس از دستگیری این متهم، با انجام کارهای اطلاعات و بازجویی‌های تخصصی، وی به کلاهبرداری بیش از 600 میلیون تومان در استان‌های جنوبی اعتراف کرده و از مخفیگاه این متهم بیش از 35 مهر جعلی نیز کشف و ضبط شده است.
+26
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    خداییش اگه اینها نابغه نیستن پس چی هستن . آدم از روی رسید بانک مردم بتونه 600 میلیون برداشت کنه ! عجب پدرسوخته ای . فکر کن این آدم بره چند سالی قم و آخوند بشه دیگه چی میشه . لابد میشه یکی مثل لاریجانی که انقد برداشت کرده از قوه قضاییه که ماهی 22 میلیارد فقط سود دزدی هاشه !
    7
    41
    جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
    دزد با هوشی بوده اما ببینین زیاده خواهی آدم رو چطور احمق می کنه. 600 میلیون واقعا کافی نبود؟ اگه کافی نبود می رفت دلار می خرید چند ماه بعد می فروخت کلی سود می کرد و الان تو زندان نبود.
    1
    13
    جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.