فال روز چهارشنبه ۱۴ دسامبر - ۲۴ آذر.

فروردین
 
حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.
 
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
 
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
 
تعبیر:زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
 
اردیبهشت
 
شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.
 
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
 
ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را
 
تعبیر:از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.
 
خرداد
 
امروز به نظر می رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما به نظر می رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد، اما شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.
 
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
 
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
 
تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.
 
 تیر
 
اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.
 
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
 
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
 
تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
 
مرداد
 
شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.
 
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
 
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست
 
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
 
شهریور
 
اگر امروز شما نسبت به قبل بی‌حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما باز می‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث خارجی را اصلاح کنید، اما شما بر روی عکس‌العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.
 
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
 
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
 
تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.
 
مهر
 
شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.
 
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است
 
جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است
 
تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
آبان
 
اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.
 
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
 
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
 
تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.
 
آذر
 
شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.
 
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد
 
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
 
تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.
 
دی
 
شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.
 
ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست
 
شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست
 
تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.
 
بهمن
 
امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.
 
دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
 
گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
 
تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.
 
اسفند
 
امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.
 
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
 
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است
 
تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر..
+7
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.