افتتاح راه آهن سراسری ایران توسط رضا شاه درسال ۱۳۱۷ - تصاویر

+568
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    سرورآقا - پوتسدام، آلمان
    روحش شاد . ببینید مردم ترکیه با آتاتورک چه برخوردی دارند و ما با این خانواده چه کردیم . هر بلائی سرمان بیاید حقمان است
    302
    291
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    sarbaz007 - المان، آلمان
    روحت شاد ای‌ مرد بزرگ
    304
    297
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    عقده ای کجای این کار عیب داره که منفی میدی؟؟؟ لیاقت تو و امثال تو همین حکومت اسلامیه. خلائق هر چه لایق
    300
    275
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    بزرگ مرد تاریخ ایران زمین . بطور خلاصه کارهای بزرگ این مرد نیک نام ماندگار تاریخ ایران عبارتند از . ایجاد و تأسیس اولین دانشگاه ایران . ساخت راه آهن سراسری ایران . ایجاد امنیت در کلیه نقاط و جاده های بین شهری . ساخت جاده ها و پلهای ارتباطی بین شهری برسمیت شناختن حقوق زنان و ورود آنها در مشاغل اداری و دولتی. حفظ و امنیت ایران در دوران جنگ جهانی از وجود اشغال گران و دولت های متخاصم . و بالاخره نظم و انضباط در ارتش و ادارات و ارگانها. این ها جزئی کوچک از صدها کار عظیم این بزرگ مرد میباشد . که تاریخ ایران گواه بر این ادعا میباشد. روحش شاد که در تاریخ به نیکی از او یاد مشود.
    280
    268
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    رضا شاه سواد آنچنانی نداشت، ولی‌ سر شار از نبوغ ذاتی و اراده و جرأت بود. پسرش محمد رضا, با سواد و یکی‌ از بهترین مستشاران نظامی جهان ولی‌ بدون نبوغ و جرأت، و نوه‌اش که نه سواد داره و نه نبوغ و جرأت پدر بزرگ رو، خدا آخر و عاقبت ما ر‌‌و به خیر کنه !!
    171
    176
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    به راستى رضا خان مرد کار و سازندگى بود. بى مناسبت نیست که حکایت جالبى از خاطرات همسرش این جا آورده شود. رضا خان در عمارت سعدآباد بسر مى برد و چند ى بود که شغال هاى اطراف با سر وصدا مزاحم خواب او گشته بودند. ایشان امر کرد که ترتیبى بدهند و شغال ها را از آنجا برانند .کلانتر دربند هر چند همت کرد ولى نتوانست از عهده حیوانات برآید. رضا خان ناچار خود به جمعى از اهالى اعلامیه داد که اگر فردى بتواند هر شغال را شکار کند ٢ قران جایزه خواهد داشت. شکارچیان نیز با حیوانات شکار شده هر روز جلوى عمارت تجمع و منتظر دریافت جایزه بودند. مدتى گذشت و رضا خان احسا س کرد که دیگر سر وصدائى نیست و گویا شغال هاى اطراف پراکنده یا شکار گشته اند. معذالوصف هر روز صبح زود ملاحظه مى کرد عده اى جلوى عمارت با حیوانات شکار شده منتظر هستند تا اینکه روزى از آنان مى پرسداین شغال ها متعلق به کدام نواحى است و چون در پاسخ تامل مى کنند اظهار مى کند همه تان را شلاق مى زنم اگر نگویید . آنها نیز اعتراف مى کنند که شغال ها را از نواحى سولقون و کن و دورتر شکار کرده اند که بعد دستور مى دهد جایزه دیگر پرداخت نشود.
    133
    140
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    خود شاه که نه ، اربابان شاه که در جنگ جهانی دوم آن ریل را لازم داشتند و به شاه دستور دادند برایشان ردیف کند . همچنان که اربابانش بعد هم دستور دادند از کشور خارج شود و برو طو جزیره موریس هندوستان.
    239
    261
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    ahura95 - توکیو، ژاپن
    روح پاکت شاد ابرمرد مشرقی
    200
    210
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    آش با جاش - انگلستان، انگلستان
    درود به شرفت بزرگ مرد ، فکر ساختن بود و نه چیز دیگر
    200
    204
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان
    ملت شانس آورد که آخوندها آن زمان که ایران در هوا معلق بود، روی کار نیامدند والا نه این که الآن راه آهن نداشتیم و باید با الاغ مسافرت می کردیم،بلکه نیمی از سر و ته گربه هم رفته بود!!
    200
    197
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamtarane - ملبورن، استرالیا
    روحت شاد اَی وطن دوست
    200
    199
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    ارشک110 - مشد، ایران
    چیزی از ایرانی که اون بزرگ مرد در نظر داشت بسازه جز سایه نمونده .شاید با رفتن این آخوندا اون روزا برگرده شاید
    142
    147
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    پان عثمانی می بینم اتیش گرفتی ! خدماتی که این بزرگ مرد به ایران کرده است قجرها یک هزارم ان را انجام ندادند ! نه تنها هیچ خدمتی در حق ایران کردند اجداد قجرت بلکه ایرانیان وطن پرستی مانند امیرکبیر که به ملت خدمت می کردند را به دستور ارباب بریتانیا و روسیه در حمام فین کاشان به قتل می رساندند مانند خامنه قجری که روشنفکران و ازادیخوان ایران را در فتل های زنجیره ای به قتل می رسانید . رضاشاه کبیر اگر دست بوس بیگانه مانند ناصرالدین شاه قجر کثیف بود حالا حالا ها حکومت می کرد . خدمتی که این پدر و پسر به ایران کردند را هیچ کس انجام نداد . ساخت راه اهن ، بیمارستان ، دانشگاه و خیابان . [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::].
    200
    181
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۶
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. آخه این چه کامنتی هست که نوشتی؟ یعنی زیربنای مذهب خودت (فرقه دجال بهایی) رو زدی! شماها که میگید نعوذبالله امام زمان عج اومد و همه چی تموم شد! حالا نوشتی که خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه؟!
    124
    121
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    من نمیدونم یه سری میان تو این سایت ایرانیان مسخره بازی، می‌دونم که فارسی خوب بلدن و از اطراف ایران هستند.
    66
    50
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بچه تهرون - تهران، ایران
    من فقط موندم چقدر بچه اطلاعاتی بیکار تو این سایت پرسه میزنن که وقتو زندگیشونو گذاشتن که که نظر منفی به مردم عامه که جیره خور حکومت نیسند بدن.
    123
    116
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    روحت شاد ای رضاشاه کبیر .ای پدر دلسوزایران. من عاشقت هستم با اینکه درآن عصر و دوران نبودم ولی چشم که دارم می بینم که ملت قجرزده ایران از کجا به کجا رسید در عصر پر شکوه پهلوی و باز می بینم خمینی و خامنه ای و اخوند ها و پاسدار های روس با ایران چه کردند. از مشتی کمونیست وطن فروش یا عرب هندی زاده بی وطن انتظار دارید بفهمند و درک کنند عصر پهلوی را؟ درک سلسله پهلوی لیاقت می خواهد وشعور . از مشتی خائن به ایران انتظار درک نداشته باشید ولی بدانید به کوری چشم منفی دهندگان و نوکران خامنه ای مردم ایران عاشق پهلوی ها هستند و ایران رضا شاه کبیر و شاه فقیدو شاهزاده رضا پهلوی را ستایش می کند . چه بخواهید چه نخواهید.
    120
    109
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. شاه برای قوم فارس خدمت کرد ولی برای غیر فارس ، مخصوصا ترک ها ، عرب ها ، لرها و کردها خیلی خیانت کرد و کلی کشتار دسته جمعی راه انداخت و آرزوی یکسان سازی ( نسل کشی ) غیر فارس را به گور برد ، هفته پیش بود گور دسته جمعی در تبریز پیدا شد که 70 سال قبل در زمان پلانی اتفاق افتاد، مردم ازربایجان و کردستان بخاطر دفاع از حقوق ابتدایی، دموکراسی و فدرال، بقول روزنامه نگار آمریکایی که آنجا بوده با ارتش وحشی خود وحشیانه به آنجا حمله کرده 25 هزار ازربایجانی و 5 هزار کرد را اعدام کرد و ده ها هزار نفر را از خانه و دیار خود کوچ داد ، بلی 21 آذر روز نسل کشی ازربایجان و انشاءالله در آینده هم از حکومت مرکزی فارسگرا شکایت و محکوم کرده و خسارت خواهند گرفت ، هنوز به نسل کشی کشور اعتراف نکرده می پرید به شاخ عثمانی ! قاجار ها عرضه داشتند بعد از کریم خان ایران را سه برابر گسترش دادند و با اینکه قسمتی را پس دادند ولی 18 سال محمد خان با امپراتوری روس جنگید ولی شاه شما بحرین را بدون جنگ تحویل اعراب دست خالی داد !
    175
    170
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    بهتر است در روز روشن دروغ نگویی ! یک مردم لر بر عکس شما عرب ها و ترک ها که همواره نمک نشناس بودید از خاندان پهلوی با احترام سخن می گویند ! بسیاری از کارخانجات و صنایع اذربایجان در زمان پهلوی با پول نفت ایران ساخته شده است . اما شما گرگ ها همواره انقدر بی چشم و رو هستید که دستی که بهتون غذا می دهد را گاز می گیرد . دو ان روزنامه نگار امریکا فقط از حدود کشته شدن هزار تا دو هزار نَفَر نه بیست و پنج هزار نَفَر از واقعه ٢١ اذربایجان نوشته است . خود همان روزنگار در خبر خود می نویسد که دولت دموکرات اذربایجان به همراهی اشوری ها و ارامنه و ترک های کمونیست مردم ترک شیعه را قتل و عام می کند . بخاطر همین ایل شاهسون در اردبیل بر ضد انها وارد عمل میشود و بسیاری از مردم اذربایجان به تهران مهاجرت می کنند . و وقتی شوروی ارتش خود را از شمال غرب ایران خارج می کند فردای ان روز این حکومت پوشالی سقوط می کند . همانطوری که میدانی این حکومت پشتوانه مردمی نداشت وگرنه انقدر راحت سقوط نمی کرد ! چون ایران در ان زمان ارتش درست و حسابی هم نداشت . [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::].
    151
    121
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    سوادت که هم نم دارد قائله اذربایجان زمان محمدرضا شاه بود نه رضا شاه کبیر ! با ..... نمی شود . همان پالانی چیزهایی به ایران داد که شما.... یک هزارم ان را ندادید . چهار قاجار فقط یک شاه همجنس باز خواجه عقده ای بنام محمد اغا خان داشت که مانند اجداد بربرش مغول ها تمام مردم کرمان را کور کرد و مردم تفلیس را کشت . و حکومت از وکیل الرعیا غصب کرد . این سلسله که با خون ریزی به حکومت رسیدند باعث عقب مانندگی ایران و ایرانیان شدند . پنج بحرین در زمان قاجار به اشغال بریتانیا در امد و ادعا ایران به بحرین مانند ادعا امارات به جزایر بوده است . اینکه شاه استقلال بحرین به رسمیت شناخت باعث برسمیت شناخته شدن جزایر برای ایران شد و تسلط ما بر روی مهمترین تنگه جهان محقق شد اما تو چون شعور سیاسی نداری اینها رو نمی فهمی . افتخارات همان محمد آغا خان بربر است چه فایده ١٨ سال 😂 جنگید نوادگانش برای عیش نوش همه چیز را به بریتانیا و روسیه بخشید .
    150
    104
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    ادعات اینه که شاه بیست و پنج هزار نَفَر را در اذربایجان کشت ؟ اگر واقعا اینکارکرد چرا پیشه وری و اعضای دولت ان را نکشت ؟ چطور به همه انها اجازه فرار و پناهنده شدن به باکو را داد ؟ به رضا شاه کبیر پالانی می گویی اما یادت رفته که آغا محمد خان قجر قبل اینکه حکومت غصب کند یک پالانی بیش نبود ! حالا خدمات آغا محمد خان قجر با رضا شاه کبیر مقایسه کن . یکی میلیون ها انسان را به بردگی گرفت و کور کرد و کشت . و شهر ها را سوزاند و حتی گرجی ها و ارامنه را مجبور به پیاده روی مرگ کرد . اگر تو با گرجی ها و ارامنه حرف بزنی انها از ما ایرانی ها بخاطر قاجار متنفر هستند . سیاست های کثیف و تفرقه امیز قاجار باعث جدا شدن بخش شرقی و شمال شرقی خراسان ( افغانستان ، تاجیکستان ، ازبکستان و ترکمنستان ) از ایران شد . و دیگری مدرسه ، دانشگاه ، جاده و بیمارستان و راه اهن و فرودگاه و . برای ایران ساخت .
    150
    106
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. اگر اربابان انگلیسی تو به رضا شاه بزرگ دستور دادن برای ملت ایران راه آهن بسازد چرا همین اربابان الان نمیگذارند آخوند ها یک آفتابه هم بسازد؟!
    103
    107
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. این تاریخ من درآوردی رو از کجای ....در آوردی؟ مساحت ایران زمان کریم خان زند یک سوم زمان قاجار بود؟! .
    92
    94
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    ما فارس ها را متهم به نسل کشی می کنی ؟😂 درصورتی که نسل کشی در قفقاز ، اناتولی و ایران توسط شما ترکها همواره انجام شده است و میشود . در دوران گورباچفت شما ترکها و تاتار ها میلیون ها ارمنی و گرجی را در قفقاز کشتید و به زنان زیباروی ان تجاوز کردید . عثمانی ها و ترکان جوان میلیون ها ارمنی ، اشوری و یونانی را مجبور به پیاده روی مرگ و کوچ اجباری کردید . همانطور که در زمان قاجار و صفوی با میلیون ها ایرانی فارس ، گرجی و ارمنی و کرد و بختیار این کار را کردید. در زمان جمهوری اسلامی که دست به نسل کشی کرد شما ترکها به رهبری خلخالی زدید . برو یک کرد پیدا کن تا بگوید چطور ترکهای بربر شیعه نسل کشی روستای قارنا را بوجود اوردتد و تمام زن ، مرد و کودک روستا را به جرم کرد بودن و سنی بودن در استان اذربایجان غربی به قتل رساندند . وگور دست جمعی ان چند سال پیش پیدا شد و جمهوری اسلامی هرگز شما را مجازات نکرد . در انتها ما فارس ها دیگر حماقت نمی کنیمکه به شما ترکها در سرکوب کردها کمک کنیم . بار دیگر که کردها برای گرفتن خاک اجدادی خود ازشما به اذربایجان غربی بیایند ما طرف انها هستیم .
    150
    108
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    بعد برو کمی تاریخ بخوان بعد اینجا ادعا فضل کن . تمام خدمات توسط رضاشاه کبیر توسط نازی ها و المانی ها انجام شد نه بریتانیا و روسیه ! و این بریتانیا و روسیه بودند که رضا شاه تبعید کردند نه نازی ها و المان ها . این که انها ایران به جای ترکیه بعنوان پل پیروزیمتفقین انتخاب کردند نشان می دهد چه ایران نسبت به ترکیه پیشرفته بوده است . بعد تو با این اطلاع کمت درباره تاریخ ایران که متفقین و متحدین نمی شناسی ؟ چطور درباره قائله 21 اذر میدانی ؟وقتی می خواهی کسی را متهم کنی باید دلیل و مدرک بیاوری و از روی .... حرف نزنی .نه جمهوری اذربایجان و نه ترکیه هیچ کدام قائله ٢١ اذر اینگونه که شما می گویید قبول ندارند . مخصوصا ترکیه که طرف ایران بود . این قضیه ٢١ اذرنشان می دهد این شما ترکها هستید که دست بوس بیگانگان بودید . همانطوری که شاهان قجر مشروطه خواهان فارس ،گیلک و بختیار به کمک روس و بریتانیا سرکوب می کردند .شما هم به کمک استالین و شوروی یک سال حکومت تشکیل دادید و بعد رفتن شوروی از ایران یک پا داشتید و یک پای دیگر قرض گرفتید و به شوروی پناهنده شدید و همانجا استالین سرتون زیر اب کرد .
    150
    102
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    دیگر شما بزدل های کمونیست به ما فرصت نسل کشی ندادید.
    150
    98
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    uk.ali - لیورپول، انگلستان:فکرکنم ایل و تبار تو,هم انگلیسی هستند.اول اینکه تو هم مانند اجدادت ازرضاشاه کبیر متنفر هستی چون از انگلیسها حرف شنوی نداشت.دوم اینک تو از تاریخ کاملا یا بی خبری.زمان قاجار ,با کمک پدران انگلیس ات نیمی از آذربایجان عزیزما را ,روسهای همیشه خائن از ما دزدیدند و ننگین ترین قراردادها در زمان قاجار توسط انگلیس بایران تحمیل شد.نگاه نفرت من بدرقه راهت.
    81
    84
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    koros_nl - امستردام، هلند
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. مغول زاده جزیره موریس تو آفریقا است نه هند !!
    70
    72
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    یو کی علی :من از رضا شاه دفاع نمیکنم ولی خیلی پرتی یکم مطالعه کن!؟!؟
    52
    54
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    اصل خبر بیش از 300 تا مثبت داره و کمتر از بیست تا منفی‌،،این خودش نشون دهنده این هست که هر خبری از شاهان بزرگ و دلسوز پهلوی محبوب دل های مردم اصیل ایران همیشه و همیشه جزو بیشترین محبوب‌ترین و پر بیننده‌ترین خبر هاست :) حالا این uk.ALI تورکعلی‌ مغول زاده عثمانی زده با یه مشت پان تورک بی‌ غیرت در استادیوم آزادی که یادگار آریامهر بزرگ بوده عربده کشان و عرعرکنان خلیج عرعر سر میدن،،خاک بر سرتون که کل بازیکنهای خوب ایران از همه جای ایرانزمین جزو تیم‌ تراکتور هستن و این کثافت‌ها مرگ بر فارس میگن،اگه فارس‌ها بد هستن چرا پاچه خاری‌ بهترین بازیکن‌های ایران را می‌کنید واسه بازی کردن،،میگن خدا خر را شناخت و به اون شاخ نداد ،،همینجور از دکل اردوخرخان برید بالا که دکل نوردان قابلی‌ هستید شما وطن فروشان بی‌ وطن و مزدور تورک‌های عثمانی و پاچه خار عرعر‌های مارمولک خور و بی‌ صفت و بی‌ بوته :o
    49
    53
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. مموتی جون احمقت گفت انگلیس کشور کوچکی در آفریقاست حالا تو مغول زاده هم میگی‌ جزیره‌ موریس در هندوستانه :o معلوم شد تو ایران فقط سواد نوشتن و خواندن به پارسی را یاد گرفتی‌،،موندم چقد اطلاعات از زادگاه و خاک آبا و اجدادیت ترکیه عثمانی داری،،بی‌ حساب نبوده و نیست اینهمه دکل نوردی شبانه روزی اردو خرخان کردن را،،
    43
    46
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    reza1353 - همدان، ایران
    هر کس هر نظری داره محترم : ولی ایران مثل رضاشاه رو به خودش نخواهد دید .
    53
    55
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. عزیز برادر, باز هم که فکر نکرده کامنت نوشتی‌ ! طبق احادیث خود شما مسلمان‌های شیعه، صاحب زمان پس از ظهور به شهادت میرسد، و عدالت و آرامش در زمان خود آن حضرت نخواهد بود. ایران و کل جهان مراحل بسیار خطرناکی را طی میکنند، به این خاطر نوشتم خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند.
    28
    27
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. انقدر آی پی عوض کن و منفی بده که منفی دونت بترکه پانترک فاشیست ضد بشر.
    46
    48
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۶
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. قرآن می فرماید: "هر نفسی مرگ را می چشد". طبق این آیه که بیان کننده سنت الاهی در باره همه مخلوقات است، امام زمان عج نیز پس از برقراری عدالت جهانی و ایجاد حکومت جهانی از این دنیا می روند. ام سلمه از پیامبر خدا ص چنین نقل می‌کند: مهدی از خاندان من و از فرزندان فاطمه است. او در میان مردم به سنت پیامبرشان عمل می‌کند، پس هفت سال درنگ می‌کند و آن گاه از دنیا می‌رود و مسلمانان بر او نماز می‌گزارند. «هیچ صحبتی از شهید شدن امام عصر نیست؛ خواهش میکنم شبهه ننداز که هموطنان عزیز به شک بیافتند» حالا بگذریم که بعد از ظهور امام زمان عج رجعت واقع می شود و برخی از ائمه به زندگی این دنیا بر می گردند و حکومت خواهند کرد و برخی از مردگان نیز زنده می شوند. «یکیشون عیسی ع خادم آقا عج هست که پشت سر ایشان نماز اقامه میکند»
    47
    44
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    عزیز، خود شما نوشتی‌ که امام زمان ۷ سال بعد از رسالتش از دنیا میرود. اکثر احادیث دال برا این دارند که " او در خون خود خواهد غلتید" . شما مسلمیین شیعه، مثل یهودیان زمان حضرت مسیح، آنچنان در گیر این احادیث شده اید که از اصل مطلب باز ماندید. اکثر این احادیث و بشارت به زبان کنایه بیان شده اند. همانطور که یهودیان موجب به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح شدند،( و بعد انکار کردند, که حکومت او را به صلیب کشید)، شما هم موجب تیرباران شدن حضرت باب شدید، و بعد عنوان کردید که نظامی‌ها او را کشتند. قدری به عمق مطلب توجه بفرمایید، عزیز برادر !
    23
    18
    ‌سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    پانترک فاشیست بی هویت
    30
    28
    ‌سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    ایران کهن و سایر کاربران عزیز. دادن منفی و یا نوشتن کلمات مزخرف و دور از واقعیت بیانگر طرز فکر عده ای رمال صفت و نوکران بی جیره مواجب است . ان جانورانی که در مقابل خدمات این بزرگمرد تاریخ اقدام بنوشتن اینگونه اراجیف می کنند . ناشی از نداشتن اطلاعات درست و نداشتن تفکر ملی میباشد. تف بر شرف نداشته کسانی که از واقعیات دور هستند و لعنت بر کسانیکه بخدمتگزاران واقعی کشور احترام و حرمت قائل نمیشوند. تف بر شرف نداشته اینگونه افراد
    0
    3
    دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.