میک جگر خواننده ۷۳ ساله مشهور بریتانیایی برای هشتمین بار پدر شد

میک جگر میک جگر خواننده مشهور موسیقی راک و لیدر گروه « رولینگ استونز» بار دیگر پدر شد، این هشتمین فرزند این خواننده ۷۳ ساله بریتانیایی است.
 
مدیر هنری میک جگر در بیانیه ای رسمی ضمن تأیید این خبر گفت، این نوزاد پسر در بیمارستانی در نیویورک متولد شد و شرایط خوبی دارد.
 
میک جگر چندی پیش رابطه عاشقانه ای را با ملانی همریک شروع کرد. این بالرین ۲۹ ساله آمریکایی در نیویورک زندگی می کند و این نخستین فرزندش است.
میک جگر به گفته مدیر هنری این خواننده هفتاد و سه ساله بریتانیایی، او در جریان زایمان دوست دخترش در بیمارستان بوده و از اینکه بار دیگر پدر شده بسیار خوشحال و هیجان زده است.
 
میک جگر تنها یک بار ازدواج کرد. او هفت فرزند از چهار زن دیگر دارد که فرزندانش بین ۱۷ تا ۴۵ سال دارند.
 
او صاحب پنج نوه و یک نتیجه هم هست و گفته می شود رابطه خوب و دوستانه ای با همسر و دوست دخترهای سابق، فرزندان، نوه ها و نتیجه خود دارد.
گروه موسیقی رولینگ استونز میک جگر از ستاره های بزرگ موسیقی راک است که بعنوان یک اسطوره هنری، طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف جهان دارد.
 
میک جگر در شهر کوچکی در حومه لندن متولد شد، علاقه زیادی به موسیقی داشت و پس از اتمام تحصیلات دوره متوسطه خود به دنبال خوانندگی رفت.
 
میک جگر فعالیت های حرفه ای خود را همراه با دوستش کیت ریچارد در اوایل دهه شصت میلادی آغاز کرد و پس از مدتی «رولینگ استونز» را پایه گذاشت، «چارلی واتس» و «رانی وودز» اعضای دیگر این گروه چهار نفره هستند.
گروه موسیقی رولینگ استونز رولینگ استونز در پنج دهه گذشته، دهها آلبوم استودیویی، زنده و تک آهنگ منتشر کرده و یکی از تأثیرگذارترین گروههای تاریخ موسیقی راک اند رول محسوب می شود که بیش از دویست و پنجاه میلیون آلبوم فروخته است.
 
آثار رولینگ استونز در چهارچوب موسیقی راک طبقه بندی می شود ولی رگه هایی از بلوز و حتی پاپ هم در آن شنیده می شود و بخش مهمی از موج ضد ارزشی دهه های شصت و هفتاد میلادی به شمار می رود، جریانی اجتماعی که کلیه اصول و قواعد هنری رایج آن دروان را به چالش کشید.
 
این گروه در طول سالها فعالیت هنری، جوایز ارزنده ای کسب کرده و با نوآوری های خود در ترانه نویسی و آهنگسازی، نقش مهمی در دگرگونی موسیقی راک سنتی داشته است.
+22
رأی دهید
-23

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    Botol - مونیخ، آلمان

    همیشه فکر میکردم فقط سرگرمیش موزیکه ولی شغل اصلیش جوجه کشی است.
    6
    49
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.