فیلم مستند جنجالی خیال پرست / مستندی ساخت ایران در مورد روابط جنسی آزاد دختران و پسران ایرانی

فیلم مستند جنجالی خیال پرست / مستندی ساخته محمدهادی نعمتی در مورد روابط آزاد دختران و پسران ایرانی
+59
رأی دهید
-44

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    اقا دروغ چرا تا قبر آآآآ من تا اونجایی که اون پیره زنه با عصاش میزنه تو سر ویتالی که چرا با ماشین اون داشت پز میدادفیلمو دیدم و خنده م گرفت چون هوصله یکساعت دیدنشو نداشتم ولی در کل یه ادم معروفی میگه ازدواج مث قلعه است که هرکی بیرونشه میخواد بره توش و هرکی توشه میخواد بیاد بیرون هالا این رابطه های امروزی هم که جای خود دارهlol
    4
    36
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    نتیجه اخلاقی آدمهایی که خودشون پارتنر شرعی دارن ریش مکتبی هم دارن باید جوانها ناز نازی رو نهی از داشتن کنن. و دیگه اینکه اصولا نزدیک شدن دختر پسر بهم کلا غلطه و نهایتا ما باید برای زاد و ولد ایرانیها به روشهای موازی شرعی مانند پروش بوته و گلخانه رو بیاوریم متد جدیدی هم ابداع شده که کلاس قرآن آقا سعیده بیت رهبریه. بر طبق عکس آرم این ویدیو هر ایرانی که به دیدن مسابقه تیم کشورش میره و بی حجابم هست در روابط بیناموسی دست داره و قصدش از خوشحالی در مسابقه ورزشی ایجاد فرهنگ غربی و منکرات و این حرفهاست. در پایان به علت اینکه خودم یک مسلمانم باید به حـ... بودن خودم اعتراف کنم دلیل این است وقتی حضرت محمد دین اسلام را تبلیغ و تبشیر میفرمودند به علت کثرت جمعیت مسلمانان وقت خواندن خطبه عقد برای همه مسلمانان نداشتند لذا جمیع مسلمین چون از جد حـ... متولد شده‌اند کلا حـ... هستند. این مشکل حرامزادگی اجباری را به کلیه ادیان دیگر هم ربط دهید و اگر آخوندی از هر دینی اجدادتان را پس از وفات پیامبری از هر دینی عقد هم کرده پولش نوش جونش شما دیگه به بهشت میرید و حلال زاده اید ارتباط آزاد هم ندارید.
    6
    12
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    gozargah - ایران، ایران
    با این مستند دارند سناریویی که مسعود دهنمکی چند سال قبل با مستند فقر و فحشا نوشته بود را باز نویسی می کنند . در ایران هیچ فیلم ساز مستقل و دلسوز اجازه ساخت این نوع مستند ها را ندارد. این مستند نقش یک سطل آبی است که روی آتش خشم و ناراحتی مردم از وضع موجود می ریزد. ولی این آتش آنقدر بزرگ و عمیق شده که با این چیزها فروکش نخواهد کرد. جامعه در حال فروپاشی روانی و اقتصادی است و صحبت از مسائل جنسی که یک میوه ممنوعه در شریعت و قانون جمهوری اسلامی است آن هم با این شفافیت بی سابقه نشان دهنده این موضوع است. حکومت ایران در حال پیمودن راهی است که شوروی سابق رفته بود و در 10 تا 15 سال آینده تاریخ ایران یک بار دیگر ورق خواهد خورد.
    3
    18
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    جدای حرفهایی که به مزاح گفتم داخلش حرفهای بدرد بخورم داره نباید متعصب بود.
    4
    9
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pastafarian - تهران، ایران
    کالایی وجود داره به اسم زن مسلمان , میشه کلا خرید , میشه موقت خرید ! میشه پس داد ! خیلی که مرد باشی موقع خرید میشه اجازه مرجوعی بودن رو حتی به خودش بدی ! ولی اگه این کالا روزی تبدیل شد به انسانی با ارزش های مدنی و دیگه قابل خرید نبود , اون وقت میشه زندگیتو باهاش شریک بشی حتی بدون ازدواج ! اون وقت اگه قرار باشه با مهر معلوم زنی عضو جنسی خودش رو در اختیار کسی بگذاره و تمکین کنه حتما احساس حقارت و توهین میکنه , چون این آدم دیگه کالایی زیر برچسب حقیر قوانین دینی نیست .
    8
    19
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    منتظر المهدی - مونت کارلو، موناکو
    در ولایت ما زنان مانند بازیچه و عروسک ابزار دست قدرتهای استعماری و استثماری نیستند که برای تبلیغ یک شیی پنج یورویی بدن لختشو همه جا رو بیلبوردهای تبلیغی نشان بدهند زنان ولایت ما تابع اوامر بوده و همینها گرچه گاهی بدحجاب باشند اما هیچ کجای دنیا زن و دخترانی مانند ولایت ما نخواهید دید یاعلی
    25
    6
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    با کمى جستجو در اینترنت متوجه شدم که مطالب منتشره این گروه فرهنگى میقات ظاهرا بندش به ناف جمهورى اسلامى وصل است ولى معلوم نشد کدام ارگان اسلامى آن را زیر پوشش دارد.
    2
    13
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    چند هفته پیش یه خانوم محجبه و زیبای روی شرقی رو که از من خوشش اومده بود رو با کمال احترام و ادب بعد از اینکه در کافی شاپ با هم حرف زدیم جواب کردم و گفتم که دنیامون خیلی با هم فرق میکنه و روش زندگی هر دومون متفاوت هستش . خانوم بسیار مودبی بود و در مورد همه چیز تونستیم با هم حرف بزنیم و وقتی که گفتم نه به دین اعتقادی دارم و نه به باکره گی دیدم که حالش گرفته شد و پرسید پس چطور میشه که اینقدر آدم با اخلاقی هستی ؟ گفتم چون دینی نیستم .گفت نمیفهممت ، منم گفتم وقتی که تو یه هم صحبتی ۲ ساعته منو نمیفهمی چطور میخوای تو یه زندگی مشترک رفتارم رو درک کنی ؟
    8
    11
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
    تمام سوالهاى که انجام شد از اول تا اخر اشتباه بود !! سواله اشتباه جواب اشتباه هم در پى خواهد داشت !!
    6
    10
    شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.