گریه ابراهیم تاتلیس از شنیدن صدای نوجوانی که ترانه او را با صدایی بسیار زیبا می خواند

پسر نوجوان خوش صدا در حضور ابراهیم تاتلیس ترانه ای از او می خواند که وی با شنیدن صدای زیبای او به گریه افتاده و دستهای پسر نوجوان رامی بوسد.
+147
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    ابراهیم نه تنها در ترکیه بلکه در خیلی از کشورهای اطراف محبوبیت دارد ، تروریست به او هم رحم نکردند، سالی رفته بود کردستان عراق ، ترکی و کردی خوانده بود و یک عده تروریست پرور از او خواسته بودند که بگوید من کردستانی هستم نه ترکیه ای ، او هم همان جا گفته بود من وطنداش ترکیه هستم و به ترکیه افتخار می کند و بعد از آن جمله به او گوجه فرنگی پرت کرده بودند و فکر کنم دیگر هم به آنجا نرفت تا همان سال یا سال بعدا ترور شد و شانس آورد نجات پیدا کردی به کوری تروریست ها که به آنها هرگز باج نداد و جز طرفداران اردوغان در آمد .
    141
    76
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    kamran-65 - اسلو، نروژ

    باباجان -لندن،انگلستان: معلومه که خیلى ادم بیسواد و عقداه ى هستى که هر چیز و کارى بهم ربط میدى تا سند و مدرکى براى حرفهات پیدا کنى، اولاً ابراهیم کرد هستند و در این هیچ بحثى نیست در زمان مصاحبه اى که شما ازش بحث میفرمائید بعلت قوانین فاشیستى دولت ترکیه گفتن و نام بردن از کرد بودن جرم بود که بعداً مجبور شدن قانون را إصلاح کنند در ضمن ایشون توسط عبدالله اوچماک و همدستش مورد سوقصد واقع شد که دوربینهاى امنیتى تصاویر وقوع حادثه را ضبط کرده بود انهم بعلت خصومت و دشمنى که از قبل داشتن بود! حالا شما با اون عقل و شعورتون دارید تخم اختلاف قومیتى را میکارید و سعى میکنید از هر چیز و لحظه اى استفاده کنید تا نیات کثیف و عقب مانده خود را نشان دهید سر بلند گیر و گزیده گوى که خم خمانه نکونیست. ما ایرانیها از هر قوم و ملیتى باید برابر و برادر باشیم و هیچ وقت موى سر گندیده همدیگر به تمام کشورهاى همسایه ندیم چه برسه به اینکه در استادیومهامون شعار خلیج عربى و یا بالا بردن پرچم ترکیه را بدیم.
    25
    119
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    kamran-65 - اسلو، نروژ

    باباجان -لندن،انگلستان: در ضمن این کلیپ مربوط به کردستان عراق میباشد و این پسر بچه نیز کرد عراقى که براى ابراهیم اواز میخواند . من هنوز متوجه نشدم این ادعاهاى سراسر کذب شما چه ربطى به کلیپ داشت؟ یا دارید عقده گشایى میکنید؟ دریغ از یک جو وجدان و انسانیت در شما ! دارید از اردوغان دفاع میکنید ؟ شعور سیاسى شما هم در حد شعور اجتماعیتون میباشد .
    21
    98
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. تروریسم نه تروریست.
    18
    51
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    آدم نوکران بی شرف عثمانی در ایران که میبیند میفهمد که چقدر عربهای ایران با شرف و وطن پرست هستند.شرافت عربهای ایران را ببین که خلیج فارس را در همه جا با نام اصلی اش بکار برده و از آن دفاع میکنند،روی دریا نفت زندگی میکنند و کمترین امکانات را دارند ولی این را از چشم آخوند میبینند و یکبار ندیدم یک عرب ایرانی به دیگر هم میهن خود توهین کند.حالا عده ای که عرعر میکنند را ببین فقط جفتک می اندازند.خوب آدمی که پدر خود را نشناسد و برای خود تاریخ بسازد و آثار باستانی درست کند همین میشود
    11
    47
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.