اعطای 'پاداش‌های میلیاردی دوره آخر خدمت' متوقف می‌شود

برای پاداش آغاز بازنشستگی سقف تعیین می‌شود برای پاداش دوره بازنشستگی در ایران سقف تعیین شده است.
 
حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس گفته است که این کمیسیون طرحی را تصویب کرده که بر اساس آن، میزان پاداش پرداختی پایان دوره خدمت به دریافت کنندگان حقوق‌های بالا تعدیل می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای حاجی بابایی در یک مصاحبه تلویزیونی، ضمن اعلام تصویب این طرح در کمیسیون تلفیق، گفته است که براساس این مصوبه، پاداش افراد هنگام بازنشسته شدن سی برابر آخرین حقوق آنان است.
 
رئیس کمیسیون تلفیق گفته است که در حال حاضر، رسما حداقل حقوق یک میلیون و حداکثر حقوق هفت میلیون تومان تعیین شده است و بنابراین، سقف پاداش بازنشستگی بر این اساس تعیین خواهد شد.
 
این مصوبه از آغاز فروردین ماه سال آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.
 
در حال حاضر، به کسانی که هنگام خدمت حقوق و مزایای کلانی دریافت می‌کنند، هنگام بازنشستگی پاداش هنگفتی داده می‌شود و به گفته آقای حاجی بابایی، این پرداخت‌ها گاه به پانصد میلیون، هفتصد میلیون یا یک میلیارد تومان می‌رسد. با اجرایی شدن مصوبه اخیر، از این پس، بالاترین میزان پاداش پرداختنی معادل سی برابر حداکثر حقوق تصویب شده یعنی ٢١٠ میلیون تومان است.
 
براساس این گزارش، از ابتدای سال آینده شمسی، در تمامی دستگاه‌های کشوری، لشکری و سازمان تامین اجتماعی، مبنای حقوق پایان خدمت هم، میانگین دریافتی دو سال آخر خواهد بود.
+34
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران
    چه پول هایی در این 37 سال سلطنت یک اخوند دوزاری با تن ضعیف و علیل به گفته خودش این اخوندها برده اند و جا به جا کرده اند . آن که برده همشو خورده اونی که رفته برنمیگرده !
    6
    23
    ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    ای ملعون گور به گور شده چه کردی با ایران ما
    2
    11
    ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    آون کسانی سال 1979 مثل گوسفند رفتند تو خیابان ها و دهن کثیفشونو باز کردند و مرگ بر شاه گفتند..اگر زنده هستند که تو روح شون.اگر مرده هستند تو کله اشون. ..پس در واقع 98 درصد ملت ایران....خود کرده را چاره نیست...بعد بعد بعبارت بعب
    3
    2
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.